Very very bad trip.

Mensen, wat ik nu ga vertellen is helaas niet zo leuk al moet ik het toch even kwijt. Ik heb laatst voor de 3e keer een paddo-avond (zoals ik dat dan noem) gehad , en ik zal je zeggen... voor mij NOOIT meer.
De eerste twee avondjes waren leuk. Beetje gek zitten doen enzo.
Maar die laatste avond zal ik nooit meer vergeten. Ik heb een angstaanval gehad. En geloof me.. dat wens je NIEMAND toe. Je hebt het gevoel dat je compleet doordraaid en dat je er niet meer uitkomt. Je ziet telkens flitsen.. je hoofd slaat helemaal op hol. Atthans.. dat had IK. Daarbij hoorde ik ook nog dingen die er niet waren. Ik dacht dat ik mensen hoorde praten terwijl dat niet zo was. Je kan fantasie en werkelijkheid niet meer onderscheiden. Daarom mensen, paddo`s zijn leuk, maar hou er altijd rekening mee dat het weleens helemaal om kan slaan.

Grazy Girl.

spacekonijn

Badass junkie
ja ik ook gehad maarja achteraf vind ik het allemaal wel mee vallen en nu ik het meegemaakt heb het ik minder het idee dat het weer zal gebeuren omdat je nu weet dat je jezelf gek maakt.. ging daarna altijd goed maar er is toch altijd wel klein beetje spanning bad trips zijn kut :openmouth:

heidrun

Belezen gebruiker
ik heb in totaal 3x paddo's gedaan.
de eerste keer had ik een bad trip. dat was echt heel heel naar.

maar ik wilde ook weleens een leuke trip hebben dus heb ik het daarna nog 2x gedaan. en dat was top

de eerste keer ging het bij mij ook bijna mis,je hebt echt het idee dat je er niet meer uitkomt terwijl je dit heeeel graag wilt .Het voelt echt als constante paniek.Maar gelukkig hebben m'n vrienden waarmee ik het deed me er een beetje uit gepraat en het werd al snel leuk,achteraf snapte ik dat het iets was dat heel erg tussen me oren zat maar op het moment zelf heb je dat natuurlijk niet door.Ik zou dan dan ook nooit paddo's alleen durven nemen en zorg er ook altijd voor dat ik weinig belangrijke dingen aan m'n hoofd heb als ik het doe.

Mac...

Badass junkie
Alle drugs kunnen een keer verkeerd uitpakken. Hoe vaak dat ik al niet in de stront heb gezeten, maar kon mezelf altijd nog uit mij eigen stront trekken. Het is gewoon een geestesspelletje met jezelf en dan ligt het er maar net aan hoe sterk je in je schoenen staat.
Als je echt niet meer wilt moet je het niet doen, anders moet je gewoon eens een halve portie pakken of probeer eens truffels, hele andere werking, je hebt jezelf veel meer onder controle en het gaat ook niet als een gek in je kop tekeer.

vag0

Newbie
grazygirl18 zei:
Mensen, wat ik nu ga vertellen is helaas niet zo leuk al moet ik het toch even kwijt. Ik heb laatst voor de 3e keer een paddo-avond (zoals ik dat dan noem) gehad , en ik zal je zeggen... voor mij NOOIT meer.
Maar die laatste avond zal ik nooit meer vergeten. Ik heb een angstaanval gehad. En geloof me.. dat wens je NIEMAND toe. Je hebt het gevoel dat je compleet doordraaid en dat je er niet meer uitkomt. Je ziet telkens flitsen.. je hoofd slaat helemaal op hol. Atthans.. dat had IK. Daarbij hoorde ik ook nog dingen die er niet waren. Ik dacht dat ik mensen hoorde praten terwijl dat niet zo was. Je kan fantasie en werkelijkheid niet meer onderscheiden. Daarom mensen, paddo`s zijn leuk, maar hou er altijd rekening mee dat het weleens helemaal om kan slaan.

Grazy Girl.

soww, klinkt wel heftig, ik heb een keer een paddo-avond gehouden met een maat van mer bij mij thuis, en hij ging ook zwaar bad, we waren alle2 van de kaart en ik wist totaal ook neit wat te doen. edit zo

Mindtravel

Experimenterende gebruiker
vag0 zei:
grazygirl18 zei:

Grazy Girl.

soww, klinkt wel heftig, ik heb een keer een paddo-avond gehouden met een maat van mer bij mij thuis, en hij ging ook zwaar bad, we waren alle2 van de kaart en ik wist totaal ook neit wat te doen. edit zo

Daarom altijd ervoor zorgen dat je een tripsitter bij je hebt, ik heb jarenlang ervaring met paddo's en andere hallucinogeen, een badtrip komt zelden voor bij mij, omdat ik altijd mezelf erop wijs dat het een tijdelijke illusie is als het een keertje fout gaat.

Maar als ik tegenwoordig een keer paddo (gebeurt redelijk vaak) dan heb ik ook altijd een sitter, want het kan altijd verkeerd vallen, zelfs bij de grootste paddofreter op aarde, een keer gaat het gewoon fout en ben je slachtoffer van een badtrip, dan kan een sitter je gerust stellen en je een beetje verzorgen, je kan er ook normaal mee praten en proberen zoveel mogelijk te praten tijdens een badtrip helpt echt! Anders raak je opgesloten in je eigen gedachten en word je trip alleen nog maar slechter.

Je moet er wel zeker van zijn dat je een goede sitter hebt, want je hebt ook sitters die het allemaal niet zo serieus zien en die je dan gaan irriteren of uitlachen of geintjes maken enzo, als je niet onder invloed bent van paddo's is dat allemaal wel heel leuk, maar onder invloed van paddo's ben je sociaal-emotioneel heel anders ingesteld.

slunse

Bewuste gebruiker
heb onlangs ook voor de eerste keer getript, samen met men neef, we hadden elk direct een hele portie natte mexicaanse naar binnen gespeeld, achteraf bekeken niet zo slim, het eerste uurtje was wel prettig, bewegende vormpjes, perspectiefverandering, loom gevoel, eenheid met de natuur gevoel en dergelijke, plots kwamen er honden (echte) en vanaf dan is het bergaf beginnen gaan, misselijkheidsgevoel alletwee, trillen, zweten, eruitzien als een lijk en tenslotte tegen de grond gegaan, en zo beiden anderhalf uur liggen denken dat we doodgingn, alles klonk en zag er onheilspellend en verderf uit, heel moeilik om je gedachten op iets anders te brengen, uiteindelijk geprobeerd te slapen en er zo toch uitgeraakt, maar het leek alsof het tien keer zo lang duurde.
dusja, ik probeer het zeker nog

an en de

Newbie
omgeving en de mensen met wie je het doet heeft er veel mee te maken.
als je het doet dan met een paar die je graag mag en niemand er bij die het niet doet.
want zo'n iemand kan ongewild de sfeer verpesten.
en genoeg drinken, heel belangrijk anders kun je ook gek worden

fokker

Belezen gebruiker
Waar haal je zo'n tripsitter? haha, ik heb er geen behoefte aan iig..

Ik ben echt heel erg bad gegaan, zie het topic 'vanavond op reis, heb mn ticket al besteld :wink:'

Maar ik ga gewoon weer hoor, shit happens, volgende keer weet ik dat ik mezelf nie zo gek moet maken :) En idd, ik doe het volgende keer met iemand anders dan mn vriendin, zij wil zowiezo niet meer en ik wil iemand die weet hoe die op iemand die zich fout voelt gaan in moet praten.

Komt wel goed, als je t echt niet meer wil, jou keuze... maar achteraf vind ik t eigenlijk mega vet! :mrgreen:

spacekonijn

Badass junkie
bad trips zijn om van te leren.

ik heb een hele erge bad trip gehad met een tripsitter die het allemaal niet zo serieus nam en dacht dat als ik maar flink wat joints ging roken het wel weer goed kwam nou niet dus :P

maar als je een bad trip al eens gehad hebt kun je de volgende keer beter bedenken dat het maar een bad illusie is

ts

Bewuste gebruiker
fokker zei:
Waar haal je zo'n tripsitter? haha, ik heb er geen behoefte aan iig..

Ik ben echt heel erg bad gegaan, zie het topic 'vanavond op reis, heb mn ticket al besteld :wink:'

Maar ik ga gewoon weer hoor, shit happens, volgende keer weet ik dat ik mezelf nie zo gek moet maken :) En idd, ik doe het volgende keer met iemand anders dan mn vriendin, zij wil zowiezo niet meer en ik wil iemand die weet hoe die op iemand die zich fout voelt gaan in moet praten.

Komt wel goed, als je t echt niet meer wil, jou keuze... maar achteraf vind ik t eigenlijk mega vet! :mrgreen:

Bij de C&A schijnen ze in de aanbieding te zijn. :wink:

Nee, ik vind trippen zonder tripsitter eigenlijk veel relaxter, kun je veel meer je eigen ding doen en hoef je niet te letten op die 'nuchtere' anderen. Want die lui kunnen je dan echt soms zo aanstaren van: "eeeeh, ja, ok dan...."

spacekonijn

Badass junkie
ja maf is dat je zit met zn 5e in een kamer en 4 trippen er

als ik dan naar trippende mensen kijk (ik zelf trip dan ook) ben ik echt van de kaart en zie ik ook dat die andere van de kaart is en heb je echt op een vreemde manier conversaties

maar dan kijk je naar die nuchtere persoon en praat je daarmee en ben je zelf ook ineens nuchter heel vreemd

fokker

Belezen gebruiker
Nuchtere personen kunnen eenorm remmend zijn, zolang je ego nog enigszins intact is, en je ziet iemand naar je kijken zo van "uhh.. nja... keej dan" dan ga je er automatisch op letten dat je n beetje normaal probeert te doen... Xtreem irritant... misschien een vorm van schaamte ofzo? ik weet t niet maar vind t niet relaxt.

ts

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:
ja maf is dat je zit met zn 5e in een kamer en 4 trippen er

als ik dan naar trippende mensen kijk (ik zelf trip dan ook) ben ik echt van de kaart en zie ik ook dat die andere van de kaart is en heb je echt op een vreemde manier conversaties

maar dan kijk je naar die nuchtere persoon en praat je daarmee en ben je zelf ook ineens nuchter heel vreemd

Ja, heerlijk die wazige gesprekken over wat er allemaal wel niet gebeurd of zou moeten gebeuren of wat helemaal niet gebeurd, wordt je ineens weer met zo'n vreemde blik aangekeken, heb je weer het gevoel dat je je daaraan moet aanpassen...

Jeller

Badass junkie
enigste keer dat ik paddo's heb gedaan ist het ook serieus verkeerd gelope, mezelf totaal niet meer onder controle, nits meer van besef van de wereld.. het leek wel een droom.. toch ben ik niet echt slechtgegaan, ik voelde mij lichamelijk niet slecht en ik was nergens bang voor ofzo het gign gewoon te ver

Bal0n

Badass junkie
amateur zei:
dat is gewoon als je eraan denkt dat je slecht gaat ga je ook gewoon slecht

Ligt er volledig aan. Ik heb vaak genoeg gedacht tijdens het trippen dat een bad trip op dat moment wel heel slecht uit zo komen, maar dat had verder geen effect op mn trip.

Meestal komen die moeilijke trips juist onverwachts..

spacekonijn

Badass junkie
Bal0n zei:
amateur zei:
Meestal komen die moeilijke trips juist onverwachts..
bij mij iig wel

had een portie colombiaanse op en hoorde ineens mn vader zn stem door het antwoord apparaat dat hij mij wou spreken

nou ik ging toen echt flink 'bad'

klote telefoons , gister ook al een hele heftige salvia trip verpest omdat de telefoon ineens ging

telfoons zijn duivels ALTIJD uit het raam gooien als je gaat trippe

rdam24

Newbie
ik zie nog steeds niet dat iemand naar iets zoets gegrepen heb, staat overigens ook op de gebruiks aanwijzing als het goed is, als je trip de heftig word, zorg gewoon dat je onwijs zoete shit in de buurt heb met veel suikers, dextro bijv of suikerklontjes whatever dan ben je in no time uit je trip, mja mijn ervaring is tot nu toe alleen maar goed en lachuh geweest, :)

Mac...

Badass junkie
Njah uit de trip valt wel mee. Maar je komt wel uit je bad-trip en in de meeste gevallen kun je gewoon nog lekker genieten van de rest.

michielxboxer

Belezen gebruiker
grazygirl18 zei:

Grazy Girl.

ff serieus bedankt voor dit verhaal, want ik geloof er nooit zo in, bad trips. Ik hoor van iedereen alleen maar leuke dingen erover. Ook in spuiten en slikken deed die jongen alsof het heel gaaf was.

Dus ik wil(de) het ook echt per see proberen.

Nu ga ik er toch maar goed over nadenken..., en ik denk dat ik het eigenljk niet ga doen.

Thnx

Deranged

Badass junkie
Bad trips zijn wel degelijk mogelijk. Ookal heb ik zelf nooit een echte bad trip ervaren. Ik ben wel degelijk een keer zeer slecht gegaan zoals dat te lezen is in tripverslagen. Ken verder nog genoeg verhalen van andere die ervaringen hadden met paddo's die kennelijk zo erg waren dat ze er nu niet eens meer naar durven te kijken.

Deze zaterdagnacht is mijn trip totaal verkeerd gegaan. Ik had daarvoor flink wat bier gedronken en heb 16 gram van de zwaarste truffels genomen - geen goede combinatie (zelfs niet apart).

Het ene moment zat ik te genieten van het 'goddelijke gevoel' terwijl Don't Worry Be Happy opstond. Het andere moment kreeg ik een gevoel van panische doodsangst en wist ik zeker dat ik ging sterven. Ben met m'n vader naar de spoed gegaan want ik zag het gewoonweg niet meer zitten!

Het was... Ik ben in de trip gewoon doodgegaan en terug tot leven gekomen - dat was de ergste hallucinatie die ik ooit heb gehad!

Maar ga ik het niet meer doen? Tuurlijk wel. Ik voel me nu 100 x sterker en heb een vernieuwd beeld op de wereld gekregen. Ik heb m'n leven zien voorbijflitsen en weet nu wat belangrijk is. Mijn leven begint nu pas. Een bad trip is KUT! Maar het heeft mij genezen.

Wat ik oa. geleerd heb:

- dat mijn vriendin het belangrijkste wezen op deze planeet is voor mij.
- dat weed geen onschuldig middel is, maar een drug die je neer kan halen zonder dat je het weet! Ik blow nu 1 x per week en daar blijft het ook bij. Mijn wilskracht is ook versterkt. Wie weet wordt het 1 x per maand blowen of gewoon niet meer :)
- dat ik geen druppel alcohol meer aanraak.
- dat ik geen speed, ghb of hero - dingen die ik zeker een keertje wou proberen - ga aanraken.
- coke ga ik niet meer doen.
- dat sigaretten NIETS bijdragen tot mijn leven.
- dat ik moet leven en niet met bullshit bezig moet zijn

Zo jonges, ik wens niemand - zelfs mijn ergste vijand niet - een bad trip toe. Maar het kan zonder dat je het verwacht gebeuren. BE PREPARED! And enjoy your life :wink:

Thanks for reading

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Als je je aan al die punten kan houden door die trip is het juist de beste trip die mogelijk is. :grin:

Het is ook behoorlijk stom om je klem te zuipen en daarna 1,5 portie truffels te eten. Je vraagt dan gewoon om een bad trip.

Bad trips zijn heus wel mogelijk, maar dat komt vooral omdat veel mensen niet nadenken over belangrijke zaken voor ze aan een trip beginnen.
Dingen zoals:
- Ben ik wel met allemaal mensen die ik vertrouw?
- Ben ik in een omgeving waar ik me prettig voel?
- Zijn er geen persoonlijke problemen waar ik mee in mn maag zit?
- Heb ik het gevoel dat ik het goed heb voorbereid?

Als je over dit soort dingen niet nadenkt, is het gewoon logisch dat je een slechte trip krijgt.

psych-out

Bewuste gebruiker
heb het zelf ook gehad en ik denk dat je persoonlijkheid,je tripervaringen en je kennis over drugs,... een grote rol hierin spelen, hoe je iets opvat en hoe je met een gevoel omgaat.
leer uit je badtrip.

ImmortalTech zei:
Als je je aan al die punten kan houden door die trip is het juist de beste trip die mogelijk is. :grin:

Het is ook behoorlijk stom om je klem te zuipen en daarna 1,5 portie truffels te eten. Je vraagt dan gewoon om een bad trip.

Bad trips zijn heus wel mogelijk, maar dat komt vooral omdat veel mensen niet nadenken over belangrijke zaken voor ze aan een trip beginnen.
Dingen zoals:
- Ben ik wel met allemaal mensen die ik vertrouw?
- Ben ik in een omgeving waar ik me prettig voel?
- Zijn er geen persoonlijke problemen waar ik mee in mn maag zit?
- Heb ik het gevoel dat ik het goed heb voorbereid?

Als je over dit soort dingen niet nadenkt, is het gewoon logisch dat je een slechte trip krijgt.

Ik had acht pilsjes op een paar uurtjes daarvoor. Was niet dronken maar toch tipsy toen.. Dacht dat de alcohol uitgewerkt was maar alcohol + paddo's = ACHTERLIJK!

Domme ik. Heb toch veel bijgeleerd :) was de beste trip die je kon hebben idd.
Volgende keer beter plannen.

L

Lid 6909

Gast
bad gaan bestaat niet, jezelf gek maken bestaat en het vervolgens toeschrijven aan de drugs bestaat helemaal.

JJJ

Bewuste gebruiker
grazygirl18 zei:
Paddo's zijn niet om 'een beetje gek te zitten doen enzo', het is een serieus middel dat jou met jezelf confronteert. Je moet het niet onderschatten, en in staat zijn om je bij aanvang helemaal over te geven aan de trip en aan alles wat door je heen gaat. Als je alleen een leuke of grappige avond verwacht, dan heb je met paddo's denk ik een ongeschikt middel. Dan word je bang zodra het serieus wordt, en ga je tegenstribbelen op het moment dat het ware bewustzijnsverruimende effect van de paddotrip zich opent.

Daarom mensen, paddo`s zijn leuk, maar hou er altijd rekening mee dat het weleens helemaal om kan slaan.
Het ligt gewoon aan de intentie. Paddo's moet je denk ik sowieso niet zien als 'leuk', je moet er met een bepaald respect en met behoedzaamheid mee omgaan. En dan aanvaard je vantevoren dat er wel eens hele serieuze momenten kunnen komen, momenten waarop je echt iets over jezelf leert, en hoef je op dat moment niet zo te schrikken :) .

Inhale

Bewuste gebruiker
JJJ zei:
Als je alleen een leuke of grappige avond verwacht, dan heb je met paddo's denk ik een ongeschikt middel. Dan word je bang zodra het serieus wordt, en ga je tegenstribbelen op het moment dat het ware bewustzijnsverruimende effect van de paddotrip zich opent.

Je kan ook een leuke/grappige avond verwachten en als nog rekening houden met de confrontatie.imo gaat dat prima samen.
Paddo's kan je wel degelijk nemen puur voor de fun, je moet het alleen ook aan kunnen als het wat "minder" gaat.

Bovenaan