vies bier

68899

Bewuste gebruiker
endor zei:
DrippTone zei:

Het blik zelf ziet er ook al niet aantrekkelijk uit.

idd.. :kots:

Casplantje.

Belezen gebruiker
Ik denk dat als je Schültenbrau in een glas schenkt en aan een willekeurig iemand voorschotelt, de kans vrij groot is dat die persoon zal zeggen dat het een prima biertje is. Zoals net hierboven al gezegd 'het etiket ziet er al niet aantrekkelijk uit'. Als je dat al geconcludeerd hebt is het moeilijk om nog een objectief te oordelen.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Heineken, behalve die kleine flesjes, om een of andere reden zijn die best te drinken.
en Bulldog is vies. Van dat dikke drappige Engels bier, net als Guinness, maar dan nog dikker.

Ohja, en Holtlander ofzeauiets

Oom Klaas

Badass junkie
Schultenbrau is zeker nog wel goed te doen.
Net als dat die euroshopper halve liters nagenoeg het zelfde is als hertog jan

azgaza

Badass junkie
jason- zei:
welk bier merk vind je om uit te spuugen
ik alberthein euroshopper die halve liter blikken van circa 0.20 cent :kots:

Ze zijn 38 cent en ik noem het meestal zwerver bier, inderdaad niet heel smakelijk.
Ik ben ook geen fan van amstel, ook niet van heineken maar dat is nog net iets beter te doen dan amstel. Zo snel kan ik geen ander vies bier bedenken, ik ben beter in een lijst maken van wat ik wél lekker vind.

speeseend

Wijs gebruiker
Al die drek van onder de veertig eurocent is niet te zuipen voor de eerste liter binnen is. Maar dat Export® steekt met kop en schouders boven de rest van die drek uit.

Het schuim van dat bier lijkt wel zo een goedkoop afwasmiddel, waar ondanks de vijf pollepels die je in je teiltje hebt laten lopen, het schuim eveneens onmiddellijk doodslaat bij het eerste lichamelijke contact.

Cooper

Bewuste gebruiker
Die ene keer dat ik echt vies bier had, was toen ik een biertje aangeboden kreeg van iemand in een club die ik nauwelijks kende. Reden genoeg om het glaasje links te laten liggen.

L

Lid 6909

Gast
Of dat zoute biertje dit weekend met ghb erin? Maar daar ging je wel lekker op of niet?! :grin:

henkdevries

Belezen gebruiker
laatst nog gezien bij de keuringsdienst van waarde dat 'bier experts' niet eens in staat zijn om bier soorten te onderscheiden... ook blijken de meeste soorten bier nog uit de zelfde brouwerij te komen ook!

vies bier = lauw bier

Cooper

Bewuste gebruiker
gNuxx zei:
Of dat zoute biertje dit weekend met ghb erin? Maar daar ging je wel lekker op of niet?! :grin:
Haha, ik heb echt geen idee of er uberhaupt iets in zat, maar lekker ging ik wel!
Van de Emma, that is :wink:

henkdevries zei:
laatst nog gezien bij de keuringsdienst van waarde dat 'bier experts' niet eens in staat zijn om bier soorten te onderscheiden... ook blijken de meeste soorten bier nog uit de zelfde brouwerij te komen ook!

dat heb ik ook gezien, was met die 'echte' vent van hertog Jan, 't was vermakelijk om te zien.

alcoholist

Wijs gebruiker
Laat de expert (ik) een einde maken aan alle onduidelijkheden..

Elk biertje dat: 5 tot en met 5.5 % alcohol bevat is te drinken,zoals klaas al zei: de ene lekkerder dan de ander, en al het bier Boven de 5.5% is gwn welliswaar niet te zuipen,en mag vies worden genoemd.

Andrew

Badass junkie
alcoholist zei:

Elk biertje dat: 5 tot en met 5.5 % alcohol bevat is te drinken,zoals klaas al zei: de ene lekkerder dan de ander, en al het bier Boven de 5.5% is gwn welliswaar niet te zuipen,en mag vies worden genoemd.

Jij bent een eikel! Bockbier is 6.5% en dat is beter dan een normaal biertje! De smaak is beter, veel beter! :rock:

alcoholist

Wijs gebruiker
Andrew zei:
alcoholist zei:

Jij bent een eikel! Bockbier is 6.5% en dat is beter dan een normaal biertje! De smaak is beter, veel beter! :rock:

a gaa tog weg joh,mettat vieze bier van ju,oprottuhh heheheh bier mott feff purosent sijn andus mottikut nie

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Wat ben jij nou voor alcoholist als je bier boven de 5,5% niet moet :P Er is genoeg speciaal bier boven de 5,5% dat prima te drinken is.

Zelf ben ik geen fan van Grolsch. Vooral omdat ik er koppijn van krijg. Over het algemeen smaakt een biertje mij gewoon goed als ik het uit een glas drink. Als je het rechtstreeks uit een blikje drinkt, zit er toch een beetje een bliksmaak aan vind ik.

alcoholist

Wijs gebruiker
ImmortalTech zei:
Wat ben jij nou voor alcoholist als je bier boven de 5,5% niet moet :P Er is genoeg speciaal bier boven de 5,5% dat prima te drinken is.

Zelf ben ik geen fan van Grolsch. Vooral omdat ik er koppijn van krijg. Over het algemeen smaakt een biertje mij gewoon goed als ik het uit een glas drink. Als je het rechtstreeks uit een blikje drinkt, zit er toch een beetje een bliksmaak aan vind ik.

hahahah dan ben jij de alcoholist hier :P

bier uit en glas vind ik dus weer minder.
flesje is het beste,daarna blikkie.

grolsch vind ik 1 van minst lekkere biertjes btw

speeseend

Wijs gebruiker
En dan die Engelse glazen Uilenzeik van onder de vijf procent. Gadverdamme.. Dan heb ik minimaal een liter nodig om een beetje bier te bemerken.

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Grolsch. En al die goedkope bocht van de Lidl of Aldi of wat dan ook, nooit geproeft maar ook geen behoefte aan. Puur omdat het blik er gewoon niet uit ziet en het zo'n goedkoop kutmerk is, hoef ik het gewoon niet. Tsjah, misschien als ik een x zwaar dronken ben op een feest en er is niks anders, oke...maar zelf zou ik het nooit kopen.

Bier is al zo goedkoop, geen nut om van die NOG goedkopere te kopen..

alcoholist

Wijs gebruiker
033Amnesia zei:
Grolsch. En al die goedkope bocht van de Lidl of Aldi of wat dan ook, nooit geproeft maar ook geen behoefte aan. Puur omdat het blik er gewoon niet uit ziet en het zo'n goedkoop kutmerk is, hoef ik het gewoon niet. Tsjah, misschien als ik een x zwaar dronken ben op een feest en er is niks anders, oke...maar zelf zou ik het nooit kopen.

klopt wel, neem ook vooral niet om het ooit te proberen,want je instinct klopt :wink:

Oom Klaas

Badass junkie
alcoholist zei:
033Amnesia zei:

klopt wel, neem ook vooral niet om het ooit te proberen,want je instinct klopt :wink:

Op best wel veel uitzonderingen na

knolselderij

Wijs gebruiker
hebben we het over het aller eerste biertje? dan zijn er wat vieze tussen, als je al wat gedronken hebt vind ik dr geen een vies

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Palm bier vind ik minder lekker.
Ik drink altijd 40cent poluhbier halve liters. Goedkoop en lekker, op het bodempje na.
Laatst nog een programma op tv over de verschillen tussen de merken bier. De verschillen waren beschamend klein.

Launched

Experimenterende gebruiker
Ik snap niet wat iedereen altijd op goedkoop bier loopt te zeiken... Ja oké het ziet er schooierig uit maarja het scheelt wel geld. Je koopt toch ook gewoon wel ah huismerk broodbeleg of wat dan ook, waarom zou je dan geen ah pilsener halen? Smaakt prima en kost maar 50 cent!

Peace

altamiro

Experimenterende gebruiker
Jupiler heeft zo'n vieze bijtende nasmaak.

En vind van dat halfzoete bruine bier ook echt -niet- te zuipen, dan liever geen bier.

Bovenaan