Verstopte neus

SpinningR

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Laatst voor de 2e keer coke gedaan.

Toen ik de eerste keer coke deed had ik het netjes op een pasje gelegd en mooie lijnjtes van gemaakt en de volgende dag niks aant handje, gewoon lekker chill opgestaan geen kater ofzo.

2e keer coke geen lijntjes gelegd maar gewoon sleutelpuntjes gepakt. En een paar flinke ook ong 5 dikke sleutelpunten naar binnengejast.

Dag erop word ik wakker met mijn neus helemaal verstopt met harde korsten alsof ik ineenkeer snipverkouden was geworden. Ik dus mijn neus leeggeplukt en wat eruit kwam was meer een wittige slijmachtige substantie dan gewoon snot.

Nu is mijn vraag, ligt dat aan de kwaliteit van de coke of gewoon de hoeveelheid/wijze waarop ingenomen?

:wave:

S0s_90

Bewuste gebruiker
Kan aan je cocaine liggen bij de een heb ik ook sneller een verstopte neus als de ander maar ook aan de hoeveelheid die je gebruikt hebt. Maar beter spoel je savonds je neus als je klaar bent is beter voor je neus en je hebt de volgende dag minder last van je "verkoudheid" :wink:

W.F.L.

Badass junkie
Kan aan beide liggen. Coke fijn maken want die brokken lossen niet goed op, niet alleen verlies je in principe coke dan, maar er kan ook best geen coke in je neus achterblijven want coke ontsteekt je neusslijmvliezen, dus je kan best na iedere snuif water snuiven om de coke weg te halen uit je neus/voorhoofdsholtes anders kan het dus gaan ontsteken en opzwellen (wat er bij jou gebeurt is volgens mij, colombiaanse neusverkoudheid :P) en dan gaat je neus dicht :grin:

Kan ook aan een versnijdingsmiddel liggen, maar dit is een vrij normale reactie op coke.. Water snuiven en fijn maken zijn het enigste wat je kan doen, je slijmvliezen komen er namelijk nooit onbestraft vanaf :P

Zelf ben ik er na een nachtje altijd weer van af, heb weer een vrije neus als ik wakker word de dag na het snuiven :)

SpinningR

Experimenterende gebruiker
[quote="want coke ontsteekt je neusslijmvliezen, dus je kan best na iedere snuif water snuiven om de coke weg te halen uit je neus/voorhoofdsholtes anders kan het dus gaan ontsteken en opzwellen (wat er bij jou gebeurt is volgens mij, colombiaanse neusverkoudheid :P) en dan gaat je neus dicht :grin:[/quote]

ja ik kan nu nog niet zeggen of het de manier waarop of de kwaliteit is want het ware 2 verschillende dealers die 2 keer dat ik het heb gedaan dusja:P

maar nu weet ik wel waarom ik zon last van die holte tussen mijn ogen had toen ik om half 10 wakker werd:P maar dat was nadat k weer om 3 uur wakker werd weer weg. Maar ik wist niet dat coke ervoor zorgt dat je slijmvliezen gaan ontsteken:P

Lizz

Belezen gebruiker
Snuiven door een neusgat, dan blijft de andere vrij....en die witte substantie uitkoken :)

Bovenaan