Vochtige speed

Hey Wie weet 't?!
Eerst had ik meestal speed die al poeder was, maar nu nieuwe dealer
en de speed is lekker vers, maar wel vochtig..
Hoe krijg ik die 't snelst en beste droog?
Thx he :stoned:

ts

Bewuste gebruiker
Lost Angel zei:
Hey Wie weet 't?!
Eerst had ik meestal speed die al poeder was, maar nu nieuwe dealer
en de speed is lekker vers, maar wel vochtig..
Hoe krijg ik die 't snelst en beste droog?
Thx he :stoned:

uit zakje en gewoon op cd of spiegeltje beetje uitspreiden, 1 a 2 dagen wachten en het is redelijk droog, is mijn ervaring. Als je ze weer in hetzelfde kleffe zakje doet heb je overigens wel kans dat het weer zo'n gelei wordt

Mac...

Badass junkie
Pasta!!! The best you can get (uit eigen ervaring)
Hahaha, één of 2 dagen???
Half uur tot een uur een hoeveelheid tot 1 gr ff neerleggen, beetje uitgespreid en het is snuifbaar. Voor echte droge poep max 4 uur!

Enne, ben er maar blij mee :grin:

ts

Bewuste gebruiker
Mac... zei:
Pasta!!! The best you can get (uit eigen ervaring)
Hahaha, één of 2 dagen???
Half uur tot een uur een hoeveelheid tot 1 gr ff neerleggen, beetje uitgespreid en het is snuifbaar. Voor echte droge poep max 4 uur!

Enne, ben er maar blij mee :grin:

haha, dat is sneller dan ik dacht. Neem zelf vaak wat meer de tijd voor dat soort dingen, maar dat is dus totaal niet nodig! Goed nieuws! :wink:

an en de

Newbie
bij deze temperaturen 15 min. hooguit :sunglasses:
als je het 2 dagen laat liggen is het bijweize al kapot
het wordt er dan in ieder geval niet lekkerder op :grin:

roaren*

Bewuste gebruiker
ik heb mijn speed gedroogd op een metalen plaatje(wat achteraf gezien niet zo slim was) khad er mijn lamp 10 cm van gezet, en de tijd uit het oog verloren, nu is ze beetje "aangebrand" , nu, sommige stukken zijn bruin, kan dat eigelijk veel kwaad om te snuiven of blijft het hetzelfde ???

scrappy

Newbie
het is inderdaad schering en inslag om slecht uitgedroogd materiaal te verkopen, vocht is immers ook gewicht, dus speelt niet echt in het nadeel van de dealer
paar tips:
"droogdeppen" met ordinair papier (dus niet glad ofzo), zeker als het uit een zakje komt.
leeg bord opwarmen in microgolf (minuutje ofzo), dit bord als "hot-stone" gebruiken.
geef een zonnebankje aan je grammetje
verluchting is alleszins essentieel bij het drogen van je spul, hoe rustiger het droogt des te beter blijft de kwaliteit.

Colaiuta

Bewuste gebruiker
Gewoon ergens over uitsmeren (een plankje of tegel ofzo) en dan vervliegt de vochtige stof gewoon. Hoeft niet lang ik denk, op een warme plek hooguit drie kwartier.

Mac...

Badass junkie
Hoe was die???
Ben wel eens benieuwd of het echt overal het zelfde is met die vochtige shit.

jin

Experimenterende gebruiker
ik heb hier al enige ervaring mee :P aangezien ik elk weekend alles samen koop voor gans mijne groep moet ik toch wel elk weekend 10-15 gram droge en het simpelste is als je dat uitspreid over aluminiumfolie en heel kort ja aansteker deronder houden , maar niet lang!!! of je hebt aangebrande pep :grin: dan heb je droog spul na 15 sec :grin:

Marcel

Belezen gebruiker
Stel luie speedbakkers zijn het. Hoort toch gewoon bij de service om goed te drogen! Gewoon eisen dat ze het lekker droog aanleveren. Worden niet voor niks betaald.

Zucht.... :rolleyes:

roaren*

Bewuste gebruiker
hehe idd maar de dealers hebben er meer winst aan als ze nat is hé

ik heb ook het liefst drooge, khaat et egt als ek op een feest natte koopn :angry:
moet ek iemand vinden met een auto om ze daar even in te drogen
want natte speed snuivek niet

flash kieke

Wijs gebruiker
ik doe het alty zo ::: ik doe het speed op een pas en pak daarna een andere pas,de 2 passen op elkaar, even vrijven,dan het speed malen , en 1minuutje laten drogen: en snuiven maar :mrgreen:

Mac...

Badass junkie
Ja op feesten is het niet relax, maar je zorgt toch (lijkt me) dat je geen risico gaat lopen als je naar een feest gaat en zorgt dat je alles al in huis hebt, daarmee loop je geen risico.

DrumnBass

Newbie
Ik heb gehoord dat als pep nog een beetje vochtig is, de werking echt super is. Maar vochtige pep is wel zwaarder, dus als je het laat drogen en je het dan idd gaat wegen dan is het wel minder dan 1 gram..

Deranged

Badass junkie
Dat betwijfel ik want van de paar keer dat ik vochtige shit had wast echt bijna niks maar toen het uiteindelijk in poeder was veranderd wast een gigantische witte berg geworden die ik niet heb als ik een gram speed als kant en klaar poeder krijg.

Midnite

Newbie
Be happy man .. de vochtigste is zaligst :tongueout:

Heb nog vochtige gesnove met nadien beetje water :tongueout:

Ook serieuuus gaan :tongueout:

boy

Bewuste gebruiker
Speedtrauma zei:
Teken dat ie vers is :rock:

Jah doei dat maakt niks uit. De pep die wij gewoon kopen is sowieso al enkele weken of maanden oud. Dat het vochtig is betekend gewoon dat er een overbodige vloeistof doorheen zit... vaak water, maar butyryl oid kan ook.

Frisko

Badass junkie
boy zei:
Speedtrauma zei:

Jah doei dat maakt niks uit. De pep die wij gewoon kopen is sowieso al enkele weken of maanden oud. Dat het vochtig is betekend gewoon dat er een overbodige vloeistof doorheen zit... vaak water, maar butyryl oid kan ook.
speed word als ik mij nier vergis in de diepvriezer bewaart... :rolleyes:

Wortel

Bewuste gebruiker
Deranged zei:
Dat betwijfel ik want van de paar keer dat ik vochtige shit had wast echt bijna niks maar toen het uiteindelijk in poeder was veranderd wast een gigantische witte berg geworden die ik niet heb als ik een gram speed als kant en klaar poeder krijg.
Yeah keep dreaming bij jou komt er tijdens het drogen bij :wink:
Je was vast goed in wiskunde:
5 - 1 = 7 :wave:

boy

Bewuste gebruiker
Frisko zei:
boy zei:
Speedtrauma zei:

Hoeft niet per se, het is gewoon stabiel hoor. Als je het echt om het bewaren alleen doet, dan kan je het in de diepvries doen ja. Luchtdicht verpakt, afgeschermd van zonlicht kan je het ook prima weken tot maanden bewaren.

cunt

Wijs gebruiker
boy zei:
Frisko zei:
boy zei:
Speedtrauma zei:

Hoeft niet per se, het is gewoon stabiel hoor. Als je het echt om het bewaren alleen doet, dan kan je het in de diepvries doen ja. Luchtdicht verpakt, afgeschermd van zonlicht kan je het ook prima weken tot maanden bewaren.
maar hij heeft het over de dealers neem ik aan. en die kopen het in grote getalen in om genoeg winst te kunnen maken. dus gooien ze een hoop in de diepvries.

Frisko

Badass junkie
precies ja,elke speed dealer die ik ken en waarvan ik bv 10-25gr van kocht,dan kreeg ik een koude dikke brok speed!

zommes

Badass junkie
slipperman zei:
Deranged zei:

Het is inderdaad wel compacter en meer in elkaar gepakt als het nog vochtig(=vers) is. Bijdehandje.

Deranged

Badass junkie
slipperman zei:
Deranged zei:
Tijdens het choppen wordt het meer ja,als alle brokjes fijn gemaakt zijn enzo. Vochtig spul is uiteindelijk ook heel brokkerig dus zal dan ook op die manier meer worden. Heeft niks met wiskunde te maken meneer de wijsneus. :wave:

boy

Bewuste gebruiker
Nee hoor, het wordt inderdaad minder. Als het vochtig is, pasta bijvoorbeeld, dan verdampt het vocht als je het gaat verpoederen en dus wordt het minder. Het lijkt misschien meer doordat het oppervlak van de speed vergroot, maar het is niet meer.

Bovenaan