Vervelende Tintelingen

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Misschien kennen jullie het wel, die tintelingen die door je lichaam stromen tijdens een bezoekje aan StonieWorld. Soms zijn ze fijn, maar meestal voelen ze bij mij erg onaangenaam aan. Het gaat namelijk als volgt:

Als ik stoned ben dan voel ik veel prikkelingen door mijn lichaam. Het is vooral bij mijn gezicht en in mijn mond. Die prikkels zijn soms fijn, maar helaas soms ook niet. Dan komen van die tintelingen/prikkels op mijn tong en voelt het een beetje aan alsof er een stukje van word afgesneden. Zo heb ik dit ook bij bijvoorbeeld een droge mond of keel, alsof er een spijker doorheen gaat. Ik weet dan natuurlijk op dat moment dat dit allemaal niet waar is. Maar ik stoor me er wel erg aan.

Kent iemand dit kwaaltje :( ? En zijn er dingen waar je dit gevoel door kunt verminderen of zelfs voorkomen? Alvast bedankt!

P.S. Niet Blowen is GEEN optie :wink:

azgaza

Badass junkie
Ik heb dat zelf eigenlijk niet, dus ik heb ook geen idee hoe je er vanaf komt, misschien heeft het iets met jouw specefieke doorbloeding te maken?

MetaalKonijn

Badass junkie
maiskorrel zei:
P.S. Niet Blowen is GEEN optie :wink:

Dan houd 't al snel op hé. :mrgreen:

Enigste wat me te binnenschiet is veel water drinken, en genoeg f00d binnen hebben, gut schlafen, the usual drugsgebruik voorzorgsmaatregelen dus. :)

Ik kan me d'r wel wat bij voorstellen.. ik heb soms dat ik dan niet kan stoppen met in m'n ogen wrijven en m'n gezicht masseren zegmaar.. ook van die vage tintelingen. Hoort d'r bij denk ik. Maar als 't je echt stoort, is uw gequote uitspraak denk ik the only option. :wink:

maiskorrel

Bewuste gebruiker
MetaalKonijn zei:
Ik kan me d'r wel wat bij voorstellen.. ik heb soms dat ik dan niet kan stoppen met in m'n ogen wrijven en m'n gezicht masseren zegmaar.. ook van die vage tintelingen. Hoort d'r bij denk ik. Maar als 't je echt stoort, is uw gequote uitspraak denk ik the only option. :wink:

Ik ken dat maseren van je gezicht wel :wink: maar dat staat los van die tintelingen die ik dan in mijn mond en keel heb.

Maar mischien is genoeg water drinken en genoeg eten wel gewoon de oplossing. Maar bij blowen let ik daar totaal niet op. Voortaan toch wel doen dan :mrgreen:

jasper

Wijs gebruiker
die tintelingen krijg ik soms ook
altijd oftewel op mijn borstkas, dit gaat dan voelen alsof het op springen staat en er 20 ton bakstenen op liggen

of tewek krijg ik dan tintelingen in mijn nagels (ik heb echt een gruwelijke afgrijns voor dat er iets met m'n nagels gebeurt) waardoor ik dus ga denken dat mijn nagels eruit worden getrokken enzo waardoor die tinteling intenser wordt

bij mij komt het gewoon doordat ik dan ergens lig te chillen nergens aan denk en dan even een tinteling krijg en i ker dan meteen aan begin te denken met andere woorden die tinteling zit een beetje in je hoofd denk ik, je moet proberen ergens anders aan te denken dan gaat het redelijk snel over

denk aan bomen ofzo dan :)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
barry zei:
altijd oftewel op mijn borstkas, dit gaat dan voelen alsof het op springen staat en er 20 ton bakstenen op liggen

En ik maar denken dat ik gek aan het worden was, ik had precies hetzelfde! Dat ging gepaard met tintelingen/verdoving van m'n benen, mede hierdoor was ik gestopt met blowen en doe het nu al bijna 8 maanden niet, binnenkort maar weer eens proberen denk ik (:

jasper

Wijs gebruiker
ExceptionalInsight zei:
barry zei:

En ik maar denken dat ik gek aan het worden was, ik had precies hetzelfde! Dat ging gepaard met tintelingen/verdoving van m'n benen, mede hierdoor was ik gestopt met blowen en doe het nu al bijna 8 maanden niet, binnenkort maar weer eens proberen denk ik (:

haha yes ben ik niet de enige :)
echt niemand heeft dit gevoel
en het is ook heel vervelend, zoals ik al zei precies of je borstkas zo meteen gaat springen
het helpt om aan iets anders te denken van het moment dat je het voelt opkomen. begin dan te praten ofzo

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
barry zei:
en het is ook heel vervelend, zoals ik al zei precies of je borstkas zo meteen gaat springen
het helpt om aan iets anders te denken van het moment dat je het voelt opkomen. begin dan te praten ofzo

Dat had ik helaas niet, de tintelingen voelden ook een beetje branderig aan, ik kreeg ook kramp in mn buik en die begon ook allerlei rare geluiden te maken.. werd er bijna bang van :P

mattskovic

Wijs gebruiker
zelf heb ik die tinteling nooit maar ik heb soms wel last van krampen in me buik als ik blow maar als ik dan iets drink is het wel over =p

!sander!

Newbie
Ik heb bijna altijd die tintelingen, maar erg onaangenaam vind ik ze niet.
Het is omdat ik eraan denk dat ik ze meer en meer voel.

Wat ik echt irritant vind zijn de tintelingen in men tong als ik dan aan het eten ben :smilingimp:

greetzz :stoned:

jasper

Wijs gebruiker
ExceptionalInsight zei:
barry zei:

Dat had ik helaas niet, de tintelingen voelden ook een beetje branderig aan, ik kreeg ook kramp in mn buik en die begon ook allerlei rare geluiden te maken.. werd er bijna bang van :P

:tearsofjoy:

Doerak

Bewuste gebruiker
Ik heb ook vaak sterke lichamelijke trips van wiet. Bij hasj alleen in grote heoveelheden, maar met wiet heb ik het echt heel snel. Je moet er niet teveel aandacht aan besteden. Het is niet erg en het zit toch allemaal in je kop. Als je eraan gaat denken wordt het alleen maar erger. Ik slaap, eet en drink heel weinig, dus misschiet dat het daaraan ligt...

Ik heb meestal ook die tintelingen, alleen dan zwaar in mijn buik en handen/voeten.
Maakt niet uit hoeveel ik gegeten/gedronken heb of hoe ik me voel, heb ze gewoon 9 van de 10 keer.

paupie

Bewuste gebruiker
dit heb ik echt nog nooit gehad en ik ken ook niemand uit me vriendengroep die dit heeft :confused: Ik zou ook niet weten hoe het komt dat jullie daar last van hebben.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
paupie zei:
dit heb ik echt nog nooit gehad en ik ken ook niemand uit me vriendengroep die dit heeft :confused: Ik zou ook niet weten hoe het komt dat jullie daar last van hebben.

Oh bij mij kwam het waarschijnlijk door een aantal jaren achter elkaar er dagelijks meerdere grammen doorheen te jagen, geen dag uitgezonderd.
Na een lange tijd gestopt te zijn ga ik denk ik van 't weekend eens kijken of ik dat lekkere gevoel weer terug kan krijgen. (En dan heb ik het uiteraard niet over die vervelende tintelingen :P)

Bovenaan