mwoah er zijn wel wat soorten die ik echt niet lekker vindVigilante zei:Bier is lekker.
Dit gezegd te hebben kan ik concluderen dat vies bier niet bestaat.
SperSIZEboon zei:mwoah er zijn wel wat soorten die ik echt niet lekker vindVigilante zei:Bier is lekker.
Dit gezegd te hebben kan ik concluderen dat vies bier niet bestaat.
endor zei:DrippTone zei:
Het blik zelf ziet er ook al niet aantrekkelijk uit.

jason- zei:welk bier merk vind je om uit te spuugen
ik alberthein euroshopper die halve liter blikken van circa 0.20 cent![]()
Haha, ik heb echt geen idee of er uberhaupt iets in zat, maar lekker ging ik wel!gNuxx zei:Of dat zoute biertje dit weekend met ghb erin? Maar daar ging je wel lekker op of niet?!![]()
henkdevries zei:laatst nog gezien bij de keuringsdienst van waarde dat 'bier experts' niet eens in staat zijn om bier soorten te onderscheiden... ook blijken de meeste soorten bier nog uit de zelfde brouwerij te komen ook!
alcoholist zei:Laat de expert (ik) een einde maken aan alle onduidelijkheden..
Elk biertje dat: 5 tot en met 5.5 % alcohol bevat is te drinken,zoals klaas al zei: de ene lekkerder dan de ander, en al het bier Boven de 5.5% is gwn welliswaar niet te zuipen,en mag vies worden genoemd.

Andrew zei:alcoholist zei:Laat de expert (ik) een einde maken aan alle onduidelijkheden..
Elk biertje dat: 5 tot en met 5.5 % alcohol bevat is te drinken,zoals klaas al zei: de ene lekkerder dan de ander, en al het bier Boven de 5.5% is gwn welliswaar niet te zuipen,en mag vies worden genoemd.
Jij bent een eikel! Bockbier is 6.5% en dat is beter dan een normaal biertje! De smaak is beter, veel beter!![]()
ImmortalTech zei:Wat ben jij nou voor alcoholist als je bier boven de 5,5% niet moet :P Er is genoeg speciaal bier boven de 5,5% dat prima te drinken is.
Zelf ben ik geen fan van Grolsch. Vooral omdat ik er koppijn van krijg. Over het algemeen smaakt een biertje mij gewoon goed als ik het uit een glas drink. Als je het rechtstreeks uit een blikje drinkt, zit er toch een beetje een bliksmaak aan vind ik.

033Amnesia zei:Grolsch. En al die goedkope bocht van de Lidl of Aldi of wat dan ook, nooit geproeft maar ook geen behoefte aan. Puur omdat het blik er gewoon niet uit ziet en het zo'n goedkoop kutmerk is, hoef ik het gewoon niet. Tsjah, misschien als ik een x zwaar dronken ben op een feest en er is niks anders, oke...maar zelf zou ik het nooit kopen.
Bier is al zo goedkoop, geen nut om van die NOG goedkopere te kopen..
alcoholist zei:033Amnesia zei:Grolsch. En al die goedkope bocht van de Lidl of Aldi of wat dan ook, nooit geproeft maar ook geen behoefte aan. Puur omdat het blik er gewoon niet uit ziet en het zo'n goedkoop kutmerk is, hoef ik het gewoon niet. Tsjah, misschien als ik een x zwaar dronken ben op een feest en er is niks anders, oke...maar zelf zou ik het nooit kopen.
Bier is al zo goedkoop, geen nut om van die NOG goedkopere te kopen..
klopt wel, neem ook vooral niet om het ooit te proberen,want je instinct klopt![]()

Hellraiser_[NL] zei:al het bier is vies :P en de rest aan drankjes ook![]()
Me moeder drinkt dat altijd snap echt niet wat ze er aan vind :PTrippyShit zei:Hoegaarden witbier was het geloof ik. Niet voor mij..