vervanging 3MMC gezocht

Hallo allemaal,

Sind een tijdje gebruiken mijn vriend en ik af en toe 3mmc eens per 3 maand. Helaas zoals velen weten is het niet meer te krijgen. Nu zijn we opzoek naar een alternatief. Maar helaas nog niks gevonden. Wel hebben we 3cmc geprobeerd, maar helaas niet wat we zoeken.
Wij zijn totaal niet thuis in dit wereldje, toevallig via vrienden het goedje tegen gekomen.
Ook kennen we geen dealers waardoor we daar niks weg kunnen halen, het liefst bestellen we het online. En via wat drinken in te nemen.
We zoeken echt de heerlijke relaxte rush en het geile/romatische avondje, want dat was echt fijn!
Nu al meer dan een half jaar niks gebruikt waardoor we het wel weer eens tijd vonden.

Hopelijk kunnen jullie ons een beetje helpen?

Groetjes!

Zeehond

Badass junkie
Hallo allemaal,

Sind een tijdje gebruiken mijn vriend en ik af en toe 3mmc eens per 3 maand. Helaas zoals velen weten is het niet meer te krijgen. Nu zijn we opzoek naar een alternatief. Maar helaas nog niks gevonden. Wel hebben we 3cmc geprobeerd, maar helaas niet wat we zoeken.
Wij zijn totaal niet thuis in dit wereldje, toevallig via vrienden het goedje tegen gekomen.
Ook kennen we geen dealers waardoor we daar niks weg kunnen halen, het liefst bestellen we het online. En via wat drinken in te nemen.
We zoeken echt de heerlijke relaxte rush en het geile/romatische avondje, want dat was echt fijn!
Nu al meer dan een half jaar niks gebruikt waardoor we het wel weer eens tijd vonden.

Groetjes!
Hoi!
Leuk om te lezen dat het jullie zo goed is bevallen! Het is zeker heerlijk spul voor af en toe en zeker met elkaar.
Jammer dat jullie niet op tijd wat extra hebben ingeslagen.

Zoals gezegd is het niet meer legaal ergens verkrijgbaar. Dan zul je op darknet moeten zoeken, geen ervaring mee.

Verkooppunten noemen is hier niet toegestaan.

Misschien hebben de vrienden via wie je het goedje bent tegengekomen nog contacten..

succes!

Zeehond

Badass junkie
Hallo allemaal,

Groetjes!
Legaal en online is nog wel 5-mapb verkrijgbaar, dat lijkt een beetje op xtc en is zeker leuk om thuis samen te gebruiken!

Blyatman

Badass junkie
Weer iemand die geen regels leest en ze pontificaal weg klikt. Vragen naar verkoop/Verkooppunten is verboden. Hopelijk snap je dat?

Zanza

DF-koning
Ik heb de regels gelezen, maar vraag niet om een verkooppunt. Ik vraag om een alternatief voor de 3MMC :)
Zijn al wel een paar topics voor 'alternatieven'. Kijk even via de zoekfunctie of daar wat tussen staat. Vooralsnog lijkt er wmb geen echt goed alternatief iig.

Zijn al wel een paar topics voor 'alternatieven'. Kijk even via de zoekfunctie of daar wat tussen staat. Vooralsnog lijkt er wmb geen echt goed alternatief iig.
Die hadden we gelezen, maar helaas niet wat we denken te zoeken. Er word wel iets aangeraden maar daarna worden er geen ervaringen gedeeld. En als we dan zoeken op die middelen worden er zoveel verschillende dingen gezegd dat we niet meer weten wat nou het juiste is om te proberen. Veel word dan weer op een feestje gebruikt, wij zijn echt opzoek na iets voor een romantisch/chill nachtje. Ook veel trippende middelen wat we ook niet willen..

Beady

Bewuste gebruiker
Die hadden we gelezen, maar helaas niet wat we denken te zoeken. Er word wel iets aangeraden maar daarna worden er geen ervaringen gedeeld. En als we dan zoeken op die middelen worden er zoveel verschillende dingen gezegd dat we niet meer weten wat nou het juiste is om te proberen. Veel word dan weer op een feestje gebruikt, wij zijn echt opzoek na iets voor een romantisch/chill nachtje. Ook veel trippende middelen wat we ook niet willen..
Ga dan voor 4-FMA. Wat ik er nog van weet is dat dat een vrij chill productje was. Maar overdoseer niet, of het pep effect zal te fe overheersen tov het liefde-gevoel dat je er wel van krijgt bij deze.

Ga dan voor 4-FMA. Wat ik er nog van weet is dat dat een vrij chill productje was. Maar overdoseer niet, of het pep effect zal te fe overheersen tov het liefde-gevoel dat je er wel van krijgt bij deze.
Oke, dat pep effect zitten we dus niet echt op te wachten, mag wel beetje aanwezig zijn natuurlijk maar niet de overhand krijgen. Wij gaan ons er over inlezen.

Zeehond

Badass junkie
Als je meer wilt weten over bijvoorbeeld onze ervaringen met 5-mapb dan kun je dat ook gewoon vragen…
Of via het forum of via een privé berichtje.

Vaak is iets zelf proberen, nadat je je hebt ingelezen, juist heel erg leuk.
Er is voor drugs geen gebruiksaanwijzing die bij iedereen hetzelfde werkt namelijk.

Laatst bewerkt:
Bovenaan