verstandig?

Bahemath

Newbie
Ik heb zin in een joint, maar is het momenteel verstandig?
Nu op dit moment is het net meer dan 24 uur geleden. Ik ben een uurtje geleden wakker geschoten en geloof me ik heb zo'n zin in een joint... Maar morgenmiddag moet ik op mijn werk een logica test doen ivm mijn opleiding voor hogere functie. Dus ik denk dat ik nu ff sterk moet zijn en niet blowen. Zodat ik morgen kan presteren. Ik heb geen diploma en ben pas 18 jaar ik krijg morgen de kans om die test te doen op mijn werk waar ik momenteel gewoon een inpakker aan de lopende band ben. Dit komt door mijn prestaties van de afgelopen maanden. Als ik slaag in mijn test krijg ik op mijn werk de kans om te gaan voor operator waar je normaal een A2 diploma voor nodig hebt. Maar ik heb zo'n zin in een joint.

Bahemath

Newbie
kon het dan toch maar niet laten....

Kheb dan toch maar een stickytje gerold... Ben nu eigenlijk zalig aan het genieten... en al de helft minder zenuwen voor morgen...

nutsss

Wijs gebruiker
Nou kijk eens aan...

Eerst drukmaken om niks
En daarna kan je er toch ook weer niks aan veranderen
En dan hoef je je ook niet meer druk te maken

Weer een tevreden klant :stoned:

succes en laat t even weten of het hielp of niet (NOT!)
zucht

BacingsPen

Badass junkie
Vind het niet verstandig, als je niet weet of een sticky de volgende dag een merkbaar nadelig effect op jou heeft..

Veelal hoef je niet veel te merken van nadelige gevolgen, maar Cannabis en logica? Sorry, maar dat gaat altijd niet altijd samen..

matthijs

Badass junkie
SpirtualBen zei:
Veelal hoef je niet veel te merken van nadelige gevolgen, maar Cannabis en logica? Sorry, maar dat gaat altijd niet altijd samen..

Zegt de man die meent dat hij zijn proefwerken en tentamens beter stoned kan leren.

Imke

Badass junkie
Als je de kans hebt om promotie te maken op je werk, dan zou ik die kans niet laten verpesten door drugs..en zeker niet door wiet :rolleyes:

Bahemath

Newbie
ben geslaagd

Kben erdoor!!!!!!
Kvoel me wel goed hoor! 18 ongediplomeerd. thuis buitengekickt. En binnen de vier maanden vast werk met een A2 functie. Zonder dat ik heb moeten gebruik maken van instanties om geld van te krijgen. Geen ocmw fzo geen stempelgeld niets. Gwoon op men eigen.
Ik weet dat wiet er geen goed aan doet fzo. Maar ik kan er toch zalig van relaxen en genieten. Ik ga ook nooit meer dan 2 jointjes per dag roken fzo.

Voor mij is wiet een genotsmiddel waar je geen misbruik mag van maken. Ik kan het niet uitleggen maar voor mij is wiet heilig. Ik heb respect voor de plant fzo. Ik rook ook nooit in het openbaar enkel thuis. Anders denkt iedereen dat ik het doe om er bij te horen.

frapannn

Bewuste gebruiker
Re: ben geslaagd

Bahemath zei:
Kben erdoor!!!!!!
Kvoel me wel goed hoor! 18 ongediplomeerd. thuis buitengekickt. En binnen de vier maanden vast werk met een A2 functie. Zonder dat ik heb moeten gebruik maken van instanties om geld van te krijgen. Geen ocmw fzo geen stempelgeld niets. Gwoon op men eigen.
Ik weet dat wiet er geen goed aan doet fzo. Maar ik kan er toch zalig van relaxen en genieten. Ik ga ook nooit meer dan 2 jointjes per dag roken fzo.

Voor mij is wiet een genotsmiddel waar je geen misbruik mag van maken. Ik kan het niet uitleggen maar voor mij is wiet heilig. Ik heb respect voor de plant fzo. Ik rook ook nooit in het openbaar enkel thuis. Anders denkt iedereen dat ik het doe om er bij te horen.

Ja gefeliciteerd... :grin:

Eier

Bewuste gebruiker
mathijs zei:
SpirtualBen zei:

Zegt de man die meent dat hij zijn proefwerken en tentamens beter stoned kan leren.
Logica is heel wat anders dan tentamens leren.

Eier

Bewuste gebruiker
mathijs zei:
Ja.,.maar het heeft een ding met elkaar gemeen.
Het kan beide niet als je stoned bent :wink:
Echt wel. Ik kan me erg goed concentreren als ik een joint rook, dus ook beter leren.

Osi`

Bewuste gebruiker
Da's voor iedereen anders, de ene heeft meer concentratie, de andere minder .. Ik denk wel veel "primitiever" maar m'n gedachtten dwalen heel snel af van dat thema. Bv, een voorbeeld dat ik hier al eens gehoord heb. Ik zie een boekentas, en ik concentreer me op die boekentas dan komen er allemaal vragen in me op van, vanwaar komt die boekentas, wie heeft hem allemaal vastgepakt, op welke grond heeft die boekentas gelegen en hoever is em meegereist .. :tongueout:

Ik kan me dus totaal niet concentreren spijtig genoeg :(

BacingsPen

Badass junkie
mathijs zei:
SpirtualBen zei:

doelde meer op 'wiskunde logica' en dergelijke..

En erg logisch in de oren klinkt het mij ook niet idd om knetter stoned zulke cijfers te halen..

Zegt ook meer over die tentamens dan over het effect van blowen..

Bovenaan