vluchthaven

arnil

Experimenterende gebruiker
hallo !
Ik heb me geregistreerd op dit forum om mijn grote vraag te stellen !!

Ik ga deze zomer op reis, en zou graag wat stuff meenemen ( ik had mdma, lsd en dmt in gedachten ). Het probleem is dat we met het vliegtuig gaan.
De reis is binnen de eu ( portugal ), dus ik vroeg me af of het mogelijk is deze stuff mee te nemen ? zijn er strenge controles ?
heeft er iemand ervaring met dit soort zaken ?
En wat is het best mee te nemen ?

thx !

Freak

Bewuste gebruiker
DF Founder
caatje bedankt voor de verwijzing! Arnil gebruik de volgende keer even de zoekfunctie, zoals je ziet bestaan er al soortgelijke onderwerpen.

laat hem voor alsnog open

matthijs

Badass junkie
caatje zei:
ik weet niet hoe de controlles op t buitenland zijn maar ik zou de gok niet eens wagen!. Met de bus zou ik er nog eens over na willen denken maar vliegveld... nee.

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=2305&highlight=
De bus is ook gevaarlijk. Ik hoorde van vrienden van mij een mooi verhaal: Ze hadden in de bus naar Spanje sprownies (space brownies) gegeten en hadden grof veel wiet bij zich. Op den duur werd de bus voor hen gecontroleerd. Als hun bus dus 10 minuten eerder was vertrokken waren ze keihard de lul geweest. (en dat tijdens sprownies :confused:)

toepiekloot

Belezen gebruiker
ik ben al 3 maal nr spanje geweest met de bus, 2 maal ervan hadden we 25gr weed bij, niets gecontroleerd, ik denk dat controle's zich nauwelijks voordoen, de EU heeft toch open grenzen of ben ik mis? natuurlijk is het wel te zien welke gebieden...

caatje

Badass junkie
open grenzen wil niet zeggen dat de wetten gelijk zijn! Dus er zolang de wet niet gelijk is aan een ander land zullen er zowiezo controlles blijven. Je moet toch ook je paspoort meenemen als je op t vliegtuig naar spanje stapt?

@matthijs, je zult mij ook niet horen zeggen dat t zonder risio is maar t lijkt me een stuk minder eng. Die keren dat ik met de bus ben gegaan zijn we nog nooit gecontroleerd en met t vliegtuig wel.

Bovenaan