Vrijdag naar Awakenings geweest.
Als eerst hadden wij een halve 1.45 mlligram pil genomen.
Omdat wij eigenlijk toch al dachten dat die halve niet genoeg was, hebben wij na een half uur er een hele tegenaan gegooid.
Een dik uur nadat ik die halve op had en die hele ook inmiddels achter de kiezen had, begonnen wij toch flink te spacen.
Het geluid klonk geweldig en iedereen leek heel statisch te dansen.
De vloer leek schuin om hoog of naar beneden te lopen en heel relaxed kon ik zo tussen de mensen door dansen.
Dit was echt een heerlijk gevoel, zoals ik eigenlijk hebben wil als ik XTC gebruik.
Na 3 kwrtier of een uur later hebben wij er nog maar 1 tegenaan gegooid, en vanaf dat moment echt geweldig gedanst tot 7 uur.
Na zaterdag niet te zijn geweest, gingen wij wel weer op zondag.
Deze keer besloten om dan maar meteen met een hele te beginnen.
Van te voren had ik net zoals op vrijdag 2 glaasjes wijn gedronken en nu ook een paar snuifjes coke erbij gehad
Maar goed, vlak voordat wij naar binnen gingen hadden wij die hele pil dus genomen en verwachtte wij grootse dingen.
Maar na een uur voelde wij toch eigenlijk niets.
Wel voelde ik een zeker gloed in mijn voorhoofd zoals ik die altijd heb bij XTC, maar echt doordringen deed het niet.
Na zo'n 3 kwartier hebben wij er toen maar een tweede tegenaan gegooid.
Even wachten, maar ook nu bleef het echte gevoel uit.
Ik voelde mij een beetje op het randje van wel en niet spacen.
Dus wij gingen even zitten en een jointje roken, kijken of dat misschien de XTC aan kon wakkeren.
High werd ik wel een beetje maar toch bleef het echte space gevoel weg.
Wij hebben er daarna nog 1. en later een laatste halve bij gedaan, maar dat heeft allemaal niets meer mogen uitmaken.
Mijn vraag is, is het normaal dat dit soort dingen gebeuren?
En zijn er mischien dingen die ik kan doen, om dit de volgende keer te voorkomen?
Het was namelijk echt heel jammer dat wij die avond niet geheel los konden gaan.
Als eerst hadden wij een halve 1.45 mlligram pil genomen.
Omdat wij eigenlijk toch al dachten dat die halve niet genoeg was, hebben wij na een half uur er een hele tegenaan gegooid.
Een dik uur nadat ik die halve op had en die hele ook inmiddels achter de kiezen had, begonnen wij toch flink te spacen.
Het geluid klonk geweldig en iedereen leek heel statisch te dansen.
De vloer leek schuin om hoog of naar beneden te lopen en heel relaxed kon ik zo tussen de mensen door dansen.
Dit was echt een heerlijk gevoel, zoals ik eigenlijk hebben wil als ik XTC gebruik.
Na 3 kwrtier of een uur later hebben wij er nog maar 1 tegenaan gegooid, en vanaf dat moment echt geweldig gedanst tot 7 uur.
Na zaterdag niet te zijn geweest, gingen wij wel weer op zondag.
Deze keer besloten om dan maar meteen met een hele te beginnen.
Van te voren had ik net zoals op vrijdag 2 glaasjes wijn gedronken en nu ook een paar snuifjes coke erbij gehad
Maar goed, vlak voordat wij naar binnen gingen hadden wij die hele pil dus genomen en verwachtte wij grootse dingen.
Maar na een uur voelde wij toch eigenlijk niets.
Wel voelde ik een zeker gloed in mijn voorhoofd zoals ik die altijd heb bij XTC, maar echt doordringen deed het niet.
Na zo'n 3 kwartier hebben wij er toen maar een tweede tegenaan gegooid.
Even wachten, maar ook nu bleef het echte gevoel uit.
Ik voelde mij een beetje op het randje van wel en niet spacen.
Dus wij gingen even zitten en een jointje roken, kijken of dat misschien de XTC aan kon wakkeren.
High werd ik wel een beetje maar toch bleef het echte space gevoel weg.
Wij hebben er daarna nog 1. en later een laatste halve bij gedaan, maar dat heeft allemaal niets meer mogen uitmaken.
Mijn vraag is, is het normaal dat dit soort dingen gebeuren?
En zijn er mischien dingen die ik kan doen, om dit de volgende keer te voorkomen?
Het was namelijk echt heel jammer dat wij die avond niet geheel los konden gaan.