visuele trip!

Hallo iedereen,
Ik ben een student aan de kunstacademie en ben bezig affiches te maken over drugsgebruik, met als onderwerp het visuele beeld wat je te zien krijgt als je drugs gebruikt hebt.
Zelf nog nooit gedaan, dus ben benieuwd naar jullie ervaringen!!!
dus: WAT ZIE JE ALS JE GESLIKT/GESNOVEN HEBT?????

Mindless1985

Badass junkie
Als je geslikt of gesnoven hebt zie je niet zoveel :P De visuele drugs zijn meer paddo's en LSD. Moeilijk omschrijven wat je dan ziet, lees eens wat trip reports van paddo's en LSD.

En laat uiteraard de poster zien als hij klaar is :)

matthijs

Badass junkie
Als je een pil hebt geslikt zie je niet zo heel anders...
Als je speed of coke gesnoven hebt al helemaal niet.
Visuals op LSD of paddo's zijn moeilijk te beschrijven zeker over internet...iedereen heeft dat sowieso anders.
Als je op de kunstacademie zit kan je het beter aan mede-studenten vragen...er zullen, lijkt me, wel aardig wat mensen met ervaring op drugsgebied zitten daar.

flashkop

Bewuste gebruiker
Je beeld word heel blurrie en je ziet echt vanalles, kan gan van veranderingen in perspectie of een wc die bvb in de grond valt terwijl je staat te sassen(echt gebeurt by my :tongueout:)ook zag ik de laatste keer dat ik aan het trippen was de lijnen die het gezicht van men maat aftekenden ineens nog nagloeien in groene fluo strepen(was heel fat) kan ook zijn dat je "out" gaat en heel veeel beelden ziet en in tunnels beland.
Muren die ineens beginnen te ademen(golven) is er ook altijd bij of de kamer die zich uitrekt en kleiner word, een hand dat je voor je gezicht laat voorbij passeren als je naar de spiegel ziet zie je uit je eigen ogen niet maar in de spiegel zie je ze wel passeren(echt zwaar fuckt op moet iedereen is proberen) of gezichten die vervormen.
Bij mdma had ik na een halve gram zware hallucinaties bvb ineens een soort vn boek in fluo weer dat boven de mensen danste en toen ik er naar keek verdween het nog veel meer dingen...

Jeller

Badass junkie
op pillen wordt alles waziger, maar voor de rest valt dat nog goed mee.. sommige dingen kan je vooral van ver echt heeeel anders interpreteren

op lsd krijg je vervormen alsof alles vloeibaar is en worden de kleuren anders.. als je lang naar iets kijkt kan je ook spelen met je hallucinaties

keb hier een tijdje terug iets gepost dat hallucinaties opwekt maar kvidn niet meer..

pm mij even als je het wil hebben

Osi`

Bewuste gebruiker
Bij wiet zie ik gewoon alles veel helderder en schoner. Bv de opgaande zon wordt zo mooi en helder en feller. Prachtig dus. Kleuren worden ook iets donkerder, maar in schone vorm.

J0rrit

Badass junkie
coke en speed veranderen niks aan je zien, alleen dat alles helderdert en duidelijker wordt. Dat doen pillen ook, alleen als je meer neemt kun je alles wazig gaan zien, dus dingen niet meer goed kunnen zien ( zoals bij alcohol maar anders ), en sowieso heb je het gevoel hoger te zijn dan je bent ( je voelt het dus je ziet het ook zo, maar kan ook door alleen het gevoel komen ). Voor de rest als je veel neemt, kun je idd gan hallucineren en gezichten in fellere kleuren zien enzo. Maar bij mdma is het vooral dat je anders op alles aankijkt ( je ziet het ook anders maar moeilijk uit te leggen hoe je het dan ziet, je denkt er niet echt over na het is gewoon zo dat je het anders ziet ), je kijkt vooral anders naar de realiteit en bent gewoon van de kaart.

Pas bij tripmiddelen ga je echt dingen anders zien, en alles is veel duidelijker en feller.

Bij wiet zie je bijvoorbeeld ook alles hetzelfde ( kleuren iets feller en duidelijker ), maar het lijkt alsof je dingen anders ziet, omdat de gebieden in je hersenen van denken en plaats en tijd en weet ik veel wat allemaal anders werken, daardoor heb je gewoon een andere gedachte als je naar iets kijkt, andere kijk op de realiteit, maar bij meeste drugs zie je nauwelijks anders.

Ceko

Belezen gebruiker
Je kent die typische jaren 60 kunst toch wel? Nou, die begon ik helemaal te begrijpen toen ik paddo's had gevroten. Paddo's moet je gewoon even doen joh en dan snap je het ook :wink: :beer:

qinn

Bewuste gebruiker
Download gewoon psychedelic foto's ofzo, en kijk wat je daar ziet...

Zoiets komt meestal (bij mij) in me trip voor :)

Bovenaan