Vervolg stoppen met blown voor mij

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dags
  • Startdatum Startdatum

Dags

Bewuste gebruiker
Jah ik ben dus zoals sommigen misschien gelezen hebben 6 weken geleden gestopt met blowen. Het idee was dat ik zou stoppen voor een tijdje en daarna alleen op gelegenheden zou roken.
Ondertussen is het nog steeds gelukt om te stoppen en ik ga denk ik nooit meer blowen, ik vind dit zo chill. Veel meer energie, alles gaat beter, sex is vaker/langer/harder. Het is echt zo relaxed. Dat het me geld scheelt merk ik eigenlijk niet zo, het gaat toch wel op.

Pas nu ik echt ben gestopt merk ik hoeveel voordelen stoppen met blowen (voor mij) heeft. Ik merk ook echt wel dat naarmate ik langer ben gestopt er toch elke keer weer nieuwe voordeeltjes bijkomen.

goed van je!!
bij mij merk ik idd ook veel voordelen kan me nu eigk ook niet meer voorstellen waarom ik het ooit nog een keer zou willen..

heej good luck verder en hou je taai! :D

veel sterkte

ik probeer laatste twee weken ook af te bouwen en het was niet eens zo moeilijk zoals ik dat gedacht had ik heb vaker geprobeerd om in 1 keer te stoppen maar hetzelfde dag zat ik weer te blowen en nou denk ik dat ik beter niet helemaal ga stoppen maar heel afentoe ga blowen want het feit is blowen is gewoon lekker maar van andere kant ik zag dan wel soms dagen misselijk uit door veel blowen en dat vind ik niet zo leuk meer dus

maar afentoe is altijd lekker relax :stoned:

en slapen was voor mij niet echt probleem geweest 1 nacht alleen tot 5 uur niet kunnen slapen en volgende dag voelde ik mezelf weer goed en kon netzogoed slapen

Daarom ben ik dus ook gestopt met blowen :) Nu rook ik heel incidenteel na het uitgaan wel eens wat of als ik eens zin heb in wat anders dan een drankje en de wat hardere spulletjes niet kunnen.

Voordelen van het niet blowen zullen nog steeds meer aan het licht komen bij je. Je gaat je veel helderder voelen, krijgt meer zin om dingen te doen in je dagelijks leven en gaat verder vooruit kijken.

Komt ook bij dat dingen als leren/ concentreren enz allemaal steeds beter zullen gaan :)

Zeker een aanrader dus om weinig tot niet te blowen.

mm, klinkt lovend allemaal..

Maar stoppen met blowen? In een land als Nederland? Mij niet geroepen..

Ik wacht wel tot Januari 8)

@ Dags, well done! Hoe lang rookte je dagelijks en hoeveel was dat dan? (heb ik niet helemaal meegekregen..)

Ik zou vaak ook willen stoppen ermee, al is het maar voor een tijdje. Eigenlijk zou het niet zo moeilijk zijn, maar ik ben veel te fel in dat milieu gegroeid, zeker het laatste half jaar. Ik heb bijna geen vrienden die het niet doen, en altijd als ik dan bij vrienden ben blow ik. Ook in slaap vallen zonder blowen lukt me echt niet meer. Ik denk echt vaak: vandaag blow ik niet, maar dan kom ik bij mijn vrienden en dan raak ik elke keer opnieuw knetterstoned.

magik zei:
Ik zou vaak ook willen stoppen ermee, al is het maar voor een tijdje. Eigenlijk zou het niet zo moeilijk zijn, maar ik ben veel te fel in dat milieu gegroeid, zeker het laatste half jaar. Ik heb bijna geen vrienden die het niet doen, en altijd als ik dan bij vrienden ben blow ik. Ook in slaap vallen zonder blowen lukt me echt niet meer. Ik denk echt vaak: vandaag blow ik niet, maar dan kom ik bij mijn vrienden en dan raak ik elke keer opnieuw knetterstoned.
Ach, als ik eens een dagje niet geblowd hebt, dan kan ik ook niet slapen, maar dan hou ik het gewoon ff vol en na een paar dagen lukt het weer wel.
Gewoon weigeren kerel, als je echt een tijdje wilt stoppen, weiger het!
Uw vrienden zullen het mss wel respecteren en begrijpen dat je een tijdje weer wilt kappen en nadien weer eens lekker knetter wilt worden ^^

Die begrijpen het dan ook, en zullen mij niet overtuigen het toch te doen, maar het ligt aan mij, ik vraag er telkens achter en koop bijna elke dag opnieuw. Ma soit. Eerst eens proberen te minderen, heb er vandaag nog geen gerookt. Voor vanavond zullen we nogwel zien.

Acra zei:
Wat bedoelen jullie met afbouwen ?
hoeveel jointjes rook je dan per dag ?
een paar maanden geleden nog blowde ik minstens 2 gram alleen, op sommige dagen 3 gram zelfs

nu doordeweeks 1 jointje max perdag voor het slapen als het echt niet lukt om in slaap te vallen anders geen jointje en weekends 1 gram ongeveer

SpacingBen zei:
mm, klinkt lovend allemaal..

Maar stoppen met blowen? In een land als Nederland? Mij niet geroepen..

Ik wacht wel tot Januari 8)

@ Dags, well done! Hoe lang rookte je dagelijks en hoeveel was dat dan? (heb ik niet helemaal meegekregen..)

Ik blowde dan weer een paar maanden elke dag dan weer 2 keer per week.
Het laatste jaar heb ik mezelf geremd door (op 2 keer na) niet meer dan 1 gram per keer te kopen.

@ de rest: thnx voo al de toffe berichtjes, ondertussen heb ik van verschillende mensen die mij langere tijd niet gezien hebben ook echt complimentjes gekregen dat ik er frisser/minder duf uitzie en dat ze me echt hebben zien veranderen, zelfs voor ik ze verteld heb dat ik ben gestopt met blowen.

ben blij voor je dat je voordelen van stoppen gevonden hebt ;) voor mij is stoppen ng niet weg gelegd, maar ik blow ook niet zo veel,

mathijs zei:
Heb nu al voor de 3e avond achter elkaar niet geblowd.. Gaat de goede kant op :)

Zo zit/zat ik er dus ook telkens bij!

Maar vaak na 1-4 weken kwam dan in me op: pfff, tis wel verdomd saai zo! En dan... :beer: :rolleyes:

@ Spacingben

jah dat heb ik dus dit keer niet. Ook wordt ik telkens weer met me neus op de feiten gedrukt als ik vrienden zie die stoned zijn, dus dat maakt het ook weer makkelijker. Ik denk trouwens dat als ik geen relatie zou hebben het allemaal wel moeilijker zou zijn.

Ik zie nu zeg maar ook me vriendin "vrolijker" worden omdat ik dus een toffer vriendje ben en das voor mij ook weer chiller.

Dags zei:
@ Spacingben

jah dat heb ik dus dit keer niet. Ook wordt ik telkens weer met me neus op de feiten gedrukt als ik vrienden zie die stoned zijn, dus dat maakt het ook weer makkelijker. Ik denk trouwens dat als ik geen relatie zou hebben het allemaal wel moeilijker zou zijn.

Ik zie nu zeg maar ook me vriendin "vrolijker" worden omdat ik dus een toffer vriendje ben en das voor mij ook weer chiller.

Wil je nu zeggen dat een vrouw wonderen kan verrichten? :P

yep en drie vrouwen een geweldig dansje(K3?)

maareh jah zeker, het is in ieder geval iemand extra om het voor te doen wat de motivatie natuurlijk alleen maar ten goede komt

K*T!!! kleine dochters worden groot - en gaan dan K3 helemaal fantastisch vinden.... hmmm, tegen die tijd vast wel weer wat anders...

En gister bezweken onder de druk, werd gewoon een zak naar me toe gegooit "ja draai jij d'r maar 1". Big deal ook, stoppen met blowen is gay :mrgreen: :wave:

hehe jaa, maar k zie ook (nog) geen rede om te stoppen. maar idd als ik voor iemand zou stoppe is t voor me meissie :D ook al rook die ook zo af en toe gezellig mee :wink:
het valt me trouwens op, hoe makkelijk je zonder kan als je op vakantie bent. dan mis ik het niet eens. maar in nederland 3 weken lang geen jointje :s :s als k last krijg vann parranoiia/schitzofrenie ofzoo denk ik er nog wel eens over na. maar volgends mij zijn die kansen niet zo groot :stoned:

:wave:

Terug
Bovenaan