Verzoekje

Etaks

Experimenterende gebruiker
Ik moet voor school profielwerkstuk maken.
van me hobby me werk maken, dus ik doe het over drugs
Nu heb ik een site met n forum, zouden jullie ff daarheen kunnen gaan en je eerste keer drugs beschrijven?
http://pwsdrugs.come2me.nl
links staat dan een menu'tje waar forum bij staat.

THnx

matthijs

Badass junkie
Dus dan krijg je allemaal verslagjes als:
Ik had 3 hijsjes gehad en lag slap van de lach op de grond.

Wil je dat?

caatje

Badass junkie
Ben even op je site wezen kijken maar heb snel afgehaakt omdat het erg irritant leest met de achtergrond zoals hij nu is.

Imke

Badass junkie
caatje zei:
Ben even op je site wezen kijken maar heb snel afgehaakt omdat het erg irritant leest met de achtergrond zoals hij nu is.

Ja idd, en zoals al eerder werd gezegd waarom kijk je niet op dit forum.. ervaringen genoeg.

Etaks

Ik heb inmiddels de achtergrond verandert. De rede dat ik het neit van de tripreports haal is omdat de leraren de reacties willen zien ofzo..

Etaks

P.S als je liever hier je eerste keer drugs wil beschrijven.. feel free
thnx

flashkop

Bewuste gebruiker
Lol, dus je hebt tegen de leraar gezegd van ja, jullie moeten allemaal een werkstuk maken over jullie hobby en jij zei dus... ok cava, van mij ga over doooop.... LOOOOOOL
ma fin heb een beschreving gegeven.

jasper

Wijs gebruiker
mijn eerste keer was toen ik bijna 14 was (ik verjaar 18 december) dus net voor de grote vakantie
had ervoor al wel eens een keer hasj gerookt maar dat ga ik niet meetellen omdat dat volledig fout was gebruikt en ik voelde niets
dus mijn eerste keer was met weed,
een maat had weed gekocht bij hem op school
we zochten s'avonds een rustig plaatsje en hebben toen gerold, ik met zoveel schrik dat ze ons misschien zouden betrappen enzo, ik kon de rook niet eens binnenhouden omdat ik niet rookte heb er toen ook bijna niets van gevoeld enkel veel moetten hoesten en niets van de rook binnen kunnen houden of zelfs maar inhaleren
maarja

nu gaat het al wel wat beter hoor :wink: :wave: :smoke:

Bovenaan