voel me raar na MDMA

dag mensen,
ik heb afgelopen vrijdag 1,5 gram MDMA besteld
ik heb het klein gemaakt en daarna heb ik een aantal bommetjes gemaakt ,ik ben begonnen om vrijdag 18:50 en geëindigd om 10:36 zaterdagsochtends
Ik ben een vrouw, 173cm, 55KG, ik gebruik al jaren drugs maar deze x is anders geweest ik moet er wel bij vermelden dat ik die gehele dag niks heb gegeten!
ik begon zaterdag avond duizelig te worden en wazig, in de dagen daarna werd ik ook angstig, kreeg is slaapproblemen, en is mijn evenwicht uit balans, zweetaanvallen, , mijn hele lichaam tintelt tijdens zo'n aanval etc ik heb zo'n zelf nog nooit ervaren en ben benieuwd of andere dit weleens mee gemaakt hebben?
in slaap komen kan ik op dit moment net zonder mezelf eerst stoned te roken, ik wil er graag vanaf..
hoor graag jullie ervaringen op tips hierin

groetjes

Laatst bewerkt:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
1,5 gram MDMA besteld

begonnen om vrijdag 18:50 en geëindigd om 10:36 zaterdagsochtends

Lees dit even aub:

gehele dag niks heb gegeten
Helpt niet voor een goede ervaring

zonder mezelf eerst stoned te roken,
Hiermee maak je je angsten en slaapproblemen juist groter.
Advies is om lange tijd helemaal geen enkele drug te gebruiken. Aantal maanden.

Word me trouwens niet heel duidelijk hoeveel je gebruikt hebt. Je schrijft alleen dat je 1.5gr had besteld
Dit, hoeveel mg heb je precies gebruikt?

Sterkte @kimvandebuurt 👍

Cera

Belezen gebruiker
Voeding is natuurlijk heel belangrijk tijdens Mdma. Ook al moet je er wel niet aan denken. Toch altijd doen. Je lichaam draait op volle toeren en heeft dus brandstof nodig. En koelte. Water is belangrijk (niet te veel. 1 a2 glazen water per uur). Altijd rustig opbouwen en effect afwachten. Kan 45 minuten duren voordat je wat er van voelt.

OtherShore

Badass junkie
ik moet er wel bij vermelden dat ik die gehele dag niks heb gegeten!
Ik denk dat dit enorm heeft bijgedragen aan je negatieve symptomen! Ik zou zeggen: nu even een paar dagen goed voor jezelf zorgen. Gezond eten en drinken, frisse lucht, hopelijk een beetje zon, en veeeel rust. Dan gaat dit helemaal goed komen. En idd, zoals gezegd, even niet blowen. Dat gaat je nu zeker niet helpen.

Innerscoop

Bewuste gebruiker
Idd, goed eten, serotonine weer aanvullen (b.v. zonnebloempitten, vitamine d3, L-tryptofaan).
Bezoekje aan de huisarts kan mss ook geen kwaad.
En je gebruik evalueren, in mijn ogen is dit extreem gebruik (zelfs een normale dosis op een nuchtere maag en daarna ook niet eten vind ik al een risico)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Di
Hoge dosering, niks eten,... dat vraagt om problemen.
Ik mag hopen dat je de volledige 1.5 gram niet opgemaakt hebt.
De klachten zullen wel overgaan als je een gezonde levensstijl aanneemt.
Genoeg bewegen alsook rust, gezond eten en drinken met structuur.
DiT plus niet of slecht slapen wordt een ramp
Maar goed is nu zaterdag, hoe is het nu met je?

Gezond eten en veel rusten

Ps
Heb je een arts geraadpleegd?

Bovenaan