Verstop plekken drugs bij feesten

Tak

Newbie
In oude mobiel, accu eruit halen en alle zooi erin gooien met wat papiertjes zodat het niet rammelt.
Niemand die dat ooit controleerd :wave:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Een hulzenstopper is ook een gouden uitvinding. Gewoon een pakje sigaretten kopen en daar ééntje uithalen. Met een hulzenstopper een peuk vullen met in het midden 1 of 2 nintendo's of andere smalle pillen :grin:

Niet de verkeerde peuk aansteken want dan wordt het balen :tearsofjoy:

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Laat het altijd een maatje van me meenemen. Ik word veel te nerveus ervan, zo nerveus dat je het meteen afleest aan me. Gelukkig heb ik altijd wel iemand bij me die de pilletjes mee wil smokkelen voor me.

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Pandan zei:
Laat het altijd een maatje van me meenemen. Ik word veel te nerveus ervan, zo nerveus dat je het meteen afleest aan me. Gelukkig heb ik altijd wel iemand bij me die de pilletjes mee wil smokkelen voor me.

Ja daar was ik eerst ook bang voor, maar als je het eenmaal een keer gedaan hebt ben je de volgende keer al niet meer zo zenuwachtig

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
^Ik ben altijd zenuwachtig??!?!?!?!?!?!? Van te voren 2 wijntjes drinken werkt voor mij nog altijd het beste haha.

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Echt? Hmm, nee ik niet echt meer... Misschien sta ik niet genoeg stil bij de gevolgen die kunnen optreden, ben altijd wel zo'n nuchtere, 'alles komt wel goed', 'maak je niet zo druk' persoon. Van de andere kant is dit misschien ook wel fijn op dit gebied

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Het is ook niet dat ik me zorgen maak of denk dat het verkeerd kan gaan, mijn zenuwen zijn totaal niet daarop gericht, gewoon onrust tot ik binnen ben en het ingenomen heb. Dan is alles in één klap weg :P Heb ik zoiets van 'nou het zit er in, kan er niks meer aan doen', haha.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Heb ooit een verhaal gehoord van iemand die een zak pillen op het festivalterrein begraven heeft van te voren :grin: Kun je met lege handen naar binnen en binnen je snoepjes opgraven :tearsofjoy:

Voor de dames:
In je laars

Na je winterlaarzen de winter gedagen te hebben, laat de zool los (bij mij tenminste, anders help je het lot een beetje) van de schoen zelf, de hak van een laars is niet massief maar met gaatjes waar kleine dingen bewaart kunnen worden...
Verpak je snoepgoed per stuk en stop ze erin, voordat je uit de auto stapt bij het festival plak je je zool vast met kinderlijm aan je schoen.
Loop door de bewaking, en trek binnen je zool los, de kinderlijm is niet zo sterk dus makkelijker los te krijgen, maar niet zo slap dat het voortijdig loslaat.

Jefferson420

Experimenterende gebruiker
SmartieAndMe zei:
Heb ooit een verhaal gehoord van iemand die een zak pillen op het festivalterrein begraven heeft van te voren :grin: Kun je met lege handen naar binnen en binnen je snoepjes opgraven :tearsofjoy:

Dat verhaal heb ik ook gehoord, maar dan liep het anders af. Een gast had dus inderdaad vooraf op het terrein een gat gegraven en drugs neergelegd, maar de organisatie van het feest had hierop gechecked en dit ontdekt. Een paar bewakers op het feest stonden in de buurt keurig te wachten tot diegene toesloeg, en toen die gast in de grond aan het graven was werd 'ie meegenomen :tearsofjoy:

Ik weet nu niet welke verhalen nu allemaal echt waar zijn, maar wel mooi om te horen altijd :tearsofjoy:

En weer even on-topic: ik stop ook altijd alles in m'n onderbroek, en voor de mannen die geen strakke onderbroeken hebben of bang zijn dat het er alsnog uitvalt via je broekspijp; ik doe altijd (ff lomp uitgelegd): Til je slurf op, drugszakje tegen je zak aan, laat je slurf vallen en klaar is kees. Meestal ben ik toch wel een beetje zenuwachtig, niet per se om gepakt te worden maar om het hele gebeuren van zo'n feest, en dan krijg ik toch een beetje een plakzak dus daardoor blijft alles keurig zitten :grin:
Maar een paar vrienden van mij waren afgelopen weekend op Defqon, en daar kwam een gast van de drugsinspectie ofzo naar hun toe (nadat ze al gefouilleerd waren door andere bewakers) en hij zei gelijk: 'Ja! Jullie hebben drugs in jullie onderbroek, dus jullie kunnen het nu inleveren of jullie kunnen met me meekomen.' Ze besloten om niet te bluffen en om alles in te leveren. Ik had nog niet eerder gehoord dat dit ook gebeurd, dus je kan misschien het beste niet alles in 1 zakje doen maar het verdelen en maar een deel inleveren.

frank1234

Newbie
Tak zei:
In oude mobiel, accu eruit halen en alle zooi erin gooien met wat papiertjes zodat het niet rammelt.
Niemand die dat ooit controleerd :wave:

Ik heb het een keer meegemaakt dat zo'n beveiligingsbeambte op de knop op mijn telefoon drukte om te controleren of het wel een echte telefoon is (wat het ook is). Dus dat ze dat nooit controleren klopt niet, hoewel dat ook de enige keer is dat ik dat meegemaakt heb.

Ik heb nog nooit iets meegenomen naar een festival wat niet mag, maar ik heb er weleens over nagedacht wat de beste verstopplek is. Ik ben er nog niet uit, met name omdat de kwaliteit van de beveiliging nogal varieert. Ik heb festivals meegemaakt waar de beveiliging mijn complete portemonnee, etui met mijn oordoppen en brillenkoker voor mijn zonnebril doorzocht hebben, en festivals waar ik mijn jas in mijn hand mocht houden tijdens het fouilleren en ze mijn jas helemaal niet gecontroleerd hebben.

Remotay

Jefferson420 zei:
Maar een paar vrienden van mij waren afgelopen weekend op Defqon, en daar kwam een gast van de drugsinspectie ofzo naar hun toe (nadat ze al gefouilleerd waren door andere bewakers) en hij zei gelijk: 'Ja! Jullie hebben drugs in jullie onderbroek, dus jullie kunnen het nu inleveren of jullie kunnen met me meekomen.' Ze besloten om niet te bluffen en om alles in te leveren. Ik had nog niet eerder gehoord dat dit ook gebeurd, dus je kan misschien het beste niet alles in 1 zakje doen maar het verdelen en maar een deel inleveren.

Wow... heftig

Ben volgend jaar 18 en ben dus ook van plan pillen mee te nemen naar Defqon 1.

enige tips :flushed: ?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ja zeker, neem alleen voor jezelf mee en neem niet teveel mee. Laat je niet intimideren door de bewaking en laat je niet verleiden dingen op te biechten waar ze geen bewijs of aanleiding voor hebben.

Verstop het verder goed..

Daniel-slang

In een pak koffiepoeder werkt altijd goed, kijken ze alleen een beetje raar op van bij het feest. :mrgreen:
Ik had de vorige keer dat ik na een flink feest meteen door moest naar werk, ik had dus mijn werk spullen bij me (werk bij Mac donalds) en stopte het onder de zolen en in de voering van mijn pet, ze keken overigens wel raar op trekken ze bij de ingang mijn tas op zitten er Mac spullen in. :mrgreen:
Ik doe vaak losse snoepjes in shag rollen (Max 3 anders werkt niet meer) of al heb je kleine snoepjes in peuk schieten.
In vriend van me draait de iets grotere pilletjes altijd in jointjes, in het ergste geval worden ze dan weggegooid als ze wiet niet tolereren.
En de rest als mdma en pep etc doe ik altijd onder mijn ballen werkt prima. (Naar mijn idee)

Missyy23

Bewuste gebruiker
Daniel-slang zei:
En de rest als mdma en pep etc doe ik altijd onder mijn ballen werkt prima. (Naar mijn idee)

Moet het denk ik niet een hele hete dag zijn :wink: haha, maar ja, als man moet je wat denk ik, blij dat ik het in mn bh kan stoppen :)

Daniel-slang

Haha als het een warme dag is doe je er nog een zakje omheen.
En gek genoeg vragen mijn vrienden nooit of ik hun mdma of pep mee wil nemen. :mrgreen:

Skirre

Bewuste gebruiker
Ik zweet nogal snel als ik nerveus ben, krijg klamme handen etc.
En wil zaterdag een gram pep mee naar binnen nemen bij een feest :')
Heb nog nooit iets mee naar binnen gesmokkeld.

Gewoon onder de zak in m'n onderbroek leggen?
Kauwgum neemt iemand anders al voor me mee :sunglasses:

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Gewoon bij je zak ja, zorg wel dat je een strakke onderbroek draagt. :tearsofjoy: Hoe neem je het mee, in een sealtje? Ik zou het sealtje dan alsnog in een wietzakje doen, ik ben zelf altijd bang dat m'n packie eruit valt als ik die los bewaar. Kauwgom meenemen maakt niet zoveel uit, is niet verboden en heel veel mensen doen het. :tearsofjoy:

Skirre

Bewuste gebruiker
leipebaviaan zei:
Gewoon bij je zak ja, zorg wel dat je een strakke onderbroek draagt. :tearsofjoy: Hoe neem je het mee, in een sealtje? Ik zou het sealtje dan alsnog in een wietzakje doen

Strakke onderbroek heb ik wel ja, maak me geen zorgen dat het eruit valt maar wel dat ze net voelen dat er iets zit :/
Ik heb thuis een sealapparaatje liggen waarmee ik het eventueel luchtdicht af kan sluiten want ik weet nog niet hoe ik het krijg.
http://image.allekabels.nl/image/11...-geld-in-eacute-eacute-n-simpele-beweging.jpg

En met kauwgom bedoel ik gewoon kauwgom ^^ Vind kauwgom altijd wel een leuke indicatie van... ja kapotte wangen is het ook niet waard.

Skirre

Bewuste gebruiker
leipebaviaan zei:
Hoe neem je het mee, in een sealtje? Ik zou het sealtje dan alsnog in een wietzakje doen.

Heb het net opgehaald en het zit in een plastic zakje

boterhammenzakje eromheen knopen en gewoon menemen?

Ja noob vragen, maar ik weet niet beter :flushed:

of een sealtje vouwen? zou bij god niet weten hoe dat moet maarja :mrgreen:

Fool

Badass junkie
Sealtje lijkt me nogal onpraktisch, gewoon dat zakje in je onderbroek, pakje peuken of w/e stoppen? :P

Skirre

Bewuste gebruiker
Dan maar zo in m'n onderbroek, hope dat het niet wegdrijft tussen al het zweet :flushed:

Bedankt voor de tips :)

leipebaviaan

Wijs gebruiker
boterhammenzakje eromheen knopen en gewoon menemen?

Dat zou ik dan weer niet doe, dat zorgt wel voor een grotere bolling in je broek. Als je niet aan sealtjes kan komen, dan zou ik inderdaad het in zo'n wietzakje doen. Nadeel alleen van dat zakje is dat je pep eraan blijft kleven, waardoor je dus een deel verliest. Dit is niet niet een grote hoeveelheid, maar alle kleine beetje tellen toch? Ook vind ik het pakken van pep altijd zo vervelend uit zo'n een zakje, je moet vaak ver met je sleutel erin. Maar nood breekt wet, als het echt niet anders kan, dan maar daaruit.

Nog wat achtergrond informatie:

Een sealtje kan je gewoon halen in een smartshop. Op sommige sealtjes staan zelfs de vouwlijnen aangegeven, op andere niet. Waarschijnlijk mag ik je hier niet uitleggen hoe je zo een sealtje precies opent en sluit, maar als het mocht zou ik het doen. Je kan deze in principe gewoon kopen dus. Het voordeel bij zo'n wit envelopje is het feit dat je speed of sos niet blijft kleven, waardoor je dus het maximale eruit haalt. Daarnaast is het praktisch, goed te verbergen en is het bijpakken eruit veel relaxter dan uit zo'n wietzakje. Veel plezier in ieder geval. :wink:

Fool

Badass junkie
Volgens mij mag je prima uitleggen hoe je een sealtje vouwt enzo hoor, je mag toch ook uitleggen wat de makkelijkste manier is om DMT te roken? :)

Missyy23

Bewuste gebruiker
Heb geen ervaring met pep mee naar binnen smokkelen bij een feest, wel met sos, dus daarom mijn vraag : is een bullet geen idee ? Hoef je ook niet te kloten met sleutelpuntjes uit sealtjes of wietzakjes, en hoef je ook niet per sé steeds naar het toilet. Heb vernomen van mn vrienden dat het voor mannen meer gedoe is/meer opvalt dan voor vrouwen, omdat mannen normaliter van het urinoir gebruik maken :) Maar goed, vroeg me ff af :)

Ik verstopte mijn pillen altijd in een vol pakje sigaretten. pillen in een zakje, 2/3 sigaretten eruit halen en korter knippen met een schaar, zakje met pillen onderin, sigaretten erbovenop. Ben er nog nooit mee gepakt maar toen ze bij de HMH iedereen op sigaretten controleerde (for some reason werd ik overgeslagen, lucky! :P) ben ik daar maar mee gestopt.

Stop ze nu gewoon in een zakje onder mn zak :P werkt prima, ben er ook nog nooit uitgepikt voor een uitgebreide controle. Of het helpt weet ik niet, maar ik doe altijd vriendelijk tegen de beveiliger, wens hem/haar goedenavond, maak een praatje. Meestal zijn ze dan redelijk snel klaar met in mijn tas loeren en mag ik doorlopen :)

Testbericht

Onder de plakzak :wink:
Heeft tot nu toe altijd gewerkt en mij lijkt dat ook de beste oplossing, Zolang je rustig blijft en niet gaat lopen trillen moet elke manier wel goed te doen zijn toch? Lijkt me sterk dat ze iedereen uitgebreid gaan controleren die binnen wilt komen, dat is mij in ieder geval nog nooit overkomen..
Binnekort maar eens zo'n onderbroek kopen met condoomzakje, maar dan voor ander gebruik haha..

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Heb geen ervaring met pep mee naar binnen smokkelen bij een feest, wel met sos, dus daarom mijn vraag : is een bullet geen idee ? Hoef je ook niet te kloten met sleutelpuntjes uit sealtjes of wietzakjes, en hoef je ook niet per sé steeds naar het toilet. Heb vernomen van mn vrienden dat het voor mannen meer gedoe is/meer opvalt dan voor vrouwen, omdat mannen normaliter van het urinoir gebruik maken :) Maar goed, vroeg me ff af :)

Pep of sos in een sealtje meesmokkelen, blijft afgezien van het substantie hetzelfde toch? Zo'n een bullet is inderdaad de uitvinding van de eeuw, ik heb een tijdje er ook 1 gehad. Beetje draaien en je pakt er zo een nakje uit. Helaas vond op een kwade dag mijn moeder de bullet in de broekzak, sindsdien hebben mijn ouders heb denk ik in gebruik. Godverdomme. Voor een nakje ga ik trouwens nooit naar de wc, ik bezoek standaard van die stampfestivals, daar is in het openbaar nakken geen probleem. :sunglasses:

MusicIsLife

Wijs gebruiker
@leipebaviaan haha ja ik sta ook altijd gewoon op de vloer mn schijf door te bijten of wen likje mdma te pakken :grin:

Heb het in mijn oude hashzakje gedaan, en met een stukje tape aan de binnenkant van mijn onderbroek, onder m'n tampeloeres irriteert me te veel. Zoek ook altijd een vrouwelijke controleur op, al denk ik dat mannen bij andere mannen ook niet zo snel gaan voelen bij je klokkespel, vrouwen zijn bij andere vrouwen meestal wat "asocialer" denk ik.

Ben ook altijd gewoon zo nuchter als het maar zijn kan, en zelfs met flesjes water in mijn tas gingen ze er niet verder op in, denk meer dat ze het voor de mensen met wat meer bagage zeg maar doen. :mrgreen:

Leonina

Ik verstop ze ook gewoon in mijn onderbroek. Zou ze nooit in mijn schoenen stoppen, heb wel es verhalen gehoord dat sommige hun schoenen uit moesten doen..

Haha mijn domste actie was dat ik vergeten was dat ik nog pilletjes in mijn portemonnee had zitten.. (nog van vorige feest). Uiteraard kwam ik pas achter toen ik bijna aan de beurt was voor het fouilleren.. Het was dus al te laat om het alsnog te verstoppen..

Gelukkig heeft die dombo niet eens in mijn portemonnee gekeken :grin:

LUCKYYYYY :smoke:

Bobsacamano

Badass junkie
Kunnen vrouwen niet gewoon hun zakje in een bh doen waar de vulling uitgehaald kan worden stop je het daar bij in :)

Ik bewaar het lekker warm onder mijn ballen.

Bovenaan