Vervanger ghb

Beergh

Newbie
Goede eerste post zo, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen/meningen. Ik ben een recreatieve ghb gebruiker bij uitgaan/feestjes en verder ook niet zo bekend in het hele drugswereldje. Ik ken dan ook "maar" twee dealers en beide hebben ze geen g meer en hebben zo ook geen idee wanneer het weer terugkomt, er heerst blijkbaar schaarste. Nu alle restricties er af zijn zou ik toch graag weer een keertje feesten en ben dan ook benieuwd of mensen bekend zijn met bijvoorbeeld een RC met een soortgelijk effect als G. Tips zijn welkom!

Purplext

Badass junkie
Je zou Phenibut kunnen proberen. Het effect is (veel) subtieler dan G, maar het werkt veel langer en op hogere dosis kan ik het wel waarderen.

Het is heel persoonsgebonden welke dosis je moet nemen, ik vind het lekker vanaf de 2 gram.

Beergh

Newbie
Je zou Phenibut kunnen proberen. Het effect is (veel) subtieler dan G, maar het werkt veel langer en op hogere dosis kan ik het wel waarderen.

Het is heel persoonsgebonden welke dosis je moet nemen, ik vind het lekker vanaf de 2 gram.
bedankt, maar vind dit effect helaas (veel) te subtiel :(

SpeedPiet

Belezen gebruiker
Als ik eerlijk ben komt niet echt iets dichtbij GHB behalve BDO en GBL wat omgezet wordt in GHB in je lichaam
Alcohol en phenibut lijken dan nog het meeste op GHB maar dat zoek je wss ook niet,

Mijn tip is gewoon naar een technofeest gaan en beetje rondvragen of iemand een nummertje voor je heeft.

nu ff vraagje aan jou hoelang wacht je met redosen in de club en hoeveel redose je? ik was gister voor de eerste keer openbaar aan de G en had rond de 1.7-2 gram per ~2 uur gedaan maar het kon wel een tandje hoger maar nog te risky voor buiten

Beergh

Newbie
Als ik eerlijk ben komt niet echt iets dichtbij GHB behalve BDO en GBL wat omgezet wordt in GHB in je lichaam
Alcohol en phenibut lijken dan nog het meeste op GHB maar dat zoek je wss ook niet,

Mijn tip is gewoon naar een technofeest gaan en beetje rondvragen of iemand een nummertje voor je heeft.

nu ff vraagje aan jou hoelang wacht je met redosen in de club en hoeveel redose je? ik was gister voor de eerste keer openbaar aan de G en had rond de 1.7-2 gram per ~2 uur gedaan maar het kon wel een tandje hoger maar nog te risky voor buiten
Ben bang inderdaad dat ik toch op een of andere manier weer echt aan G zal moeten komen.

op je vraag: Ben een grote jongen en begin dan ook doorgaans iets hoger dan de meesten. Van die startdosering ( die voor iedereen zal verschillen) neem ik dan na zo'n 1,5 uur nog eens 80% en in het geval van een derde dosering na 1,5 uur weer iets minder, say 70-75 procent. Verder dan dat ga ik eigenlijk nooit.

SpeedPiet

Belezen gebruiker
Ben bang inderdaad dat ik toch op een of andere manier weer echt aan G zal moeten komen.

op je vraag: Ben een grote jongen en begin dan ook doorgaans iets hoger dan de meesten. Van die startdosering ( die voor iedereen zal verschillen) neem ik dan na zo'n 1,5 uur nog eens 80% en in het geval van een derde dosering na 1,5 uur weer iets minder, say 70-75 procent. Verder dan dat ga ik eigenlijk nooit.
Ah top thanks voor het antwoord

GABA-B Bonanza

Bewuste gebruiker
Er heerst grote schaarste op de markt en tegen volgende week verwacht ik dat de markt volledig droog zal zijn (zelfs bij de meest betrouwbare jongens), en dit zal een tijdje aanhouden misschien zelfs maanden. Phenibut in hoge doseringen is een goed alternatief, op piek momenten vind ik het effect zelfs redelijk G achtig. Ik spreek dan over dosissen van tegen de 3 gram.

FYI Phenibut mag sinds heel recent blijkbaar ook niet meer verkocht worden als supplement, de Gaba B receptoren van sommige mensen gaan zich volledig kunnen resetten. Jammer met de festivals in aantocht.

Beergh

Newbie
Er heerst grote schaarste op de markt en tegen volgende week verwacht ik dat de markt volledig droog zal zijn (zelfs bij de meest betrouwbare jongens), en dit zal een tijdje aanhouden misschien zelfs maanden. Phenibut in hoge doseringen is een goed alternatief, op piek momenten vind ik het effect zelfs redelijk G achtig. Ik spreek dan over dosissen van tegen de 3 gram.

FYI Phenibut mag sinds heel recent blijkbaar ook niet meer verkocht worden als supplement, de Gaba B receptoren van sommige mensen gaan zich volledig kunnen resetten. Jammer met de festivals in aantocht.
oh damn, zie het ja, die phenibut. Heb daar gelukkig nog wel wat van staan, maar zal er maar een beetje zuinig mee zijn dan.

Wat maakt dat de g zo schaars is / droog zal zijn, maar dat je denkt dat dit over een tijdje wel weer bijtrekt? of mag hier niet over gespeculeerd worden?

GABA-B Bonanza

Bewuste gebruiker
Yes klopt, in de 7 jaar dat ik nu G gebruik heb ik dit nog nooit gezien, het algehele tekort op de markt. De supply van dit middel kende altijd al zijn ups and downs, meer dan met andere genotsmiddelen, maar dit...

Yaizer

Bewuste gebruiker
Ik heb nog nooit een drug gebruik die op ghb lijkt, dus een nieuwe persoon vinden is je beste kans.

De Apotheker

Badass junkie
Zoals al gezegd is Phenibut vanaf 1.5 gr het meeste gelijke,
Daarnaast zijn benzos met laag en gecontroleerde alcohol inname ook zeer gelijk maar geen vervanger en niet iets om te testen als alternatief.
Opiaten kunnen ook gelijkend effect hebben qua losheid en euforie met een dromerig gevoel.

allemaal net zo link en verslavend dus geen alternatief die je moet aanraden perse/

RXEFC

Newbie

Ik weet niet of je er verstand van hebt,
Maar ik ben lichamelijk afhankelijk van GHB. Ik zit nu op de 3,5/4 ml per 2 uur.
nu heb ik al een week of 2 GHB met BDO ipv GBL, en het werkt voor mij hetzelfde. Alleen kan ik er niet “dol” van worden, het echte ghb effect. Maar dat kon/wilde ik toch al niet meer.
nu mijn vraag, is BDO meer schadelijk? Ik dacht als je verslaafd was je aan de GBL verslaafd was.

SpeedPiet

Belezen gebruiker
Maar ik ben lichamelijk afhankelijk van GHB. Ik zit nu op de 3,5/4 ml per 2 uur.
nu heb ik al een week of 2 GHB met BDO ipv GBL, en het werkt voor mij hetzelfde. Alleen kan ik er niet “dol” van worden, het echte ghb effect. Maar dat kon/wilde ik toch al niet meer.
nu mijn vraag, is BDO meer schadelijk? Ik dacht als je verslaafd was je aan de GBL verslaafd was.
naja ghb is idd wel het cleanste van die 3 durf niet te zeggen hoe schadelijker die andere 2 zijn

GABA-B Bonanza

Bewuste gebruiker
indd heb ook een tijdje BDO in huis gehad door de G crisis en wat je zegt klopt BDO geeft niet het cleane G effect..

Enige voordeel is dat het lekker langgerekt is.

ik heb ervaring met gbl en GHB. Door de crisis zijn die twee bijna niet gekregen maar is er wel BDO. En dit bleek een geluk bij een ongeluk.

Na uitvoer onderzoek, door het raadplegen van diverse experts waar onder een arts is, blijft dat BDO veel gezonder is dan GHB en gbl.

Want ghb is een natrium zout, net als Na*Cl zout slecht voor oa nieren. Dat merk je ook aan je urine.
Gbl isl lacyan

ik heb ervaring met gbl en GHB. Door de crisis zijn die twee bijna niet gekregen maar is er wel BDO. En dit bleek een geluk bij een ongeluk.

Na uitvoer onderzoek, door het raadplegen van diverse experts waar onder een arts is, blijft dat BDO veel gezonder is dan GHB en gbl.

Want ghb is een natrium zout, net als Na*Cl zout slecht voor oa nieren. Dat merk je ook aan je urine.
Gbl isl lacyan
De reden waarom gbl lichamelijk zo slecht is komt door de chemische structuur. In je lichaam komen tijdens het omzetten naar ghb veel vrije radicalen vrij en die hebben een verwoestende werking.

Voor de duidelijkheid Bdo, is niet gezond, het is verreweg het minst schadelijk.

En nog een bijkomend voordeel:
Ghb valt onder de Opiumwet, en bij bezit gbl kan je voorbereidings handelingen ghb productie ten laste worden gelegd. (Gbl is an sich Niet illegaal!) Het geeft echter sws problemen.

Bdo echter is compleet legaal!

Daarom hoef ik sws geen ghb of gbl meer, bdo is top.

mmn

Belezen gebruiker
Heel irritant probleem ken het heb ook nog steeds geen vervanger kunnen vinden en GBL online vinden is niet meer te doen heb zelf al phenibut en hoge doseringen baclofen geprobeerd. Tuurlijk Ik voelde wel dar het de gaba-b receptor raakt maar niet in verhouding.

Nouja ik blijf verder zoeken

Bovenaan