Vervanging voor paddo's

Hylke

Belezen gebruiker
Ik heb mijn hele dag besteed aan het zoeken naar een goede vervanging voor paddo's, alleen ik kan niets geschikts vinden.

Wat ik wil is een legaal, niet of nauwelijks schadelijk, niet verslavend, geestveruimend, tripmiddel. Het lijkt echter alsof er niet zoiets te vinden is.

Of het heeft bijna geen effect, of je moet het 20 jaar laten groeien, of je verkloot je hersenen ermee, of het is illegaal (en daarmee voor mij bijna niet te vinden).

Ik ben verslaafd aan geestveruiming, help mij :( :mrgreen:

Hylke

Belezen gebruiker
ja dat was dus ook het beste wat ik kon vinden.

Alleen een korte trip + ik vind roken niet zo geweldig

DreamWeaver

Badass junkie
Overdosis LSA will do the trick. Ik ben al eens bijna 30 uur van de kaart geweest door het eten van teveel LSA.

Koop een zakje Hawaiian Baby Woodrose bij de smartshop en neem je flesje water mee! :hearteyes: :wave:

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
DreamWeaver zei:
Overdosis LSA will do the trick. Ik ben al eens bijna 30 uur van de kaart geweest door het eten van teveel LSA.

Koop een zakje Hawaiian Baby Woodrose bij de smartshop en neem je flesje water mee! :hearteyes: :wave:

En zorg dat je een lekkere zitplek hebt! :mrgreen:

DreamWeaver

Badass junkie
BlackRobBlunt zei:
DreamWeaver zei:

En zorg dat je een lekkere zitplek hebt! :mrgreen:

Kruip onder de dekens met een emmertje :wink:

Ik heb het 1 keer gewaagd om te gaan douchen, dat was heerlijk maar toen werd ik ineens zo godsgruwelijk misselijk... :(
Verder droogde ik uit als een motherfucker en kon ik m'n bed niet uitkomen omdat ik totaal geen energie had, zieke bodyload die alleen geëvenaard word door 2C-B imho.

Bovenaan