Пусто
Bewuste gebruiker
Hey allemaal,
Ik wilde iets met jullie delen wat ik de komende tijd ga proberen. Ik zit al een hele tijd vast in een depressie. De GGZ heeft me niet verder kunnen helpen. En dat is frustrerend en eerlijk gezegd best uitzichtloos. Maar ik wil niet blijven hangen in die machteloosheid. Daarom heb ik voor mezelf een soort schema gemaakt.
Ik wil met deze natuurlijke middelen gaan werken om bewuster te leven en meer in contact te komen met mezelf:
Ik zeg niet dat dit de oplossing is. En ik weet ook niet zeker of het gaat werken. Maar ik wil in ieder geval iets proberen dat vanuit mezelf komt, in plaats van blijven wachten op hulp.
Mocht iemand soortgelijke dingen hebben geprobeerd, of tips, ervaringen of gewoon gedachten hierover, ik hoor het graag 💚
Liefs Пусто
Ik wilde iets met jullie delen wat ik de komende tijd ga proberen. Ik zit al een hele tijd vast in een depressie. De GGZ heeft me niet verder kunnen helpen. En dat is frustrerend en eerlijk gezegd best uitzichtloos. Maar ik wil niet blijven hangen in die machteloosheid. Daarom heb ik voor mezelf een soort schema gemaakt.
Ik wil met deze natuurlijke middelen gaan werken om bewuster te leven en meer in contact te komen met mezelf:
- CBD
- Blue Lotus
- Amanita muscaria
- Psilocybine
| Dag | Ochtend | Middag | Avond |
|---|---|---|---|
| 1 | CBD | CBD | Amanita muscaria |
| 2 | CBD | CBD | — |
| 3 | CBD | CBD | Blue Lotus |
| 4 | CBD | CBD | — |
| 5 | Microdose + CBD | — | CBD |
| 6 | CBD | CBD | — |
| 7 | CBD | CBD | Blue Lotus |
| 8 | CBD | CBD | — |
| 9 | CBD | CBD | Amanita muscaria |
| 10 | CBD | CBD | — |
| 11 | CBD | CBD | — |
| 12 | Microdose + CBD | — | CBD |
| 13 | CBD | CBD | — |
| 14 | CBD | CBD | Blue Lotus |
| 15 | CBD | CBD | — |
| 16 | CBD | CBD | Amanita muscaria |
| 17 | CBD | CBD | — |
| 18 | CBD | CBD | — |
| 19 | Microdose + CBD | — | CBD |
| 20 | CBD | CBD | — |
| 21 | CBD | CBD | Blue Lotus |
| 22 | CBD | CBD | — |
| 23 | CBD | CBD | Amanita muscaria |
| 24 | CBD | CBD | — |
| 25 | CBD | CBD | — |
| 26 | Microdose + CBD | — | CBD |
| 27 | CBD | CBD | — |
| 28 | CBD | CBD | Blue Lotus |
| 29 | CBD | CBD | — |
| 30 | CBD | CBD | Amanita muscaria |
| 31 | CBD | CBD | — |
Ik zeg niet dat dit de oplossing is. En ik weet ook niet zeker of het gaat werken. Maar ik wil in ieder geval iets proberen dat vanuit mezelf komt, in plaats van blijven wachten op hulp.
Mocht iemand soortgelijke dingen hebben geprobeerd, of tips, ervaringen of gewoon gedachten hierover, ik hoor het graag 💚
Liefs Пусто