Via je computer drugs gebruiken?

The-Ultimate-Dje

Experimenterende gebruiker
Ja, ja alles kan tegenwoordig,
je zou via dit programma allemaal drugs ervaringen kunnen voelen. Een aantal drugs zijn: Marihuana, Cocaine, Crystal Meth, XTC, Heroine, Morfine etc.

Dit is iDoser. Het simuleert de effecten van drugs via geluid.
via deze link te downloaden..

http://www.megaupload.com/?d=T276FLN1

Wat heb je nodig :

Leg je hoofd op een kussen en doe een deken over je hoofd ofzo, TOTAAL GEEN AFLEIDING, anders werkt het niet !!!
Goede koptelefoon/oordopjes MOET je hebben!!
Luister de hele dose af als je effect wilt! Halverwege stoppen heeft GEEN nut!
Een goede stemming bij sommige doses
Zet je geluid op een aangename hoogte, niet te hard!
Probeer de geluiden te analyseren en verwerken
Doe hetzelfde als wanneer je in slaap wilt vallen, maar val niet in slaap ! tongue.gif
Meerdere doses achter elkaar (met minder dan 2 uur tussentijd) heeft GEEN nut.

Ik heb het zelf een paar keer geprobeert maar zoals ik al verwachte gebeurde er niets ik las wel verhalen van andere mensen maar dat neem ik maar op een korrel zout, dus mensen probeer het eens zou ikzeggen en vertel hier wat je voelde etc

Jadi

Bewuste gebruiker
Welkom op het forum, maar wil je voortaan even kijken of dit onderwerp weleens besproken is?
Danku!

PS: Idoser is poep

The-Ultimate-Dje

Experimenterende gebruiker
oo kut ik had nog wel i-doser bij zoeken ingetypt maar vond niks dus dag ik dat ie er al stond na ja valt nie veel meer an te doen

en ja i-doser is poep ja maarja mischien dat er mense zijn die er wel wat van voelen (las ik op andere fora) maar ikvoel er niks van

Doerak

Bewuste gebruiker
Het idee achter iDoser vind ik enige lof waard, maar echt werken doet het niet. Theoretisch gezien vindt het programma enige grondslag, maar dat is het dan ook. Je moet echt idioot lang naar die irritante geluiden luisteren. Soms wel een uur! Vind je het gek dat je dan last hebt van een placebo effect als je de koptelefoon eindelijk mag afzetten? Euforie noemen we dat :wave:

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Doerak zei:
Het idee achter iDoser vind ik enige lof waard, maar echt werken doet het niet. Theoretisch gezien vindt het programma enige grondslag, maar dat is het dan ook. Je moet echt idioot lang naar die irritante geluiden luisteren. Soms wel een uur! Vind je het gek dat je dan last hebt van een placebo effect als je de koptelefoon eindelijk mag afzetten? Euforie noemen we dat :wave:

lol, langs ene kant hebt ge missn gelijk,

ma bvb DMT zit in uw pijnappelklier (hypofyse) en kan bij bepaalde trillingen vrijkomen, denk aan bvb het "ohm"geluid dat hindoes maken tijdens sommige meditaties...

maar idd, kdenk da placebo grote rol speelt bij dees program

Doerak

Bewuste gebruiker
sjaartrol zei:
Doerak zei:
ma bvb DMT zit in uw pijnappelklier (hypofyse) en kan bij bepaalde trillingen vrijkomen, denk aan bvb het "ohm"geluid dat hindoes maken tijdens sommige meditaties...
Ik dacht dat DMT alleen in mijn freebase pijp zat...? :confused: :wink:

Jadi

Bewuste gebruiker
Doerak zei:
sjaartrol zei:
Doerak zei:
Nee, dat groeit ook in je hoofd, je mag het natuurlijk ook eruit proberen te exhateren...

Doerak

Bewuste gebruiker
Jadi zei:
Doerak zei:
sjaartrol zei:
Doerak zei:
Nee, dat groeit ook in je hoofd, je mag het natuurlijk ook eruit proberen te exhateren...
Is al gebeurd met een spinal tap:
Energeticbalancing.us zei:
Dr. Callaway of the University of Kuopio, Finland, has after all, conclusively demonstrated that the Near Death Experience, Out Of Body Experience, and death itself (by blood plasma spinal tap readings), are based on Pinoline, DMT, and 5meoDMT release.
Bron: Energeticbalancing.us

:wink: :wave:

Jadi

Bewuste gebruiker
euh... tell me something i didn't know :wink: :wave:
Ik had het over DMT uit je harses te exhateren... snapje?

Bovenaan