:P
ik heb is een keer in een smartshop in amsterdam ,,,kweenie of ik de naam ervan mag typen???
ik had daar een buisje vliegenzwam extract gekocht, het was gedroogd op damiana blaadjes, en op het buisje stond neem voor de eerste keer
een halve hoeveelheid ofzo
maar ik at het buisje in 1 keer op, maar noppes effect
heb er niks van gemerkt terwijl ik de hele avond ongeveer op me kamer op me bed gezeten heb, maar er kwam maar geen effect
hebbe andere mensen dat wel is gehad met dat amanita muscaria
dus vliegenzwam extract
en als het wel bij je werkte hoe was dat dan
is de trip geestelijk psychisch net zoheftig als psilocybine bevattende
paddestoelen
ik vind wel wel leuk kleurtjes en vervormingen zien maar die vesterkte gevoelens vind ik niet leuk met gewone paddo,s
die vliegenzwam extract die ik had was die gene die het meest verkocht word, dus zou wel goed moeten zijn dan maar voelde er echt niks van
ik heb is een keer in een smartshop in amsterdam ,,,kweenie of ik de naam ervan mag typen???
ik had daar een buisje vliegenzwam extract gekocht, het was gedroogd op damiana blaadjes, en op het buisje stond neem voor de eerste keer
een halve hoeveelheid ofzo
maar ik at het buisje in 1 keer op, maar noppes effect
heb er niks van gemerkt terwijl ik de hele avond ongeveer op me kamer op me bed gezeten heb, maar er kwam maar geen effect
hebbe andere mensen dat wel is gehad met dat amanita muscaria
dus vliegenzwam extract
en als het wel bij je werkte hoe was dat dan
is de trip geestelijk psychisch net zoheftig als psilocybine bevattende
paddestoelen
ik vind wel wel leuk kleurtjes en vervormingen zien maar die vesterkte gevoelens vind ik niet leuk met gewone paddo,s
die vliegenzwam extract die ik had was die gene die het meest verkocht word, dus zou wel goed moeten zijn dan maar voelde er echt niks van

geen commentaar meer geven over me emotions graag, want ik vind ze wel leuk, daar zijn ze toch voor