vervelende bijwerkingen dus

fletcher

Newbie
Hallo,

Kort geleden ben ik gaan expirimenteren met dit spul. Voor mezelf eerst een gram gekocht en gaan kijken wat dit met mij deed. Eerst 1/6 deel gesnoven, na ongeveer 10 min kreeg ik een supergoed gevoel, vol zelfsvertrouwen, etc. Na 30 min heb ik de helft opgesnoven, ik merkte opeens dat ik zo'n beetjhe een bloedneus had gekregen :rolleyes: . De rest heb ik bewaard voor later op de dag.

Jammer dat ik een naar gevoel kreeg als het gaat uitwerken. Gelukkig ging het later over.

Een week later meteen 2 gram gekocht (andere dealer), Deze drug heeft mij toch gegrepen. Dit keer was het in blokvorm. Thuis alles tot poedervorm gestamd. Na het eerste lijntje (tot zover je kan spreken van een lijntje, ik snuif het maar vanaf een hoopje) kreeg ik weer een supergevoel, jammergenoeg was het na 25 min uitgewerkt, enorm rot gevoel ernaar, meteen maar een tweede lijntje genomen. Ik had het plezierige gevoel niet meer zo sterk als bij het eerste lijntje, ik merkte wel dat ik aardig verdoofd was. Bij het derde lijntje ging het echter mis. Ik kreeg enorme ademhalingsproblemen (hyperventilatie) niets hielp, daarna begonnen mijn handen, armen en gezicht enorm te tintelen. Ook begon mijn hart sneller te kloppen. Dit heeft meer dan een uur geduurd. Dit zijn dus de nare bijeffecten. Bijna het gevoel dat je dood gaat dus.

De volgende dag (vandaag dus) hetzelfde meegemaakt, Komt dit nou omdat troep in de coke was gegooid? Of was het een overdosis na 'slechts 3' lijntjes? Is die bloedneus normaal?

Ik zit er aan te denken om er zo snel mogelijk mee te stoppen hoewel het zo lekker kan zijn, echter teveel nare effecten krijg je ervan .

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Volgens mij moet je er wat rustiger mee aan doen :)

Ik haal uit een halfje (0,5 gram dus) 5 lijnen. gooi gewoon een halfje leeg Hak die halve gram in 5 stukken. Drink er wat bij om al wat chiller te worden neem dan je eerste lijn en ga gewoon iets doen (praten werkt goed :) ) en focus je niet teveel op of je het nog wel of niet voelt en wacht gewoon zeker 30 min beter is 45 min. met je volgende lijn.

enjoy :sunglasses:

fletcher

Newbie
Als jij 5 lijntjes uit een 0.5 gram haalt dan doe ik het zeker rustig aan. :) Probleem is dat ik steeds last krijg van een bebloede snotterige neus (iig kraakbeen tussen de neusgaten) :confused:

Je hebt gelijk: relaxen is een belangrijke factor. Een stukje wandelijk is al beter voor het gevoel dan te staren naar een monitor.

fletcher

Newbie
Het jammer ook dat de pupillen enorm groot zijn van mij (iig groter dan bij alcohol nuttigen). Hopen dat het morgen een beetje is bijgetrokken. Ik wil niet met een drugskop op het werk verschijnen. :grin:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
fletcher zei:
Als jij 5 lijntjes uit een 0.5 gram haalt dan doe ik het zeker rustig aan. :) Probleem is dat ik steeds last krijg van een bebloede snotterige neus (iig kraakbeen tussen de neusgaten) :confused:

nee jij zegt dat je 1/6 van een gram neemt in 1 keer ik neem 1/5 van een halve gram dus 1/10 van een gram, dus minder.

Probleem is dat ik steeds last krijg van een bebloede snotterige neus (iig kraakbeen tussen de neusgaten)
enkele tips:

Snuiven:

-Snuit na het snuiven de neus met zout water. Het uitgedroogde slijmvlies wordt zo vochtig en de niet-opgeloste versnijdingen worden naar de slokdarm gesnoven. Het heeft echter geen zin om dit elke dag te doen, want na een week wordt het effect van de zoutoplossing minder.

-Hak voor gebruik de coke zo fijn mogelijk. Dit voorkomt beschadiging van het neusslijmvlies. Bovendien wordt meer coke sneller opgenomen.

-Kijk uit met het buisje. Als het buisje de slijmvliezen beschadigt, kan dit bloedneuzen veroorzaken. Bovendien kan gezamelijk gebruik van een snuifbuisje hepatitis C overdragen.

Lana

Wijs gebruiker
Volgens mij heb je gewoon een paniekaanval gehad. Je weet toch van tevoren nooit hoe je geest erop gaat reageren. Kan gebeuren.

IKKE1979

Newbie
Hey, ja, als je coke in een blok koopt is het puurder, het wordt sneller in je bloed opgenomen en is ook sneller uitgewerkt heb ik gehoord. Vandaar dat je lichaam ineens een schok kreeg denk ik.

Ik heb vroeger coke gebruikt in combinatie met medicijnen, hierdoor heb ik een soort van mini-infarctjes gehad in mijn hart. Ik heb er uiteindelijk blijvende hartklachten aan overgehouden naar veelvuldige overdosissen.

Dat gevoel van doodgaan dat ken ik wel. Ik ben pas 27 en weet al hoe het is om een (mini-)hartinfarct te krijgen. Je linkerarm gaat tintelen en je voelt druk op je borst. Ook als je op bed licht en naar de muur staart in het donker dat dan je zicht uitvalt, soort van blackout. Ik heb dit zelfs een jaar lang leuk gevonden om te doen, nu snap ik daar geen reet van.

Ik zou zeggen, let er op met coke!

Bovenaan