Vervanger 3-MMC

Druggie86

Newbie
Hallo allemaal,

Gezien het aankomende verbod op een groot aantal RCs waaronder 3-MMC weet iemand hier een vervanger van 3-MMC die straks nog wel legaal te bestellen is. Een upper op zijn tijd is lekker en heb eigenlijk geen zin via illegale weg te kopen

De Zandman

DF-koning
Ik vrees, dat er straks haast geen andere mogelijkheid meer is, dan via een illegale weg goede rc's te kunnen kopen...
Grappie probeert het allemaal errug goed dicht te timmeren....

Neo-Shulginist

Badass junkie
Met een ander middel komen ook altijd andere effecten en andere gezondheidsrisico's. Ik denk dat je die kosten en baten per middel moet afwegen. Als je alleen maar kijkt naar wat legaal beschikbaar is dan is de kans groot dat je óf niet weet welk risico je loopt (dat is met 3-MMC eigenlijk ook al zo), óf dat je andere effecten verwacht dan je krijgt en dat je dan een onprettige ervaring hebt.

Laatst bewerkt:

heerutosen

Newbie
Je hebt behoorlijk wat cathinone ''secret'' blends die via poolse vendors (via de legale weg gewoon) verkocht worden.

Als je echt zeker wilt zijn gewoon hier laten testen zodat je weet wat je neemt. Ik struin gewoon beetje de buitenlandse RC fora af met google translate. Zo vind je wel eens iets leuks :wink:

De Zandman

DF-koning
In principe heb je een risico, groter, of kleiner, dat je loopt bij e l k rc.
Daarom heten ze ook rc, en zijn ze meestal (nog) legaal.
Als grappie zijn zin krijgt, dan is ineens vrijwel de hele rc markt, in 1 x illegalen as l geworden.
Met als gevolg, dat de hele zooi de zwarte markt zal opgaan, en de risico's alleen maar zullen toenemen.

Goed gepraat, goed gedaan grappie!😡😡

De Zandman

DF-koning
Dit zou verklaren waarom ik een wel heeeeeel aparte ondersoort rc heb, dat in weze 2FDCK had moeten zijn.
Jazeker en absoluut .
Ik zit nu i.i.g. weer eens goed te spacen zogezegd
Eens zien, wat het eventueel nog oplevert naast ,onder, achter en boven een letter chaos. Ja.
Typisch is wel, dat het redelijk te sturen is.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Als het geen coronacrisis is dan kun je 2F-DCK laten testen. Dan weet je wat je hebt.
Maar nu lukt dat dus even niet want helaas zijn alle testpunten gesloten vanwege de coronamaatregelen.
Je zou je sample nog wel naar Energy Control kunnen sturen maar dat kost geld.

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Als het geen coronacrisis is dan kun je 2F-DCK laten testen. Dan weet je wat je hebt.
Maar nu lukt dat dus even niet want helaas zijn alle testpunten gesloten vanwege de coronamaatregelen.
Je zou je sample nog wel naar Energy Control kunnen sturen maar dat kost geld.

Ook bij Energy control kun je je drugs niet meer laten testen i.v.m. corona

Neo-Shulginist

Badass junkie

De Zandman

DF-koning
Ik heb geduld.
Ik wacht af .
Dat het restant getest gaat worden, dat staat vast.
Even geduld nog...
Of, nou ja, geduld. Even , dat weten we nu nog niet..

Bovenaan