vloeibare xtc???

heidrun

Belezen gebruiker
hoi ik ben nieuw hier en ik heb een vraag.

waarom wordt GHB vloeibare XTC genoemd?
ik heb het beide weleens gebruikt, maar vind het niet hetzelfde effect hebben.

Bal0n

Badass junkie
GHB en MDMA zijn idd twee verschillende dingen. De 1 is een downer en de ander een upper. Maar er is bij beide veel euforie, vandaar..

doopie

Bewuste gebruiker
GHB en XTC hebben totaal niets met elkaar te maken dus weet ook niet waarom ze het zo zouden noemen

Drazzic

Bewuste gebruiker
Zo werd het genoemd toen in het begin om het populairder te maken. XTC was heel populair en dan kom je met GHB aanzetten. Nou noem het Liquid XTC en in eens heel veel mensen vinden het interessant. Gewoon verkoop praatje die dus van 1 kant klopt. Ze hebben niks met elkaar te maken.

Bal0n

Badass junkie
spacekonijn zei:
Mac... zei:
Nee daar heb ik nou echt nog nóóit van gehoord
ik ook niet.
maar het uitsmeren over je pannenkoek?

Ik dacht eerst: "Wat een vaag idee, maar goed, ieder zn ding." Maar nu ik er even verder over nadenk, dat moet toch ontzettend smerig zijn? Een lekkere pannenkoek die naar zout en zeep smaakt :confused:

met wat ijs,slagroom en goed wat suiker erbij en je merkt er niets van,let wel op,werking komt langzaam op,maar veel heftiger,ideaal voor thuis

Bal0n

Badass junkie
Wat bedoel je precies met 1 p, want dat is niet echt een duidelijke omschrijving van een hoeveelheid :P. Bovendien verschilt G heel erg qua sterkte.

matthijs

Badass junkie
naja, 1 portie gewoon, dus als het sterke is rond de 3 ml (ik gebuik geen GHB dus ik weet de porties ook niet, ik zeg maar wat :P) en als het slappe is 6 ml

Drazzic

Bewuste gebruiker
Beetje GHB bakken :confused: gooi gewoon in je drinken en drink het snel weg. Wie gaat er nu GHB pannekoeken bakken.

roaren*

Bewuste gebruiker
haha toch wel een grappig idee

zo van : hé wat wil jij op je pannekoek... euhm ja doe er maar wat ghb op :mrgreen:

Emo

Bewuste gebruiker
hehe ik ga zondag ook aan mijn moeder vragen of ze ghb pannenkoeken voor mij wil maken :grin:

Bovenaan