Vervanger ritalin rc

Queenir

Experimenterende gebruiker
Welke Rc lijkt qua werking het hardst op ritalin maar werkt bij voorkeur wel langer?

ljuv

DF-koningin
Voor precies hetzelfde als Ritalin maar dat is onbetaalbaar. Is er nog iets vergelijkbaars behalve 4f-mph, want dat ken ik nu wel
Maar lisdex is toch nog veel duurder en een kleiner deel is verzekerd?

EDIT: oeps sorry! Ik was in twee dex topics aan het reageren en haalde ze door elkaar lol.

Queenir

Voor precies hetzelfde als Ritalin maar dat is onbetaalbaar. Is er nog iets vergelijkbaars behalve 4f-mph, want dat ken ik nu wel
Ik geraak niet wijs uit al die nummers en cijfers en ik wil per se een of andere vorm van methylfenidaat

ljuv

DF-koningin
2FA schijnt een goede te zijn! Ik heb het zelf al 2 jaar liggen maar nog niet geprobeerd.

Queenir

2FA schijnt een goede te zijn! Ik heb het zelf al 2 jaar liggen maar nog niet geprobeerd.
Ik heb dat denk ik eens geprobeerd maar ik denk dat ik toen veel te weinig gepakt heb. Maar is dat fenidaat? Al die amfetamine dingen moet ik niet hebben, dan kan ik net zo goed gewoon speed pakken, dat kost niks

ljuv

DF-koningin
Ik heb dat denk ik eens geprobeerd maar ik denk dat ik toen veel te weinig gepakt heb. Maar is dat fenidaat? Al die amfetamine dingen moet ik niet hebben, dan kan ik net zo goed gewoon speed pakken, dat kost niks
Nope amfetamine achtige inderdaad.
De enige fenidaten die ik ken zijn 3,4-CTNO HDEP-28, 4F-EPH, 4F-MPH, ethylfenidaat eeeeennn HDMP-28. Niks van dat alles ooit geprobeerd.

_shikantaza

Badass junkie
2FMA dan? Da's een hele functionele.

Laatst bewerkt:

OtherShore

Badass junkie
2-FA en 2-FMA lijken meer op amfetamine dan op methylfenidaat. Als je iets wilt dat lijkt op methylfenidaat en je niet voor 4F-MPH wilt gaan dan blijven ethylphenidaat en isopropylphenidaat over. Ethylphenidaat is iets recreatiever dan methylfenidaat. Isopropylphenidaat is juist iets minder euforisch als methylfenidaat en werkt iets langer, dus voor een functioneel doel zou ik daar voor gaan.

jam

Bewuste gebruiker
IPPH lijkt voor mij heel goed op rilatine, maar wat minder pusherig en wel korter, maar verder kan die zeker volgens mij.

Bovenaan