Voor precies hetzelfde als Ritalin maar dat is onbetaalbaar. Is er nog iets vergelijkbaars behalve 4f-mph, want dat ken ik nu welHangt er vanaf waar voor je het gebruikt
Maar lisdex is toch nog veel duurder en een kleiner deel is verzekerd?Voor precies hetzelfde als Ritalin maar dat is onbetaalbaar. Is er nog iets vergelijkbaars behalve 4f-mph, want dat ken ik nu wel
Ik geraak niet wijs uit al die nummers en cijfers en ik wil per se een of andere vorm van methylfenidaatVoor precies hetzelfde als Ritalin maar dat is onbetaalbaar. Is er nog iets vergelijkbaars behalve 4f-mph, want dat ken ik nu wel
2FA schijnt een goede te zijn! Ik heb het zelf al 2 jaar liggen maar nog niet geprobeerd.Voor precies hetzelfde als Ritalin maar dat is onbetaalbaar. Is er nog iets vergelijkbaars behalve 4f-mph, want dat ken ik nu wel
Nog duurder zoek ik dus echt nietMaar lisdex is toch nog veel duurder en een kleiner deel is verzekerd?
EDIT: oeps sorry! Ik was in twee dex topics aan het reageren en haalde ze door elkaar lol.
Ik heb dat denk ik eens geprobeerd maar ik denk dat ik toen veel te weinig gepakt heb. Maar is dat fenidaat? Al die amfetamine dingen moet ik niet hebben, dan kan ik net zo goed gewoon speed pakken, dat kost niks2FA schijnt een goede te zijn! Ik heb het zelf al 2 jaar liggen maar nog niet geprobeerd.
Heb al een leverancier in buitenland gevonden die alles heeftDenk dat alles wat TS zoekt op de verbodslijst staat. Dus schakel maar over op koffie TS![]()
Nope amfetamine achtige inderdaad.Ik heb dat denk ik eens geprobeerd maar ik denk dat ik toen veel te weinig gepakt heb. Maar is dat fenidaat? Al die amfetamine dingen moet ik niet hebben, dan kan ik net zo goed gewoon speed pakken, dat kost niks
2FMA dan? Da's een hele functionele.Ik heb dat denk ik eens geprobeerd maar ik denk dat ik toen veel te weinig gepakt heb. Maar is dat fenidaat? Al die amfetamine dingen moet ik niet hebben, dan kan ik net zo goed gewoon speed pakken, dat kost niks
Isopropylfenidaat ook nog.Nope amfetamine achtige inderdaad.
De enige fenidaten die ik ken zijn 3,4-CTNO HDEP-28, 4F-EPH, 4F-MPH, ethylfenidaat eeeeennn HDMP-28. Niks van dat alles ooit geprobeerd.