Vlinders in de buik

berten

Belezen gebruiker
Is het noodzakelijk om vlinders in je buik te hebben om verliefd te zijn? Ik heb iemand leren kennen en we hebben al veel tijd doorgebracht en we zijn ongeveer een koppel, maar ik heb eigenlijk nooit vlinders in me buik wanneer ik bij haar ben of wanneer ik aan haar denk. Het is misschien een domme vraag maar ik vroeg het me gewoon af met dat ik dit vroeger wel had toen ik verliefd was op iemand of verdwijnt dat naarmate het ouder worden?
Ze heeft alle eigenschappen die me aantrekt, maar toch mis ik die vlinders die nochtans voor mij het teken van verliefdheid zou moeten zijn...

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Niet persee alleen bij verliefd zijn. Maar vlinders horen bij passie+spanning+euforie+leven.

Verder heb ik geen idee of het nodig is om van iemand te kunnen houden, naar mijn mening niet. Maar het is wel leuk en heerlijk. :hearteyes:

Judas

Wijs gebruiker
berten zei:
Is het noodzakelijk om vlinders in je buik te hebben om verliefd te zijn? Het is misschien een domme vraag maar ik vroeg het me gewoon af met dat ik dit vroeger wel had toen ik verliefd was op iemand of verdwijnt dat naarmate het ouder worden?
Sommige drugs doden de rupsen in je buik voordat ze de kans krijgen om vlinders te worden. Vooral dat witte poeder uit Columbia, Peru en aangrenzende contreien.

Nooit meer verliefd geweest na mijn eerste lijnenreeks. Voelde het gisteren weer een beetje kriebelen achter mijn navel toen ik met een leuk smatje aan de praat raakte in de kassarij bij de supermarkt, dus als je vermoedt dat de oorzaak ook hierin kan schuilen, kap er dan ook mee.

@mooi liedje Acidboy, subliem in zijn triestheid :grin:

berten

Belezen gebruiker
ja je zou wel eens gelijk kunnen hebben yeti, van dat rot wit spul word je ijskoud vanbinnen

Judas

Wijs gebruiker
berten zei:
ja je zou wel eens gelijk kunnen hebben yeti, van dat rot wit spul word je ijskoud vanbinnen
Zodra de dopamine- en serotoninebalans weer in orde is, komt het wel weer goed. :wink:

Bovenaan