vliegenzwam extract

vogel

Bewuste gebruiker
:P :confused: :) :) :) :) :) :) :) :) :) :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

ik heb is een keer in een smartshop in amsterdam ,,,kweenie of ik de naam ervan mag typen???

ik had daar een buisje vliegenzwam extract gekocht, het was gedroogd op damiana blaadjes, en op het buisje stond neem voor de eerste keer
een halve hoeveelheid ofzo
maar ik at het buisje in 1 keer op, maar noppes effect
heb er niks van gemerkt terwijl ik de hele avond ongeveer op me kamer op me bed gezeten heb, maar er kwam maar geen effect
hebbe andere mensen dat wel is gehad met dat amanita muscaria
dus vliegenzwam extract
en als het wel bij je werkte hoe was dat dan
is de trip geestelijk psychisch net zoheftig als psilocybine bevattende
paddestoelen
ik vind wel wel leuk kleurtjes en vervormingen zien maar die vesterkte gevoelens vind ik niet leuk met gewone paddo,s
die vliegenzwam extract die ik had was die gene die het meest verkocht word, dus zou wel goed moeten zijn dan maar voelde er echt niks van

vogel

Bewuste gebruiker
vogel zei:
:P :confused: :) :) :) :) :) :) :) :) :) :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

ik heb is een keer in een smartshop in amsterdam ,,,kweenie of ik de naam ervan mag typen???

ik had daar een buisje vliegenzwam extract gekocht, het was gedroogd op damiana blaadjes, en op het buisje stond neem voor de eerste keer
een halve hoeveelheid ofzo
maar ik at het buisje in 1 keer op, maar noppes effect
heb er niks van gemerkt terwijl ik de hele avond ongeveer op me kamer op me bed gezeten heb, maar er kwam maar geen effect
hebbe andere mensen dat wel is gehad met dat amanita muscaria
dus vliegenzwam extract
en als het wel bij je werkte hoe was dat dan
is de trip geestelijk psychisch net zoheftig als psilocybine bevattende
paddestoelen
ik vind wel wel leuk kleurtjes en vervormingen zien maar die vesterkte gevoelens vind ik niet leuk met gewone paddo,s
die vliegenzwam extract die ik had was die gene die het meest verkocht word, dus zou wel goed moeten zijn dan maar voelde er echt niks van

A

Anonymous

Gast
Ga je voor Amanitas Muscaria(sp?), weet je wel precies wat dat met je doet?

spacekonijn

Badass junkie
ja dat zou een droom-achtige trip moeten bezorgen , ik weet dat je moet kunnen trippen van de vliegenzwam .
dat buisje is hier ook te koop ( 18 euro geloof ik ).
helaas nooit geprobeerd dus kan je niet helpen...

@need_weed : snap niet waar je opmerking opslaat , zoiets is toch niet stoer bedoeld , vogel baalt er gewoon van . en terecht

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
de vliegenzwam zou een heel krachtige paddestoel zijn met zeer visuele effecten...
maar ik lees op de site van een smartshop dat je van het extract "Een stoned, high en dromerig gevoel." krijgt, al een pak minder dan visuele hallucinaties dus...
voor de echt effecten denk ik dat je de paddestoel zult moeten eten, en niet het extract...

A

Anonymous

Gast
Het is een deleriant, zoek maar eens op..
Inderdaad het extract zou een slap aftreksel zijn, maar de echte zwam zou wel intressant zijn.

Boerke

Experimenterende gebruiker
de vliegezwammen die je gewoon in de tuin vindt zijt te straf ofzo iets en zouden gevaarlijker zijn heb ik ooit eens ergens gelezen... Dat je er mss ziek van wodt mss ik weet het niet precies.
De vliegezwammen die je koopt zijn nog iet anders denk ik...

Niet?

vogel

Bewuste gebruiker
er zijn meerdere paddestoelem met rood met witte stippen
zoals de panter amaniet die dacht ik veel giftiger is als de vliegenzwam
en daar kan je maar beter vanaf blijven
net als vele andere rood met witte paddestoelen
ze hebben alleen gemeen dat ze witte stippen op hun rode hoed hebben
de een heeft een andere vorm of weet ik veel wat of een andere rode kleur
5 tot 10 gram gedroogde vliegenzwam zou genoeg moeten zijn voor een trip heb ik wel is gelezen, 1 bepaalde stof zou in water of vocht omgezet worden in een andere stof die 10 keer zwaarder werkt
maar het fijne weet ik er niet van, wie wel??? :rolleyes:
:rolleyes: :confused: :openmouth: :wave: geen commentaar meer geven over me emotions graag, want ik vind ze wel leuk, daar zijn ze toch voor
en zo heel veel zijn het er niet die ik in me berichten plaats, ze geven het drugsforum wat fleur,,, ik gebruik trouwens geen rokende emotions meer want ik ben gestopt met alles te roken wat rookbaar is

Bal0n

Badass junkie
vogel zei:
er zijn meerdere paddestoelem met rood met witte stippen
zoals de panter amaniet die dacht ik veel giftiger is als de vliegenzwam
en daar kan je maar beter vanaf blijven
net als vele andere rood met witte paddestoelen
ze hebben alleen gemeen dat ze witte stippen op hun rode hoed hebben
de een heeft een andere vorm of weet ik veel wat of een andere rode kleur
5 tot 10 gram gedroogde vliegenzwam zou genoeg moeten zijn voor een trip heb ik wel is gelezen, 1 bepaalde stof zou in water of vocht omgezet worden in een andere stof die 10 keer zwaarder werkt
maar het fijne weet ik er niet van, wie wel??? :rolleyes:
:rolleyes: :confused: :openmouth: :wave: geen commentaar meer geven over me emotions graag, want ik vind ze wel leuk, daar zijn ze toch voor
en zo heel veel zijn het er niet die ik in me berichten plaats, ze geven het drugsforum wat fleur,,, ik gebruik trouwens geen rokende emotions meer want ik ben gestopt met alles te roken wat rookbaar is

Dat is de panter amanita, vind ik nou niet heel veel op de muscaria lijken. Alleen de stippen.

Jeller

Badass junkie
idd maar je hebt er wel nog andere die er wel op lijken..

maar normaal gezien zou ge wel iets moeten voelen van echte vliegenzwammen

Bovenaan