GABAadvisor
Experimenterende gebruiker
Ik zoek wen goede rc met gelijke werking aan amfetamine, 2-fa komt close maar mis het euphorische. Ik gebruik SSRI dus geen serotonine voor mij.
Daar dacht ik aan maar dat is slecht voor dagelijks gebruik vanwege MDA. En 2-FA is me te soft.
Speed is ook slecht voor dagelijks gebruik.Daar dacht ik aan maar dat is slecht voor dagelijks gebruik vanwege MDA. En 2-FA is me te soft.
Daar dacht ik aan maar dat is slecht voor dagelijks gebruik vanwege MDA. En 2-FA is me te soft.
Ritalin geeft me angst, dex is duur, wellbutrin gaf mij manische maand. Heb nu 7 pelletes 2-fa op in 2 dagen tijd, heb een nacht geskipt. Ik mis de hyperfocus en euphorie. Dat het weinig nare bijwerking heeft klopt helemaal. Ben heel gemotiveerd en wil alles doen maar kan niet bij 1 taak houden. En dan mijn benzo verslaving blackout elke 5 min.Ooh stond niet in je post dat het voor dagelijks gebruik is bedoeld, nja uhh dan zou ik het niet weten...🤷🏼♀️ Ik heb zelf weleens Methylfenidaat gebruikt, kreeg ik ooit van een collega toendertijd... beetje pep achtig effect heeft dat, maar kun je volgens mij alleen op recept krijgen (of je moet andere bronnen hebben zoals ik had)
Ja toen ik manisch was kon ik veel rc benzos verdragen, 5mg clonazolam en wat meer mg flualprazolam, en om te slapen 0.5 flunitrazolam en 5 tot 7 etizolam. Heb geen mania meer dus ik ben een zombie. Moet iets stimulerends tot 2 oktober dan ga ik afkick kliniek.Ooh stond niet in je post dat het voor dagelijks gebruik is bedoeld, nja uhh dan zou ik het niet weten...🤷🏼♀️ Ik heb zelf weleens Methylfenidaat gebruikt, kreeg ik ooit van een collega toendertijd... beetje pep achtig effect heeft dat, maar kun je volgens mij alleen op recept krijgen (of je moet andere bronnen hebben zoals ik had)
Moet iets stimulerends tot 2 oktober dan ga ik afkick kliniek.
En als ik mijn eigen niet stimuleer ben ik niks. Een zombie met blackoutsNja ik zou nooit drugs aanraden ofzo, maar als je dan al naar een kliniek gaat... kun je tot die tijd toch speed gebruiken, als je echt niets anders weet..?, zolang is het niet meer.. een week.. Nogmaals, ik raad niks aan! En denk dat het beste is om helemaal niks te gebruiken, uiteindelijk is NIKS goed voor je en zul je moeten accepteren hoe je bent...
Veel succes in elk geval😘
Geen idee waar ik speed moet vinden tegenwoordig als ik eerlijk ben.
Dat zit in je hoofd.En als ik mijn eigen niet stimuleer ben ik niks. Een zombie met blackouts
Zit niks in mijn hoofd, ik moet mijn zieke moeddr helpen met het huishouden, en dat gaat niet met al die benzos.Dat zit in je hoofd.
En waarom denk je dat amfetamine je hier bij helpt?Zit niks in mijn hoofd, ik moet mijn zieke moeddr helpen met het huishouden, en dat gaat niet met al die benzos.
Omdat je met 3mg clonazolam niet eens normaal kan lopen.En waarom denk je dat amfetamine je hier bij helpt?
Het zijn eigenlijk mijn zaken niet maar ben je bipolair?Omdat je met 3mg clonazolam niet eens normaal kan lopen.
Nee de huisarts had lexapro 20 mg xold turkey weggedaan na 2 jaar en ik kreeg daarvoor welbutrin 150mg, toen ben ik manisch geworden en heb ik echt heel veel rc benzos genomen. Kreeg me eigen niet rustig.Het zijn eigenlijk mijn zaken niet maar ben je bipolair?
Heb heel facwbook verwijderd en al die vrienden links laten liggen. Jammer genoeg op dit momentTja, is niet toegestaan om daar verder op in te gaan op het forum maar ken je helemaal niemand dan?, via via is er altijd wel iets te fixen toch lijkt me🤷🏼♀️
3mmc/4mmc , niet overmatig gebruiken natuurlijk want anders werkt hij niet meer zo goed😆Hallo Han-C hier en aan het onderzoeken wat de markt biedt voor amfetamine alternatieven... Weet er iemand of er een RC upper is die niet gelijk 'je kruis doet krimpen' voor de rest uren? Wel graag de positieve effecten en tintelingen, maar graag ook wat kracht in mijn kruis houden... Iemand ervaring? Dank!