Vliegtuig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zanza

DF-koning
Nu pas besef ik mij wat voor aanstootgevende inhoud ik eigenlijk daarnet heb neergetypt. Dankjewel voor de wake-up call. Nee eerlijk is eerlijk. @mods Ik waardeer jullie werk en jullie snappen wel welke richting die ging toch? Toch?
Ik hoop richting ibiza ofzo. Met die 3mmc en rollsroyce motoren

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Als je vliegt met een Rolls-Royce straalmotor hebben we ook genoeg geld voor onze eigen piloot en stewardess en nemen we onderweg een nakkie voor de sfeer. Ha!
Waarschijnlijk heb je dan onbewust wel gevlogen met RR-motoren, want die krengen zitten in veel Boeings en Airbusjes.

Maar ik doe graag met u mee hoor. Ooit weleens Archer gezien? Lekker wat pakken in het vliegtuig naar een onbewoond eiland. Ik doe mee.

HappyMind

Badass junkie
Waarschijnlijk heb je dan onbewust wel gevlogen met RR-motoren, want die krengen zitten in veel Boeings en Airbusjes.

Maar ik doe graag met u mee hoor. Ooit weleens Archer gezien? Lekker wat pakken in het vliegtuig naar een onbewoond eiland. Ik doe mee.
Jij mag je zeggen hoor. Verder heb ik geen idee wat je zegt hahaha. Maar onbewoond eiland, wanneer gaan we?

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Verslaving is een bitch. Sommige moderators ook.

@Indiaan Deze vraag gaat tegen de forumregels in dus zou hem even aanpassen
Ik ben hartstikke lief!

Hai,

Iemand hier vroeg hoe ze een zakje 3mmc kan meenemen naar het buitenland over lucht. Ik vroeg het mij ook af, iemand ideetjes?

Groetjes
De forumregels staan megagroot bovenin je beeld. Lees ze even goed door, want een volgende overtreding van regel 1 is een permanente ban. Voor deze keer krijg je van deze bitch een officiële waarschuwing.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Jij mag je zeggen hoor. Verder heb ik geen idee wat je zegt hahaha. Maar onbewoond eiland, wanneer gaan we?
Komende winter ben ik van plan naar Java te reizen dus daar zijn vast genoeg eilanden in de buurt. Ik maak er wel eentje 'onbewoond', kilo's genotsmiddelen zullen daar zijn en jij bent uitgenodigd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan