Vloeibare?

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
ik heb zojuist een buisje mdma gemengt met g gekregen
Met een lab raport
Komt neer op bruto
90% mdma
10% ghb

Maar nu is mijn vraag:
Kan je dit uberhaupt wel mixxen?

Ik heb zelf het idee dat ghb wat bedwelt en mdma juist boost.

Is er iemand die dit ooit heeft gebruikt?
Of een onderbouwd antwoord heeft.

Ik heb niet veel aan een mening of idee.
Graag hoor ik van jullie!

Bijlagen

• IMG_1208.JPG
    IMG_1208.JPG
    1,5 MB · Weergaven: 21

Susanne

Bewuste gebruiker
Hoe bedoel je je hebt net gekregen? Met een lab report erbij? Of ben je al langs een testlab geweest? Ik weet niet of je het inmiddels al hebt gedaan, maar ik wou je toch van advies voorzien.

Je bedoelt zeer waarschijnlijk opgeloste MDMA, ik weet niet wat de smelttemperatuur van MDMA is maar het is onwaarschijnlijk dat het vloeibaar is. Opgeloste MDMA en GHB door elkaar is wel mogelijk ja. Maar zoals je zegt, GHB bedwelmt en MDMA stimuleert. Dat is dus extra riskant. Het gaat elkaars werking tegen, dus het kan dat je de werking van een van beide verkeerd inschat. GHB werkt korter, dus als het uitgewerkt raakt kun je ineens veel te hard gaan op de MDMA of erger, andersom. Vooral met GHB is het natuurlijk een dingetje om te doseren. Als je op het punt komt dat de werking van GHB niet meer wordt onderdrukt door de dopamine (als je nog niet wist dat MDMA ook dopamine doet vrijkomen, bij deze) kun je ineens knock out gaan. Dus ik zou het ten zeerste afraden. Ook omdat het zonde is als je minder meekrijgt van je MDMA trip. Je mag dat eigenlijk maar één keer in de 3 maanden doen, dus ik persoonlijk wil altijd zo 'puur' mogelijk gaan :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik snap dit soort drankjes nooit, als je wat wilt combineren kun je het toch gewoon veel beter allebei apart regelen. Dan heb je veel meer controle over je doseringen.

Verder lijkt het me een kut combinatie maar ik weet dat er best wat mensen zijn die het doen.

Platina

Belezen gebruiker
Lijkt me niet dat het de vloeibare vorm van mdma is (de base). De mdma base is een olie achtige substantie die niet door het lichaam opgenomen kan worden, daarom word er een zoutvorm van gemaakt.

Het lijkt me dus dat de mdma is opgelost en vervolgens gemengd met ghb. Nou weet ik niet waar ze se mdma in opgelost hebben want in die verhouding lijkt het me niet dat mdma in de ghb kan oplossen maargoed.

Bovenaan