Sharapower
Newbie
Ik ben hier nieuw op t forum .... staan ook wel interessante dingen in..
Maar zit zelf met een groot probleem!!
Gebruik nu al een maand of 4 dagelijks ghb... (vrij veel)
Heb er niet echt negatieve ervaringen mee... tot nu ..
Heb vroeger ongeveer 6 mnd dagelijks cocaine gesnoven is nu 2 jaar terug en veel alcohol erbij..(had nergens last van) Vervolgens heb ik t een hele poos niet gedaan
Nu heb ik 5 dagen geen coke meer genomen en ga t ook nie mer doen voorlopig...
Afgelopen jaar 3 x een nacht doorgegaan met speed ..
Volgende dag bij alle 3 de keren .benauwd,steken,warme gevoelens op borst denk hyperventilatie en ook angstig (soort paranoia) dat ik een hartinfarct zou krijgen of ademhaling zou stoppen..
Dus heb 3 weken terug een dag of 10 lang coke gesnoven ( met G
Eerste 2 dagen heel relaxed.. en toen weer benauwd, steken angstig constant t gevoel of ik dood ging....
Nu ben ik nog steeds niet hersteld vandaag al minder para maar ook bij t gebruik van G..( lichte angst) ben moe constant en ook last van hyperventilatie... neem s avonds laatste dagen een seresta...
Weet er iemand hoe dit kan? en hoelang deze klachten duren en of dit gevaarlijk is?
Gr jamie
Maar zit zelf met een groot probleem!!
Gebruik nu al een maand of 4 dagelijks ghb... (vrij veel)
Heb er niet echt negatieve ervaringen mee... tot nu ..
Heb vroeger ongeveer 6 mnd dagelijks cocaine gesnoven is nu 2 jaar terug en veel alcohol erbij..(had nergens last van) Vervolgens heb ik t een hele poos niet gedaan
Nu heb ik 5 dagen geen coke meer genomen en ga t ook nie mer doen voorlopig...
Afgelopen jaar 3 x een nacht doorgegaan met speed ..
Volgende dag bij alle 3 de keren .benauwd,steken,warme gevoelens op borst denk hyperventilatie en ook angstig (soort paranoia) dat ik een hartinfarct zou krijgen of ademhaling zou stoppen..
Dus heb 3 weken terug een dag of 10 lang coke gesnoven ( met G
Eerste 2 dagen heel relaxed.. en toen weer benauwd, steken angstig constant t gevoel of ik dood ging....
Nu ben ik nog steeds niet hersteld vandaag al minder para maar ook bij t gebruik van G..( lichte angst) ben moe constant en ook last van hyperventilatie... neem s avonds laatste dagen een seresta...
Weet er iemand hoe dit kan? en hoelang deze klachten duren en of dit gevaarlijk is?
Gr jamie