Vince tegen de rest

***Star_System***

Bewuste gebruiker
Hoihoi,
ik vroeg me af wie van jullie allemaal naar Vince tegen de rest gaat??
(31-03-07 in Eindhoven)
Er is echt een vette Line up dus eigenlijk moet iedereen gewoon komen :tongueout:

-spaceman-

Badass junkie
***Star_System*** zei:
Hoihoi,
ik vroeg me af wie van jullie allemaal naar Vince tegen de rest gaat??
(31-03-07 in Eindhoven)
Er is echt een vette Line up dus eigenlijk moet iedereen gewoon komen :tongueout:

ben sowieso niet van de hardcore en 32 euri is me teveel om het te proberen! veel plezier! :wave:

Eier

Bewuste gebruiker
Euwh, hardcore, blurgh. Ik dacht eerst een soort volwassen versie van Ernst, Bobby en de rest. Maar dan met Vince, die tegen is.

Doerak

Bewuste gebruiker
Eier zei:
Euwh, hardcore, blurgh. Ik dacht eerst een soort volwassen versie van Ernst, Bobby en de rest. Maar dan met Vince, die tegen is.
De eerste post op dit forum die mijn daadwerkelijk laat lachen :grin: Lekker absurd; daar hou ik van :beer:

TimeKiller

Bewuste gebruiker
ik ga 30e al naar Dark.Negative.Anti-social party in peppermill.
maar das meer speedcore/terror, voor een goede innerlijke rust en positieve levenshouding. :)

Eier

Bewuste gebruiker
***Star_System*** zei:
Eier zei:

WHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA
wat een geweldige comment :hearteyes:

WHAHAHAHAHA
bestond dat maar he
Bestond wat? Een volwassen versie van Ernst, Bobby en de rest? Dat klinkt gewoon ziek, fokking bukkakefest.

***Star_System***

Bewuste gebruiker
:( Ik heb de griep, en nu kan ik dus niet gaan!!!
Dit is echt verschrikkelijk :( ik had er zo naar uitgekeken en nu gaat het alsnog niet door
aaarggg wat een ellende :tongueout:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
TimeKiller zei:
maar das meer speedcore/terror, voor een goede innerlijke rust en positieve levenshouding. :)

...innerlijke rust? met dat soort muziek? Zelfs Cannibal Corpse is nog rustgevender :P
Maar volgens mij was het een sarcastische opmerking :rolleyes:

MetaalKonijn

Badass junkie
Radeon915 zei:
TimeKiller zei:

Maar volgens mij was het een sarcastische opmerking :rolleyes:

Ja, iemand bespot z'n eigen muzieksmaak voor de lol. :P

Bovenaan