The-Ultimate-Dje
Experimenterende gebruiker
Ja, ja alles kan tegenwoordig,
je zou via dit programma allemaal drugs ervaringen kunnen voelen. Een aantal drugs zijn: Marihuana, Cocaine, Crystal Meth, XTC, Heroine, Morfine etc.
Dit is iDoser. Het simuleert de effecten van drugs via geluid.
via deze link te downloaden..
http://www.megaupload.com/?d=T276FLN1
Wat heb je nodig :
Leg je hoofd op een kussen en doe een deken over je hoofd ofzo, TOTAAL GEEN AFLEIDING, anders werkt het niet !!!
Goede koptelefoon/oordopjes MOET je hebben!!
Luister de hele dose af als je effect wilt! Halverwege stoppen heeft GEEN nut!
Een goede stemming bij sommige doses
Zet je geluid op een aangename hoogte, niet te hard!
Probeer de geluiden te analyseren en verwerken
Doe hetzelfde als wanneer je in slaap wilt vallen, maar val niet in slaap ! tongue.gif
Meerdere doses achter elkaar (met minder dan 2 uur tussentijd) heeft GEEN nut.
Ik heb het zelf een paar keer geprobeert maar zoals ik al verwachte gebeurde er niets ik las wel verhalen van andere mensen maar dat neem ik maar op een korrel zout, dus mensen probeer het eens zou ikzeggen en vertel hier wat je voelde etc
je zou via dit programma allemaal drugs ervaringen kunnen voelen. Een aantal drugs zijn: Marihuana, Cocaine, Crystal Meth, XTC, Heroine, Morfine etc.
Dit is iDoser. Het simuleert de effecten van drugs via geluid.
via deze link te downloaden..
http://www.megaupload.com/?d=T276FLN1
Wat heb je nodig :
Leg je hoofd op een kussen en doe een deken over je hoofd ofzo, TOTAAL GEEN AFLEIDING, anders werkt het niet !!!
Goede koptelefoon/oordopjes MOET je hebben!!
Luister de hele dose af als je effect wilt! Halverwege stoppen heeft GEEN nut!
Een goede stemming bij sommige doses
Zet je geluid op een aangename hoogte, niet te hard!
Probeer de geluiden te analyseren en verwerken
Doe hetzelfde als wanneer je in slaap wilt vallen, maar val niet in slaap ! tongue.gif
Meerdere doses achter elkaar (met minder dan 2 uur tussentijd) heeft GEEN nut.
Ik heb het zelf een paar keer geprobeert maar zoals ik al verwachte gebeurde er niets ik las wel verhalen van andere mensen maar dat neem ik maar op een korrel zout, dus mensen probeer het eens zou ikzeggen en vertel hier wat je voelde etc