Vind jij jezelf drugsverslaafd?

Vind je je zelf een junk?

• ja

Stemmen: 0 0,0%
  • nee

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    0

MetaalKonijn

Badass junkie
Goedzo :smoke:

Na een woelige vakantie, gaat Metaal ook weer cold turkey enkel in het weekend bier aanraken, en voor de rest niks. :(

qinn

Bewuste gebruiker
Veel succes ik denk dat ik ook maar een poosje nuchter ga blijven,
of meschien voor altijd maar die kans is klein :P

wwaazzaapp

Bewuste gebruiker
bennik het niet mee eens, kunne je leven ook op positieve manier beinvloede :grin: zoals een lekker spirituele paddo trip :rolleyes:

davie

Wijs gebruiker
qinn zei:
davie zei:
I say no too drugs, but they won't lissen

No shit

denk je dat ze wat terug zegge dan :confused:

Nee, zo erg is het nog niet bij mij. :grin:

Maar volgens mij zit er toch een duiveltje :smilingimp: op mijn schouder die elke keer zegt......
:beer: :stoned:

qinn

Bewuste gebruiker
Of pas op dat als je een joint aan het rolle bent dat hij niet in je joint valt :openmouth:

Zonde van de wiet :stoned:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Nee, absoluut niet. Ik was een recreatief gebruiker. Daarna ging ik vrijwel wekelijks wel iets gebruiken (maar wel met mate, op een paar uitschieters na) en nu doe ik al 2 weken niets meer. Heb er ook totaal geen behoefte aan momenteel.

qinn

Bewuste gebruiker
Safire zei:
Nee, absoluut niet. Ik was een recreatief gebruiker. Daarna ging ik vrijwel wekelijks wel iets gebruiken (maar wel met mate, op een paar uitschieters na) en nu doe ik al 2 weken niets meer. Heb er ook totaal geen behoefte aan momenteel.

ik hoop voor je dat je het volhoud :grin:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
qinn zei:
Safire zei:

Komt wel goed. De dokter heeft de diagnose 'depressief' gesteld en heb medicatie, dus voorlopig laat ik alles even voor wat het is. Lijkt me niet slim om nu drugs te gaan gebruiken.

qinn

Bewuste gebruiker
Safire zei:
qinn zei:
Safire zei:

Komt wel goed. De dokter heeft de diagnose 'depressief' gesteld en heb medicatie, dus voorlopig laat ik alles even voor wat het is. Lijkt me niet slim om nu drugs te gaan gebruiken.

Ja dan zou ik het zeker wel ff rustig houde.. :rolleyes:
:wave:

Osi`

Bewuste gebruiker
Geen idee, ik steel geen geld, ik sla geen mensen, en ik kan zonder wiet als ik geen wiet bijheb.

Maar't probleem is, als ik wiet in de buurt heb liggen, dan rook ik het zowiezo bijna op, maar als het zakje op is, heb ik er geen problemen mee dat ik niet kan blowen. Natuurlijk snak ik soms wel naar een joint savonds als ik een gezellige film zit te kijken omdat ik aangezien altijd zit te blowen als ik een film kijk.

Ik zou het niet weten. Ik kan dat niet over m'n eigen zeggen.

live fast die Young

Belezen gebruiker
ik vind mezelf geen junk. ik ben niet verslaafd, dus ik ben geen junk

Persoonlijk vind ik me eigen geen junk maar diep van binne weet ik wel dat ik een junky ben.. zei de TS.. dus je vindt jezelf wel een junk in principe

Mindless1985

Badass junkie
Ik ben absoluut niet verslaafd aan een bepaald goedje, maar wel aan drugs in general denk ik. Ik ben doordeweeks eigenlijk wel altijd nuchter maar ik vind het weekend gewoon veel leuker als ik drugs op heb.

qinn

Bewuste gebruiker
Weetje... Als ik eerlijk moet zijn ben ik ook nie verslaafd aan de drug zelf... maar aan gezeigheid er om heen... :rolleyes:

Bovenaan