magicwasso zei:
Echt bizzar, een vriend van me vertelde dat een gast had gezien in amsterdam die vloeibare mdma had en die in flesse champanje in deed voor de transport. Ik vind het echt handig, dadelijk als ik op rijs ga kan ik zo een fles menemen :P (want hij zei dat in elke fles 500 gram zat). Alleen tja die vriend van me lult best vaak, dus nou de vraag kan dat echt mogelijk zijn?? ik bedoel niet iets als 69 maar gewoon echte pure vloeibare mdma.
groetjes
wasso
Nou om te beginnen lijkt het mij chemisch gezien wel mogelijk om hypothetische "vloeibare MDMA" te maken. Pure (85%) mdma lost namelijk gewoon op in water. Als je erachter komt met hoe veel het water verzadigd is kun je precies de juiste hoeveelheid er in oplossen en dan heb je on principe die pure mdma.
Waar jou vriend het over heeft lijkt me echter zware bullshit want volgens mij past een halve kilo mdma (500gram) niet eens in een lege fles champagne zonder de vloeistof er in ! Daarbij zou zo'n flesje behoorlijk duur zijn en wil jij denk ik niet onnodig een HALVE KILO !!! Mdma meenemen.
En stel dat het waar zou zijn; ff simpel rekensommetje: zeg dat een fles champagne 70CL is, we maken het om het ruim te nemen en voor het rekenen even makkelijk en zeggen 100CL. Je lost 500gram op in die 100cl dat is 5gram MDMA per CL ! 1CL = 10ML. 5000mg dus in 10ml. 500ml dus in 1ml 250in 0,5ml. Dus een dosis van 125mg (prima dosis, meer als in de meeste pillen) zou in 0,25ml zitten. Dat is what, 5 druppels van het spul ?
Hou er daarbij rekening mee dat die berekening hierboven voor geen meter klopt, want een halve kilo heeft heel wat volume. Als je dat zou mixen met 100cl vloeistof (wat sowiso al niet zou gaan wegens verzadiging) zou het heel erg uitzetten waardoor de verhouding mdma/vloeistof drastisch zou veranderen en de vloeistof die overblijft zou dus nog veel puurder zijn als in mijn berekining hierboven. Grof geschat zou je dan met 2 of 3 druppels een dikke vette pil evenaren.
Ik zeg: BULLSHIT