verzonnen dingen tijdens drugs

mushroompiet

Belezen gebruiker
hebben jullie dat ook? filosofische, creatieve ideeén. en/of rare theorien over bev. het leven ? ik heb dat wel. vooral wanneer ik pure hasj heb gerookt in een bong. tijdens een paddo trip is het al helemaal erg intressant. ik heb een paar dingen opgeschreven en zou het leuk vinden als jullie dat ook deden. zo komen er misschien nog eens goeie ideeén! nou bij deze dan:

Bij de dieren zie je vaak dat de zwakste in de groep het vaak niet redden. Zo is dat dus ook met mensen. Want tijdens je groei maak je fouten. Als je die kleine fouten niet hersteld dan ga je nog meer fouten maken zoals geldschulden enz.maar als je dat goed maakt, maakt dat jou een sterk persoon. Wanneer je niks aan je fouten gaat doen dan maak je vaak nog meer fouten waardoor je op straat of in de gevangenis beland. En zo beland je als een nutteloos iemand in de maatschappij! oftwel de zwakste van ons groep.

Een mens moet niet toegeven aan verleidingen!
Dat lijdt vaak toch tot problemen.
Tenzij je heel erg sterk in je schoenen staat.
En dat word je door toe te geven aan verleidingen, fouten maken en er van te leren.

Jezus was een filosofisch man dat zijn ideeén in een boek zette. De Bijbel dus...

Er zijn zoveel redenen dat mensen zelfmoord plegen, maar eentje in het speciaal. Sommige mensen worden depressief wanneer ze zien in wat voor wereld we eigenlijk leven, een wereld vol met hemelse maar ook met helse dingen. Als je kijkt naar naar hemelse dingen hier op aarde zijn dat maar een paar punten zoals: liefde en geluk en dingen daar om heen. Wanneer je kijkt naar helse punten dan zijn dat er veel meer zoals: haat, moord, pijn, verslaving, ziekte, ongeluk, stoornissen, schulden, marteling, racisten, alleen zijn, enz. Valt je iets op ? mij wel. Namelijk dat er meer helse punten zijn dan hemelse punten. Misschien is dat wel om meer uit je geluk te halen. Misschien is het een wereld om dingen te leren wat je nodig hebt in de volgende demensie. Of is dit de hel of is dit een kans wanneer je het hier verkloot dat je hierna naar de echte hel gaat?? Trek zelf je conclusie.

Je moet dingen doen met je creatieve kant van stoned zijn!

Straks komt de wetenschap er nog achter dat je juist een beter geheugen krijgt van blowen. Ik zal het even uitleggen: wanneer je blowt moet je steeds heel veel moeite doen om dingen, wat je kortgeleden hebt gedaan, te herinneren. Met andere woorden: zo word je geheugen steeds getraind!

LSD word vaak gebruikt door tekenaars. Niet alleen omdat ze dingen visueel anders zien maar omdat ze vaak creatieve ideeén krijgen en anders naar de wereld kijken.

Junkies willen stoppen met drugs. En als ze zijn gestopt willen ze weer iets waardoor ze in een roes komen te zitten. Junkies, alcoholisten, roes makende medicijnen gebruikers of andere mensen die willen ontsnappen aan de realiteit. De wereld zit vol met stress, haat en andere onnatuurlijke dingen. We moeten een voorbeeld nemen van het vrije leven van dieren in de natuur.

Liefde zorgt voor voortplanting. Testeron maakt man, androgeen maakt de vrouw. Niemand is perfect. Iedereen maakt fouten. Fouten zorgen voor problemen in relatie en als daar niet aan word gewerkt ontstaan er relatie breuken. Wanneer alles is verwerkt worden er begonnen aan nieuwe relaties en zo word je steeds sterker in relaties. Totdat je de juiste tegenkomt waarmee er vaak voor voortplanting word gezorgd.

Adhd is iets wat komt door overbevolking, nieuwe technologie, slechte voeding, te weinig rustmomenten voor jezelf, iedereen heeft haast. Hersens passen zich aan de nieuwe tijd. Maar sommige ontwikkelen zich trager waardoor deze mensen zich anders zullen gedragen in de maatschappij. Deze mensen worden gezien als “ziek” en krijgen hiervoor medicijnen zodat ze zich beter zullen aanpassen aan deze moderne tijd.

Ontwikkeling gaat te snel waardoor de hersens het niet meer aan kunnen en daardoor rassen worden ontwikkeld met stoornissen. Ooit zullen alle familie’s vol zitten met ziektes en stoornissen waardoor er veel haat word gezaaid. Waardoor er oorlogen komen met alle gevolgen vandien. Wanneer de sterkste ras over blijft, gaan deze zich opnieuw voorplanten. Waardoor zich een sterk ras ontwikkeld die deze moderne tijd wel aankunnen.

sorry voor de spelfouten, maar vind het wel grappig om dit zo te plaatsen en te kijken wat jullie ervan vinden. massol :wave:

Mac...

Badass junkie
Aah leuk, tenminste wat te doen op een vroege maandagmorgen. Komt ie.
Oh ja, had m alleen wel onder een ander subforum geplaatst, mja maakt niet uit.

comments:

Bij dieren is het idd zo dat de sterkste van de groep zich zal voortplanten, ivm grootste kans op overleving voor het nageslacht. het kllopt idd dat iemand met veel welvaart in zijn leven makkelijker een partner zal vinden om zich mee voort te planten. Dat is echter alleen omdat we intellectueel zijn, onbewust kijken we echter ook naar het uiterlijk van een persoon om te zien of hij/zij ook geschikt is om voor een gezond nageslacht te zorgen. Vooral vrouwen bij mannen. Wanneer een man er gespierd uitziet wordt deze vaak als knapper gezien dan bv zo'n uitgemergeld persoon. Andersom kijken mannen onbewust ook naar vrouwen, zo zou een brede heup bij vrouwen ook duiden op het gezond ter wereld kunnen brengen van het nageslacht. Echter door mode/tv/maatschappelijke maatstaven van wat mooi is, is dit niet meer helemaal waar. Ben het wel redelijk eens met je eerste stelling.

Een mens moet soms wel toegeven aan zijn verleidingen, anders zou er nooit geen nageslacht zijn. Niet alle verleidingen zijn per definitie slecht. Je tweede stelling is een beetje tegenstrijdig.

Jezus heeft nooit geen boek geschreven. Dat hebben 4 anderen gedaan. (marcus, paulus, johannes en mattheüs geloof ik) Echter ben ik niet gelovig en in mijn ogen zou het best wel eens zo kunnen zijn dat zei idd filosofen, danwel zeer intellectuele mannen zijn geweest. De bijbel is in mijn ogen een roman die het al jaren goed doet.

Je stelling over het plegen van zelfmoord. Zijn dat echt de enige positieve dingen die je kunt bedenken over de goede kanten van het leven. welliswaar zijn liefde en geluk waarschijnlijk de twee belangrijkste, maar wat zou je zeggen van vrienden, genieten van de natuur, sex, leuke dingen doen, mensen helpen, mensen tegenwoordig zelfs van kanker kunnen genezen, lekker eten en ga zo maar door. Mensen die depressief raken komt meestal door een fysieke eigenschap, heel vaak een verstoorde afgifte van serotonine waar dankzij de huidige wetenschap ook wat aan gedaan kan worden. Uitzonderingen bevestigen de regel.

Je moet zeker creatieve dingen doen van je stoned zijn, maar probeer dat ook te doen als je nuchter bent :)

Blowen leidt tot een beter geheugen :? leuk bedacht, maar denk het niet, anders zouden toch veel blowers een hoop intellectuelen zijn.

Er zijn genoeg kunstenaars die LSD gebruiken, hell yeah, why not :tongueout:

Tja beetje laat voor een junk om nog naar het vrije leven in de natuur te kijken, denk niet dat ze er veel zin in hebben, maar probeer de stelling eens in een afkickkliniek, wie weet helpt het wel. (Maar je hebt wel gelijk)

Tja relaties, tis altijd afwachten tot je de juiste tegenkomt, maar je leert altijd wel van de fouten uit vorige relaties.

ADHD stelling vind ik wel een goede, echter komt ADHD ook vaak voort uit het mishandelen en misbruiken van jonge kinderen waardoor zij deze stoornis kunnen krijgen.

Wetenschap verwacht dat over 1000 jaar ofzo er nog voornamelijk 2 rassen zullen zijn. Rassen enkel gebaseerd op uiterlijk is dan verdwenen. Eén sterk ras en één kobolt-achtig ras. De knappe slimmen en de lelijke dommerds om het zo maar te zeggen, zal eens kijken of ik hier nog wat over vind op i-net, maar was een paar jaar geleden in het nieuws.

mushroompiet

Belezen gebruiker
Mac, bedankt voor je lap text :wink: kijk dit zijn gedachtens wat spontaan in mijn hoofd komt tijdens een paddo trip of wanneer ik harstikke high ben van de hasj. dit is alleen de laatste tijd zo. :wave:

Mac...

Badass junkie
Haha jawel dat had ik al door, maar is wel leuk om er later ff door te borduren, als je high bent denk je zelf vaak namelijk slimmer te zijn dan einstein, mja niks is minder waar. Wel leuk als je er zelf van overtuigd bent op dat moment.

Lappenpopje

Bewuste gebruiker
Mac... zei:
ADHD stelling vind ik wel een goede, echter komt ADHD ook vaak voort uit het mishandelen en misbruiken van jonge kinderen waardoor zij deze stoornis kunnen krijgen.
Niet helemaal waar. Door mishandeling en misbruik kunnen kinderen inderdaad een tal aan signalen afgeven waarvan druk/agressief/outgoiing gedrag er 1 van is. Dit wordt dan vaak aangezien voor ADHD en onderdrukt met een pilletje..
Echter is ADHD aan te tonen in de hersenen als een afwijking. Een bepaald deel wordt niet genoeg gestimuleerd. (klinkt tegenstrijdig is echt zo, vandaar dat werking van speed op werking van ritalin lijkt..)
Druk gedrag als resultaat van mishandeling en misbruik is niet op die manier aan te tonen, is dus puur gedragsmatig en alleen aan te pakken als de oorzaak verwerkt wordt.

Lappenpopje

Bewuste gebruiker
Hihi ja dat ben ik :)
Kijk maar op t fotoalbum topic.. staan er nog meer uit die serie.

En ja ADHD zuigt.. zie het dagelijk op mijn werk.. Brengt veel onmacht met zich mee voor kids..

mushroompiet

Belezen gebruiker
dat onmacht ken ik maar al te goed..heeft bij mij gelukkig nog nooit voor een strafblad gezorgd. dat is het wel het geval bij mensen die ik ken.

DR.TH-Chill-25

Experimenterende gebruiker
toen ik 14 was en eens een vette joint had gepaft da waarschijnlek gelaced was met pcp,heb ik een basis patroon gevonden da in alles zit:

gelijk da alles uit tegenpolen bestaat,negatief en positief,en tussenin een centrale spiegel dat de tegenpolen doet draaien rond elkaar in een oneindige spiraal en de tegenpolen doet vervormen in meer en meer mogelijkheden,in steeds meer richtingen en dimensies waardoor uiteindelijk alles bestaat wat we zien en meemaken,alles bestaat en alles kan,zelfs niets want niets is ook iets dus het bestaat,en dus kan niets(als in niemand) de oneindige patroon ontsnappen,en het niets dat probeert te ontsnappen zorgt uitendelijk voor dat de oneindigheid groter word,want leegte word altijd opgevult met iets.
de ervaring zelf was veel ingewikkelder en woorden kunnen het niet beschrijven,khad ook ondekt dat de begin gelinkd is met het einde,in een manier dat het einde eiglek het begin veroorzaakt en andersom,
later heb ik ontdekt dat dit de trimurti is uit het hinduisme,brahma:de schepper,shiva:de vernietiger/vervormer en vishnu:de beschermer,de drie ogen van god(het alles als geheel).

verder heb ik ook nog een heleboel andere ingewikkelde dingen ontdekt(ik doe bijna niets anders als filosoferen),een paar hiervan zijn:
alles is 1 en tegelijkertijd afzonderlijk,dus da 1 alles bevat oneindig meer 1s die op hun beurt oneindige 1s bevatten,enzo...
alles wat mensen doen en meemaken heeft in een zekere zin allemaal te maken met voortplanting,zodat ons soort blijft verdergaan
alles vervormt in iets anders,niets is ooit verloren
alles leeft,alles heeft een bewustzijn in een zekere zin
stoelen zijn een tussenstop van het rechtstaan(werken),waardoor je niet uitrust en dan toch maar weer rechtstaat

elk gevoel da je hebt tegen de maatschapij is de juiste,lui zijn is in het aalsters dialect tam,in het wild zou je uit je eigen wil gaan jagen,maar omdat we getemd zijn(gedwongen zijn tot slavernij)verzet ons instinct daartegen door lui zijn,zodat het systeem ineenvalt,miljoenen jaren van evolutie zijn veel sterker dan 2000 jaar van hersenspoeling
de maatschapij is eigenlijk een mensenfabriek,maar waarvoor worden we gekweekt?
geef me een zegel lsd en na 2 uur heb ik al van die theorien,of psychedelic art

Bovenaan