Vervanger voor dexstro

Pepschep

Newbie
Hallo (ik ben so dislextys als 6 andere dus mijn exusses)

Ik ben in spanje en heb pille en mdma gekocht. Aangezien get erg warm is en ik weet hoe dat gaat was ik opzoek gegaan naar dexstro maar datnis hier nirt te krijge weet iemand een vervanfer voir dexstra (tegen het te hard gaan)

Alvast bedankt

Gabbertje

Wijs gebruiker
Alles met veel suiker moet volgensmij voldoende zijn. Dat kan bijvoorbeeld een glas cola zijn of wat ik vaak doe is een blikje energy om me suikergehalte goed te houden.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Dextro etc is niet nodig als je van te voren en er na gewoon normaal goed en gezond eet. Drink voldoende water maar niet teveel. En met die warmte gewoon niet veel drugs gebruiken.

Raver

Badass junkie
Dextro tegen het te hard gaan? :tongueout: Dat heeft echt 0 effect, beter goed preppen. En in die warmte is t wel gewoon een extra risico.. Je blijft maar dorst houden. Maar je zweet al je zouten uit, wat een gevaarlijke elektrolyten verhouding in je bloed kan veroorzaken. Met een watervergifting tot gevolg. En om oververhitting niet te vergeten!

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Alles met veel suiker moet volgensmij voldoende zijn. Dat kan bijvoorbeeld een glas cola zijn of wat ik vaak doe is een blikje energy om me suikergehalte goed te houden.
Dat is volgens mij niet zo slim aangezien daar weer veel caffeïne in zit....
Suiker heeft sowieso geen zin maar als je erin gelooft dat het helpt kan het wel helpen.

Bovenaan