Voelde niks

Moon

Bewuste gebruiker
Ik heb een vraagje. Vorige week heb ik na lange tijd weer eens een pilletje genomen samen met mijn vriend. Ik had al een jaar geen pil meer gehad dus ik dacht dat die wel in zou slaan! Nou niet dus. Ook niet bij mijn vriend. Hij voelde zich wel een beetje wazig maar ik voelde totaal niks. We hadden die pillen gekregen van een vriend die zelf bijna elk weekend gebruikt en beweerde dat het super goeie pillen waren.. Jaja niet dus. Kan het zijn dat die pillen al te lang in een zakje in een la lagen of zo en dat de werking dat verminderd???

Bal0n

Badass junkie
Nee, dat kan niet. Hadden jullie vlak van te voren gegeten? Andere drugs gebruikt? Of iets dergelijks wat eventueel de werking zou kunnen tegenwerken?

Mr. XTC

Belezen gebruiker
volgens mij waren het dan gewoon slechte pillen. Ik kan van te voren vreten wat ik wil als ik me 2 goeie pillen pak ga ik tog wel hard

Moon

Bewuste gebruiker
We hadden 3 uur ervoor een boterham gegeten dus daar kan het echt niet aan liggen. Snap er niks van. Ik weet dat als ik een pil neem dat ik echt wel flink ga spacen en nu gebeurde er dan ook echt totaal maar dan ook totaal niks. Blijf het vreemd vinden omdat die vriend die ze ons gegeven heeft zegt dat het super pillen zijn.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Iedereen waar ik pillen van krijg of koop hebben het beste wat er is!
Ze zijn altijd zo sterk!
Eenmaal maar binnengewerkt blijkt dus vaak een fabeltje te zijn.

jacey

Experimenterende gebruiker
Heb ook wel eens zo een pil gehad. Nam een halve in en voelde dus helemaal niets. Totdat de lichten bij me uitgingen en ik naar een kamer gedragen werd door de portiers. Het zweet brak me uit en ik staarde voor me. Had het zo koud maar kon niet reageren. Ik hoorde iedereen tegen mij praten en hoe ze mij in mijn gezicht sloegen en water over me heen gooiden maar kon absoluut niet reageren. Ze riepen mij en dan verdwenen hun stemmen weer in de verte.

Soms kunnen dit soort pillen de gevaarlijkste zijn. Heb gehoord dat als ik nog zo'n halve genomen zou hebben omdat ik het effect niet voelde van de eerste halve was ik dood geweest!

jin

ge hebt gewoon nie genoeg gepakt pakt der dan wa meer dan zulde het wel voelen :grin:

roaren*

Bewuste gebruiker
jacey zei:
Heb ook wel eens zo een pil gehad. Nam een halve in en voelde dus helemaal niets. Totdat de lichten bij me uitgingen en ik naar een kamer gedragen werd door de portiers. Het zweet brak me uit en ik staarde voor me. Had het zo koud maar kon niet reageren. Ik hoorde iedereen tegen mij praten en hoe ze mij in mijn gezicht sloegen en water over me heen gooiden maar kon absoluut niet reageren. Ze riepen mij en dan verdwenen hun stemmen weer in de verte.

Soms kunnen dit soort pillen de gevaarlijkste zijn. Heb gehoord dat als ik nog zo'n halve genomen zou hebben omdat ik het effect niet voelde van de eerste halve was ik dood geweest!

das wel heftig :openmouth:
was het niet omdat er een gevaarlijke stof inzat ofzo .. ccp (of cpp kweetet nie juist) ofzoiets, khad ook es een pil genomen, een hele en kvoelde er niets van en plots kreegek egt super warm en moest me gewoon gaan zetten, kwerd er gewoon misselijk van :confused: dan een halvuurtje lekker hard zitten spacen en plots was ek bloed nuchter :confused:

jacey

Ja, moet wel gevaarlijke stof zijn geweest, vandaar die reactie.

Het schijnt ook dat er pillen zijn waar je echt niets van voelt maar dus een of andere gevaarlijke stof hebben. Als je zoveel van dat stof binnen krijgt is het dodelijk voor je lichaam. Als je zo'n pil neemt die dus geen effect heeft, heb je vaak de neiging om meer te slikken omdat je denkt dat die pillen zwak zijn. Zo kom je gauw bij die dodelijke dosis.

Mac...

Badass junkie
Je bedoelt PMA tabletten.
Zijn er eigk mensen die bewust PMA gebruiken, omdat ze er anders hadr van gaan?

Obsessed

Belezen gebruiker
Dacht dat regenboogjes zo'n pillen zijn ? je voelt ze niet maar algauw krijg je hoofdpijn , word je misselijk etc. Dacht dat ipv MDMA er mcPP inzat ofzo , ben niet zeker

Deranged

Badass junkie
Dat heb ik ook een paar keer gehad ja. Is best kut als ja na drie uur nog steeds zit te wachten om lekker te gaan spacen. :angry:

Mac...

Badass junkie
Das het probleem ja, je gaat je er ook over opfokken ipv dat je er gewoon vrede mee hebt dat het niet werkt. Maak je geen zorgen, ik vind het ook kut als het gebeurd. Heb het eens gehad dat ik 8 pillen had die geen van allen werkte. Vrienden van me hadden dezelfde en die gingen als een trein. Had ook nog wat sos en GHB gehad. Beetje lullig: ik nam net de GHB, omdat de pillen niet werkte, vertrokken we toen net vanuit Eindhoven (de gekste) naar La Rocca. Heb in de auto flink wazig lopen te wezen en eenmaal bij La Rocca aangekomen was ik weer broodnuchter. Overigens wel een eye-opener als je eens nuchter in zo'n tent komt waar veel wordt gebruikt. Als je wazig bent valt dat allemaal niet zo op, maar was best wel ff geschrokken van wat ik daar zag. Mja, week erop weer net zo hard slikken.

Mac...

Badass junkie
Nee sorry, ik kijk geen Oprah. Is te hoog gegrepen voor mijn intelligentie sinds een aantal jaar :)

Deranged

Badass junkie
Was paar jaar geleden toen ik zelf nog stevig aan de pillen zat. er was zo'n vrouw die ook tijd lang veel slikte, toen deden ze een brainscan. En er was gewoon een hele hap uit die hersens. Beetje zoals een appel met een hap eruit.

Mac...

Badass junkie
tjaja, beetje laat hè. Had je dat niet eerder kunnen zeggen. Als ik geweten had dat het slecht voor me was, was ik nooit niet begonnen eraan. Mja, nu maakt het ook geen verschil meer. Denk dat ik nog maar eens een punt neem.

:tearsofjoy:

Deranged

Badass junkie
Ik denk dat ik ook wel genoeg pillen opheb voor een hap uit mn hersens, heb uberhaupt geluk dat ik nog leef. Zat vroeger toch elke week aan een stuk of 8 pillen, waarvan de laatste 4 niet eens meer werken maarja als je in die staat ben doe je alles om dat heerlijke gevoel weer terug te krijgen. Zo mooi als het het ene moment is zo deprimerend is het het andere.

Deranged

Badass junkie
Heftig was het zeker ja, eigenlijk gebruik ik helemaal geen harddrugs. En heb daar ook geen moeite mee maar toen hoorde ik ineens allemaal verhalen over speed en ik baalde alweer en dacht oh nee dan wordt ik weer meegesleurd en nu zit ik hier, ga er toch nog maar een leggen een kleintje. :smoke:

Formshift

Belezen gebruiker
ik had afgelopen vrijdag precies hetzelfde..

Om half 1 nam ik er 1 in... en om 2 uur voelde WE nog steeds nix (ik en maatje van me) dus toen nog 1 genomen... en om half 4 nog steeds TOTAAAAAL NIXX.

We waren gewoon helemaal nuchter.

Ik had een fles water meegenomen.
En idd zoals Mac zei, je gaat hele tijd je zelf opfokken omdat het niet werkt... en misschien dat ie daarom ook niet inslaat??

Ik heb er nog 6 over... misschien dat die wel gaan werken de volgende keer... is dit mogelijk?

Mac...

Badass junkie
yep, en als je er toch nog 6 hebt kun je er vast wel ene missen om te testen, weet je meteen of het überhaupt nut heeft die andere 5 te pakken.

Formshift

Belezen gebruiker
neej das het probleem... ken er geen 1 missen omdat we met 3 personen gaan... 2 per persoon hahaha.

Maar een meisje die ik ken, haalt ook altijd bij degene waar ik haal... dus ik vraag morgen ff op school wat zij van die dingen voelde...

Maar het is dus echt mogelijk dat ik de volgende keer wel iets voel van DEZELFDE pillen???

Mac...

Badass junkie
Ja is mogelijk.
Alleen drugs is veelal een geestesspelletje en dus als je nu al denkt dat ze niet werken is de kans ook groter dat ze niet werken.

Formshift

Belezen gebruiker
jah maar als ze de eerste keer niet werken... hoe kan je er dan vanuit gaan dat ze de volgende keer wel gaan werken?
Dat doe je ook nie zomaar...

En die gozer waar ik samen mee was die voelde ook geen klote

Formshift

Belezen gebruiker
Lijst met mogelijke dingen tot nu toe:

1. 2 tegelijk
2. Rondjes lopen
3. ALS hij niet inslaat... paar hijsjes van een blowerd.

Ik dronk trouwes wel veel water toen ik die dingen ophad... en water zuivert je lichaam... kan dat er ook mee te maken hebbe?

Kortom, geen water drinken totdat ie is ingeslagen? :P

Mac...

Badass junkie
Nee het water helpt de pil sneller op te lossen waardoor hij sneller inslaat. Bovendien is het natuurlijk altijd verstandig om veel water te drinken bij pillen. Trouwens voordat het water echt je lijf gaat zuiveren moet je al bijna een emmer leegdrinken. Lijkt me niet dat je dat redt.

Formshift

Belezen gebruiker
Nee dat red ik niet nee...

Maar ik zal binnekort ff kijken hoe het met die andere 6 stuks zit... ff kijken of die wel werken :)

Deranged

Badass junkie
Wat ik ook best vaak had de laatste keren is dat terwijl ik zat te wachten tot hij ging werken ineen keer moest schijten en als ik dan van de plee terugkwam was hij ingeslagen. :hearteyes:

Mac...

Badass junkie
Ja zeker. Schijten is altijd een goede indicator dat er iets in je lijf aan het veranderen is. Ik zal niet alweer te zeer op details ingaan, want mss zitten er mensen te eten

:wave:

roaren*

Bewuste gebruiker
De Gezonde Snuiver zei:
Wat ik ook best vaak had de laatste keren is dat terwijl ik zat te wachten tot hij ging werken ineen keer moest schijten en als ik dan van de plee terugkwam was hij ingeslagen. :hearteyes:

haha hebbek dus ook al had.. was nogal grappige situatie

we waren op een fuif, had zo'n drie pillen geslikt en kvoelde er niets van.. plots zo'n drie a vier uur later .. begin ek egt hard te gaan .. en kzei het tegen een maat van me en die zei, heb je moeten schijten? kzeg ja man! hoe weet je dat!! .. haha was best wel grappig.. het niet grappige eraan was dat een vriend zen ouders juist achter ons kwamen om terug naar huis te keren .. lekker praatje doen en spacen in de auto :mrgreen:

Nick

lkkr een jointe erbij...dan komt alles goed :wink: ...

Ik kan echt niet zonder wiet als ik geslikt hebt

Bollie

Bewuste gebruiker
idd kutpillen.
Als je echt een goeie pil hebt, kan het al zijn da je stuikt van een kwartje.

Kheb trouwens nog een kennis dat echt een mietje is :tongueout:
Hij wou het wel proberen maar dierf niet.
Kheb hem een kwart van een blauwe lacoste gegeven, en kheb die de rest van den avond niemeer gehoord.
Em lag weg te draaien in den zetel :tongueout:

caatje

Badass junkie
Bollie zei:
idd kutpillen.
Als je echt een goeie pil hebt, kan het al zijn da je stuikt van een kwartje.

Kheb trouwens nog een kennis dat echt een mietje is :tongueout:
Hij wou het wel proberen maar dierf niet.
Kheb hem een kwart van een blauwe lacoste gegeven, en kheb die de rest van den avond niemeer gehoord.
Em lag weg te draaien in den zetel :tongueout:

mietje omdat ie niet durft :confused: of karakter :wink:

Bollie

Bewuste gebruiker
nix anders dan brolpillen...
Normaal zou je van een halve goede al redelijk ver moeten zitten.

Bovenaan