Opzoek naar heling

Пусто

Bewuste gebruiker
Hey allemaal,

Ik wilde iets met jullie delen wat ik de komende tijd ga proberen. Ik zit al een hele tijd vast in een depressie. De GGZ heeft me niet verder kunnen helpen. En dat is frustrerend en eerlijk gezegd best uitzichtloos. Maar ik wil niet blijven hangen in die machteloosheid. Daarom heb ik voor mezelf een soort schema gemaakt.

Ik wil met deze natuurlijke middelen gaan werken om bewuster te leven en meer in contact te komen met mezelf:
  • CBD
  • Blue Lotus
  • Amanita muscaria
  • Psilocybine
Het gaat me er vooral om dat ik op een bewuste manier mijn geest en lichaam ondersteun om meer helderheid te krijgen en vastzittende patronen te doorbreken.

DagOchtendMiddagAvond
1CBDCBDAmanita muscaria
2CBDCBD
3CBDCBDBlue Lotus
4CBDCBD
5Microdose + CBDCBD
6CBDCBD
7CBDCBDBlue Lotus
8CBDCBD
9CBDCBDAmanita muscaria
10CBDCBD
11CBDCBD
12Microdose + CBDCBD
13CBDCBD
14CBDCBDBlue Lotus
15CBDCBD
16CBDCBDAmanita muscaria
17CBDCBD
18CBDCBD
19Microdose + CBDCBD
20CBDCBD
21CBDCBDBlue Lotus
22CBDCBD
23CBDCBDAmanita muscaria
24CBDCBD
25CBDCBD
26Microdose + CBDCBD
27CBDCBD
28CBDCBDBlue Lotus
29CBDCBD
30CBDCBDAmanita muscaria
31CBDCBD

Ik zeg niet dat dit de oplossing is. En ik weet ook niet zeker of het gaat werken. Maar ik wil in ieder geval iets proberen dat vanuit mezelf komt, in plaats van blijven wachten op hulp.

Mocht iemand soortgelijke dingen hebben geprobeerd, of tips, ervaringen of gewoon gedachten hierover, ik hoor het graag 💚

Liefs Пусто

_shikantaza

Badass junkie
Hey allemaal,

Ik wilde iets met jullie delen wat ik de komende tijd ga proberen. Ik zit al een hele tijd vast in een depressie. De GGZ heeft me niet verder kunnen helpen. En dat is frustrerend en eerlijk gezegd best uitzichtloos. Maar ik wil niet blijven hangen in die machteloosheid. Daarom heb ik voor mezelf een soort schema gemaakt.

Ik wil met deze natuurlijke middelen gaan werken om bewuster te leven en meer in contact te komen met mezelf:
  • CBD
  • Blue Lotus
  • Amanita muscaria
  • Psilocybine
Het gaat me er vooral om dat ik op een bewuste manier mijn geest en lichaam ondersteun om meer helderheid te krijgen en vastzittende patronen te doorbreken.

DagOchtendMiddagAvond
1CBDCBDAmanita muscaria
2CBDCBD
3CBDCBDBlue Lotus
4CBDCBD
5Microdose + CBDCBD
6CBDCBD
7CBDCBDBlue Lotus
8CBDCBD
9CBDCBDAmanita muscaria
10CBDCBD
11CBDCBD
12Microdose + CBDCBD
13CBDCBD
14CBDCBDBlue Lotus
15CBDCBD
16CBDCBDAmanita muscaria
17CBDCBD
18CBDCBD
19Microdose + CBDCBD
20CBDCBD
21CBDCBDBlue Lotus
22CBDCBD
23CBDCBDAmanita muscaria
24CBDCBD
25CBDCBD
26Microdose + CBDCBD
27CBDCBD
28CBDCBDBlue Lotus
29CBDCBD
30CBDCBDAmanita muscaria
31CBDCBD

Ik zeg niet dat dit de oplossing is. En ik weet ook niet zeker of het gaat werken. Maar ik wil in ieder geval iets proberen dat vanuit mezelf komt, in plaats van blijven wachten op hulp.

Mocht iemand soortgelijke dingen hebben geprobeerd, of tips, ervaringen of gewoon gedachten hierover, ik hoor het graag 💚

Liefs Пусто
Ga naast "stofjes" ook zeker spiritueel werk verrichten. Meditatie, dagboek bijhouden, yoga of andere beweging passend bij jou, dankbaarheidslijstje, anderen helpen, in de natuur zijn, misschien een huisdier nemen om voor te zorgen. Dan bouw je iets op in jezelf en kun je hopelijk uiteindelijk genoeg uit jezelf halen om de middelen niet meer nodig te hebben, of minder / minder vaak.

Пусто

Bewuste gebruiker
Ga naast "stofjes" ook zeker spiritueel werk verrichten. Meditatie, dagboek bijhouden, yoga of andere beweging passend bij jou, dankbaarheidslijstje, anderen helpen, in de natuur zijn, misschien een huisdier nemen om voor te zorgen. Dan bouw je iets op in jezelf en kun je hopelijk uiteindelijk genoeg uit jezelf halen om de middelen niet meer nodig te hebben, of minder / minder vaak.
Ik begrijp je en ben het met je eens. meditatie doe ik al elke ochtend en avond en sport 5 x per week en eet zoveel mogelijk whole food. de andere dingen wat je voorstelde ga ik oppakken bedankt voor je reactie :twohearts:

Deadwing

Wijs gebruiker
Naast de “stofjes” en het spirituele werk kan ik je ook creatief bezig zijn aanraden. Als je al niet iets creatiefs doet. Wandelen in de natuur en fotografie bijvoorbeeld, tekenen, muziek maken, schrijven, enz. Dit geeft je de voldoening je tijd met iets nuttigs door te brengen.

Lezen? Kan ook goed voor je zijn.

Laatst bewerkt:

jam

Bewuste gebruiker
Heb zelf wel met de verschillende stoffen die je wilt testen om je stemming te verbeteren ervaring. Eventueel zou je kanna ook nog kunnen overwegen als je iets natuurlijks wilt proberen, dit kan ook een fijne moodboost geven, maar had soms het gevoel dat het de volgende dag dan soms ook net de stemming iets vermindert.
Daarnaast ben ik ook benieuwd hoe je de verschillende middelen inneemt?

N3K0

Badass junkie
Ik begrijp je en ben het met je eens. meditatie doe ik al elke ochtend en avond en sport 5 x per week en eet zoveel mogelijk whole food. de andere dingen wat je voorstelde ga ik oppakken bedankt voor je reactie :twohearts:
Elke ochtend en avond meditatie.
5x inde week sporten.
Gezond eten.
Je bent al super goed bezig met bewuster leven. 👌🏻
Heb je misschien dromen enof wensen dingen die je graag nog ooit eens zou doen of willen?
Ga die doen of doen wat daar voor nodig is. :cheerpompom:

En niks doen en niks moeten is ook gewoon goed.
"het goed moeten doen//goed moeten voelen"

Metalcored00d

Bewuste gebruiker
Hey, we zijn intussen een eindje verder. Hoe verloopt het? Doe je nog steeds verder? Zijn er eventueel dingen die je getweakt hebt?

Trouwens geen idee of überhaupt relevant is, maar ik heb mezelf al in dezelfde soort negatieve spiraal bevonden waar ik ook probeerde te body hacken. Ik kwam toen echter voor mezelf "domweg" uit op bepaalde vitamine tekorten. En get this, ik at enkel whole foods en sportte intensief. Maar ik was te religieus bezig met alles plantaardig te willen doen en heb pas vrij laat beseft dat, althans voor mij, synthetische vitamine supplementen niet zo goed werkten.

Ik eet nog steeds amper vlees of vis, wel als ik bij iemand op bezoek ben en ik mee aan tafel schuif. Eieren en (af en toe) melkproducten, dat dan weer wel. En ik voel me hierdoor alvast zoveel beter (behalve door teveel lactose xD).

Oh ja, de reden dat ik destijds op het idee kwam hoe mijn voeding mijn depressie voedde? De website van The Temple of the True Inner Light (de DPT aanbidders in New York). Die linkten naar 2 artikels die mijn ogen wel hadden geopend:

https://psychede.tripod.com/depress

https://psychede.tripod.com/atkins

En dan op de meer zweverige manier, in ayurveda zijn er bijvoorbeeld de pitta's en de kappa's etc etc, dus voeding is zeker niet one size fits all. Het is soms een zoektocht. En ik durf nu ook niet te gaan beweren dat het daarmee opgelost zou zijn, maar wie weet kan het je helpen?

Bovenaan