Verwarring over dosering 6-APB

Azraël

Belezen gebruiker
Hier nog een 6-apb report. Ik las op Reddit dat 150 underwhelming kon zijn dus ik besloot van 210 mg te nemen.
Vendor zei dat het succinate was.
Boy was I wrong!! Pas op hiermee.
De come up kwam na een uur en was heftig. Enorm zweten en ik voelde het enorm. Enorme kaakspanning heel de avond.... Ik zag er enorm scheef uit grote pupillen en heel getrokken.
Ik zag de mensen kijken en lachen dus dat was ook wel vervelend... Gelukkig een zonnebril.. heel de avond bekken trekken en stuiken. Geen leuke ervaring... Het stopte maar niet en ik kreeg constant rushes... Zitten deed wel deugd.
Ik kon heel moeilijk recht lopen..
Heel de avond kreeg ik smeten of kloppen of hoe noemt dat in Holland van die rushes. Het werkte enorm lang .. zeker 10 uur. Ik stond er behoorlijk strak van en ogen trilden constant... Gsm lezen onmogelijk...
Doordat het zo erg was kon ik me niet amuseren... De muziek was dan ook veel te hard overigens.
Nee dit wil ik niet meer meemaken.. ik nam tussendoor gbl tegen de spanningen... Dit verergerde wel de rushes...
Niet kunnen slapen en redelijk depri vandaag.
Nooit meer. Het voelde aan als een zware dosis mdma..ik voelde me wel niet slecht maar het was te...
Be warned!

Sltp12005

Newbie
ik ben uiteindelijk voor de 160mg gegaan, was voor mij ook iets te.

come duurde zoals verwacht lang (2 uur) en het was vrij heftig daarna. Wel leuk, maar zoals gezegd voor mij iets te. Wat met name vervelend was, was dat er een vrij lange nasleep was. Duurde ruim 14 uur vanaf inname. Beter dus iets conservatiever beginnen voor een eerste keer (zoals ook vaker geadviseerd op dit forum 😄).

Zeehond

Badass junkie
Hier nog een 6-apb report. Ik las op Reddit dat 150 underwhelming kon zijn dus ik besloot van 210 mg te nemen.
Geen fijne ervaring, balen!
Denk wel dat het een goede les is om bij het proberen van nieuwe stoffen te starten op een lage dosering.
210mg is gewoon erg hoog.

Denk dat naast Reddit er hier op df ook genoeg te vinden is over ervaringen van anderen met 6-apb.

Jouw ervaring heeft met de verkeerde dosering te maken, niet met het stofje zelf.

Laatst bewerkt:

HobbymatigGebruik99

Experimenterende gebruiker
Vendor zei dat het succinate was.
Boy was I wrong!! Pas op hiermee.
De come up kwam na een uur en was heftig. Enorm zweten en ik voelde het enorm. Enorme kaakspanning heel de avond.... Ik zag er enorm scheef uit grote pupillen en heel getrokken.
Ik zag de mensen kijken en lachen dus dat was ook wel vervelend... Gelukkig een zonnebril.. heel de avond bekken trekken en stuiken. Geen leuke ervaring... Het stopte maar niet en ik kreeg constant rushes... Zitten deed wel deugd.
Ik kon heel moeilijk recht lopen..
Heel de avond kreeg ik smeten of kloppen of hoe noemt dat in Holland van die rushes. Het werkte enorm lang .. zeker 10 uur. Ik stond er behoorlijk strak van en ogen trilden constant... Gsm lezen onmogelijk...
Doordat het zo erg was kon ik me niet amuseren... De muziek was dan ook veel te hard overigens.
Nee dit wil ik niet meer meemaken.. ik nam tussendoor gbl tegen de spanningen... Dit verergerde wel de rushes...
Niet kunnen slapen en redelijk depri vandaag.
Nooit meer. Het voelde aan als een zware dosis mdma..ik voelde me wel niet slecht maar het was te...
Be warned!
Klinkt niet fijn.

start dosering heb ik altijd tussen de 190-200, tot nu toe altijd goed gegaan.

laatste keer helaas fout gegaan is dosering. Weet niet of het met de eerste dosis fout is gegaan of de 2e, maar weet wel dat ik 300mg 6apb uiteindelijk heb geconsumeerd aan het eind van de avond, hele dag misselijk gevoel gehad.. flink hard gegaan, dat wel viel vooral te zien als ik even stil stond. Einde van de avond flink lopen overgeven en kater was niet mals, mag ik nog van geluk spreken dus, dat het hier bij gebleven is.

Azraël

Belezen gebruiker
Ik had ook gelezen dat je er niet zo gedrogeerd uitziet als van xtc.....
Het was bij mij vele malen erger. Toen ik mijn kop in de spiegel zag was het wel even schrikken... Lang geleden dak er zo uitzag!! Was trouwens overdag..beter gewacht tot het donker was 😋
Achteraf zo'n loser gevoel daj heel de tijd er bij gelopen hebt als een clown😐
Best ook geen ghb er bij nemen... Het versterkte mekaar redelijk
O ja ik heb er ook bromantane voor genomen. Een nootropics dat de aanmaak v dopamine versnelt.

Azraël

Belezen gebruiker
Klinkt niet fijn.

start dosering heb ik altijd tussen de 190-200, tot nu toe altijd goed gegaan.

laatste keer helaas fout gegaan is dosering. Weet niet of het met de eerste dosis fout is gegaan of de 2e, maar weet wel dat ik 300mg 6apb uiteindelijk heb geconsumeerd aan het eind van de avond, hele dag misselijk gevoel gehad.. flink hard gegaan, dat wel viel vooral te zien als ik even stil stond. Einde van de avond flink lopen overgeven en kater was niet mals, mag ik nog van geluk spreken dus, dat het hier bij gebleven is.
300 mg.
Ik mag er niet aan denken wat er zou gebeurd zijn moest ik zoveel gepakt hebben...

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Vreemd. Zonde van je ervaring, het kan zo leuk zijn....
Mijn eerste keer was 160mg succinate, ging meer dan prima. Behaalde nog niet de intensiteit van MDMA maar zat er dicht tegenaan. Geen kaakschaatsen of schoteltjes van pupillen. Wel vermeerderde kaakspanning, dat wel. Kon prima lopen, dansen maar zitten en heerlijk ouwehoeren ging me ook knap oké af. (hoorde ik later van vrienden die alleen drankjes deden). Volgende keer (zal ergens volgend jaar zijn, werkt voor een standaard feestje net even te lang) opschroeven naar 180mg. Nu al benieuwd!

Paracetamolletje

Belezen gebruiker
Ik heb voor mijn eerste keer 250mg genomen en voelde er vrijwel niks van (4 maanden pauze overigens). Begon met 180mg en 2,5 uur later 70mg bijgenomen. Heel teleurstellend.
Later in de avond maar MDMA geprobeerd (onverstandig) en dat voelde ik wel. Wel bizar dat de sterkte zo uiteenloopt

LionX

Badass junkie
Ik heb voor mijn eerste keer 250mg genomen en voelde er vrijwel niks van (4 maanden pauze overigens). Begon met 180mg en 2,5 uur later 70mg bijgenomen. Heel teleurstellend.
Later in de avond maar MDMA geprobeerd (onverstandig) en dat voelde ik wel. Wel bizar dat de sterkte zo uiteenloopt
Wat was de setting, hoe was je stemming, wat verwachtte je precies?
Voelen is subjectief, als ik 6-apb neem dan slaat het niet zo hard in zoals mdma of xtc. Het bouwt veel geleidelijker op dan mdma en de come down is ook veel rustiger. Bij mdma is het bij mij vaak in een keer klaar en dan ben ik eruit en wil ik naar huis als ik op een feest ben.
Juist dat subtiele maakt het voor mij een prettig middel alsook de werkingsduur van 8-10 uur.
Als je dan later op de avond nog mdma erbovenop gooit ja dan worden je receptoren zeker geprikkeld.
6-apb is veel genuanceerder dan mdma, de verschillen zijn merkbaar in de juiste setting. Vandaar mijn vragen.

Paracetamolletje

Belezen gebruiker
Wat was de setting, hoe was je stemming, wat verwachtte je precies?
Voelen is subjectief, als ik 6-apb neem dan slaat het niet zo hard in zoals mdma of xtc. Het bouwt veel geleidelijker op dan mdma en de come down is ook veel rustiger. Bij mdma is het bij mij vaak in een keer klaar en dan ben ik eruit en wil ik naar huis als ik op een feest ben.
Juist dat subtiele maakt het voor mij een prettig middel alsook de werkingsduur van 8-10 uur.
Als je dan later op de avond nog mdma erbovenop gooit ja dan worden je receptoren zeker geprikkeld.
6-apb is veel genuanceerder dan mdma, de verschillen zijn merkbaar in de juiste setting. Vandaar mijn vragen.
Stemming was goed, ik was bij een festival en had er zin in. De enige effecten die ik voelde was dat mijn voeten onrustig aanvoelde.

Nog even een rectificatie over de dosering, ik nam 170mg, 2 uur later 40mg en 1 uur later weer 40mg. Toen 1,5 uur later MDMA en 1 uur later voelde ik het inkicken. MDMA duurt bij mij altijd ook wel 1 uur voordat het werkt.

Zover ik lees hoeven de effecten van 6APB niet echt genuanceerd te zijn en kan je er echt wel hard op gaan. Ik wilde met mijn 170mg het wel voorzichtig aanpakken dus mijn verwachtingen waren gingen hier niet vanuit, maar alsnog heel teleurstellend.

Girlysogroovy

Belezen gebruiker
Stemming was goed, ik was bij een festival en had er zin in. De enige effecten die ik voelde was dat mijn voeten onrustig aanvoelde.

Nog even een rectificatie over de dosering, ik nam 170mg, 2 uur later 40mg en 1 uur later weer 40mg. Toen 1,5 uur later MDMA en 1 uur later voelde ik het inkicken. MDMA duurt bij mij altijd ook wel 1 uur voordat het werkt.

Zover ik lees hoeven de effecten van 6APB niet echt genuanceerd te zijn en kan je er echt wel hard op gaan. Ik wilde met mijn 170mg het wel voorzichtig aanpakken dus mijn verwachtingen waren gingen hier niet vanuit, maar alsnog heel teleurstellend.
Eigenlijk heb je 6apb dan gecombineerd met mdma? Misschien is dat wel de reden dat het zo hard ging en niet de dosis 6APB..

Laatste keer namen we 200mg 6APB en 2u later 3.5ml GHB. Allebei knetterhigh, maar op een fijne manier

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Ik ga zaterdag naar festival ben van plan 1,5 pellet van 100mg te nemen. Maar betwijfel of die hoeveelheid wel klopt als je het poeder zelf gaat afwegen. Keep you posted

Bovenaan