Verstopte neus

maxor

Newbie
Hi all,

Ik heb 3 weken geleden voor het eerst gesnoven. Dit was toen 1 keer een sleutelpuntje. Afgelopen zaterdag heb ik het ook gedaan alleen toen 3 sleutelpuntjes (over de hele avond).

Sinds midden vorige week heb ik last van een verstopte neus. Overdag merk ik hier overigens niks van, alleen als ik ga slapen. Vreemd genoeg raakt ie alleen verstopt als ik lig. Als ik dus sta merk ik niets.

- kan dit door de coke komen?
- is hier een methode tegen? (neusspray, stomen met heet water, dampoo onderje neus)
- Hoelang duurt 't voordat coke helemaal je lichaam uit is ?

Tnx voor de antwoorden alvast :mrgreen:

alberthoffman

Belezen gebruiker
zal wel wat door heen zitten..
Dextro naturel
Manitol
Codaiene
of andere wasverzachter hahaha
Ik snuif altijd even wat water op als ik thuis kom na een montana avondje..
gewoon even flink ophalen en uitsnuiten dan krijg je ook geen last van korstjes en freestyle neuspeuter acties :wink:

maxor

Newbie
hm oke, is er nu nog wat aan te doen? Of gewoon ff doorbijten en t zal over n paar dagen over zijn.

Zal dat ook helpen tegen een 'chronisch' verstopte neus (de week na je coke gebruik) als je je neus spoelt met water?

DreamWeaver

Badass junkie
Als je veel gesnoven hebt is het misschien een goed idee om een klein beetje vaseline te smeren aan de binnenkant. Hierdoor hetstelt het allemaal wat sneller en krijg je geen vieze korstjes ofzo.

maxor

Newbie
DreamWeaver zei:
Als je veel gesnoven hebt is het misschien een goed idee om een klein beetje vaseline te smeren aan de binnenkant. Hierdoor hetstelt het allemaal wat sneller en krijg je geen vieze korstjes ofzo.
Volgens mij is hetgeen wat ik mijn beginpost schrijf niet veel (3 sleutelpuntjes over de gehele avond).

Maar oke, ik zal het gewoon natuurlijk laten genezen :) Overigens, last van korstjes e.d. heb ik helemaal niet.

El Retro

Wijs gebruiker
Als men neus zo plakt ist geen goeie coke geweest. Na 1 gram heb ik nooit echt last. Pas als het er over gaat tot een stuk in de voormiddag. Dan kan ik geen lijn meer pakken, want dan zit ik maar proberen dat poeder naar binnen te werken maar dat lukt gewoon niet dan. Soms wel grappig :P.

Frisko

Badass junkie
El Retro zei:
Als men neus zo plakt ist geen goeie coke geweest. Na 1 gram heb ik nooit echt last. Pas als het er over gaat tot een stuk in de voormiddag. Dan kan ik geen lijn meer pakken, want dan zit ik maar proberen dat poeder naar binnen te werken maar dat lukt gewoon niet dan. Soms wel grappig :P.
zal volgens mij gewoon van persoon tot persoon afhangen...
de ene zijn gaten zullen vanbinnen groter zijn oid :confused:
ma meestal zijn het u sinussen die vol zitten hé...mijn neus zelf zit ook nooit dicht,had het meer over mijn sinussen!!
onder mn ogen is dan ook een beetje dik meestal en daar kunt ge dan zo op duwen,dan voelt ge da vanbinnen ook ook zitten!!!
snuiten da helpt meestal toch geen fuck,smorgens komt er dat altijd pas uit bij mij.... :wave: :P :grin:

Flitskikker

Experimenterende gebruiker
maxor zei:
Hi all,

Ik heb 3 weken geleden voor het eerst gesnoven. Dit was toen 1 keer een sleutelpuntje. Afgelopen zaterdag heb ik het ook gedaan alleen toen 3 sleutelpuntjes (over de hele avond).

Sinds midden vorige week heb ik last van een verstopte neus. Overdag merk ik hier overigens niks van, alleen als ik ga slapen. Vreemd genoeg raakt ie alleen verstopt als ik lig. Als ik dus sta merk ik niets.

- kan dit door de coke komen?
- is hier een methode tegen? (neusspray, stomen met heet water, dampoo onderje neus)
- Hoelang duurt 't voordat coke helemaal je lichaam uit is ?

Tnx voor de antwoorden alvast :mrgreen:

Ik heb helemaal hetzelfde wat jij hebt.
overdag geen last van verstopte neus tot je gaat slapen, dan begint het.
Maar ik gebruik geen coke.
alleen nog maar weed laatste tijd.
Grz

maxor

Newbie
heb er nog steeds last van, alleen wel ietsje minder. Zal dit door de coke komen ? (nu zo'n 1,5 week geleden) Of zit 't gewoon tussen mn oren :P

Armani7

Bewuste gebruiker
maxor zei:
heb er nog steeds last van, alleen wel ietsje minder. Zal dit door de coke komen ? (nu zo'n 1,5 week geleden) Of zit 't gewoon tussen mn oren :P

volgens mij ben je gewoon verkouden :P

xPlaystationx

Experimenterende gebruiker
Dit komt omdat de coke met iets is gemengd! Coke lost op in je neus, het vreet zelfs aan je vlees. De troep die er door is gemengd lost waarschijnlijk niet goed op en gaat irriteren. Dus ik denk dat je gewoon gaare coke hebt.

Bovenaan