Voelde niks

melissa

Wijs gebruiker
Mac... zei:
Das het probleem ja, je gaat je er ook over opfokken ipv dat je er gewoon vrede mee hebt dat het niet werkt. Maak je geen zorgen, ik vind het ook kut als het gebeurd. Heb het eens gehad dat ik 8 pillen had die geen van allen werkte. Vrienden van me hadden dezelfde en die gingen als een trein. Had ook nog wat sos en GHB gehad. Beetje lullig: ik nam net de GHB, omdat de pillen niet werkte, vertrokken we toen net vanuit Eindhoven (de gekste) naar La Rocca. Heb in de auto flink wazig lopen te wezen en eenmaal bij La Rocca aangekomen was ik weer broodnuchter. Overigens wel een eye-opener als je eens nuchter in zo'n tent komt waar veel wordt gebruikt. Als je wazig bent valt dat allemaal niet zo op, maar was best wel ff geschrokken van wat ik daar zag. Mja, week erop weer net zo hard slikken.

ja errug is dat he :confused:
ik heb er ook een hekel aan als ik omgeven ben door mensen die aan de drugs zitten terwijl jezelf broodnuchter bent,heel lelijk wat je dan allemaal opvalt.
brrrrrrrrrrr :wave:

melissa

Wijs gebruiker
maar vraagje.......

ik wou dit weekend een pilletje gaan proberen inplaats van sos.
maar mijn vriend(van de eerste generatie xtc )zegt dat ik dan net zo goed een grammetje speed kan halen.
hij beweert dat pillen tegenwoordig niet meer te vergelijken zijn met de goeie mdma pillen van tig jaar geleden toen je volgens hem nog 35 gulden voor een pil moest betalen inplaats van 2,50 euro nu.
zijner mensen die dit uit ervaring ook weten zijn de pillen van toen beter dan die van nu?
of moet je gewoon geluk hebben? :wave:

melissa

Wijs gebruiker
melissa zei:
maar vraagje.......

maar mijn vriend(van de eerste generatie xtc )zegt dat ik dan net zo goed een grammetje speed kan halen.
hij beweert dat pillen tegenwoordig niet meer te vergelijken zijn met de goeie mdma pillen van tig jaar geleden toen je volgens hem nog 35 gulden voor een pil moest betalen inplaats van 2,50 euro nu.
zijner mensen die dit uit ervaring ook weten zijn de pillen van toen beter dan die van nu?

want dankzij fris zijn tip wil ik dit weekendje hotel echt wel een pil die zijn werk goed doet,zodat we de tijd serieus goed benutten :grin: :grin: :grin: :flushed:

spacekonijn

Badass junkie
mja van de ene drugs over stappen op de andere is natuurlijk niet zo slim...

en je kan MDMA kristallen op de kop proberen te tikken , dat is puur

melissa

Wijs gebruiker
spacekonijn zei:
mja van de ene drugs over stappen op de andere is natuurlijk niet zo slim...

en je kan MDMA kristallen op de kop proberen te tikken , dat is puur

nee,nee ik ben niet van plan om over te hokken hoor.........
maar ik dacht.......
speciale gelegenheid :wink:
ik heb ooit wel eens pilletjes gehad maar was niet echt mijn ding...
maar aangezien iedereen t maar over mdma heeft........
begon ik nieuwsgierig te worden...
die andere keren heb ik xtc met sos gebruikt en ik denk dat t toen niet tot zijn nut is gekomen

Intoxicated

Wijs gebruiker
als je gewoon pure mdma kan regelen kan je vriend zeggen wat hij wil, maar puur is gewoon puur (moet je t wel laten testen uiteraard) en dan kun je gewoon zelf je hoeveelheid bepalen, dus of zoveel als in die goede ouwe tijd pillen, of een kleine dosis.

melissa

Wijs gebruiker
Intoxicated zei:
als je gewoon pure mdma kan regelen kan je vriend zeggen wat hij wil, maar puur is gewoon puur (moet je t wel laten testen uiteraard) en dan kun je gewoon zelf je hoeveelheid bepalen, dus of zoveel als in die goede ouwe tijd pillen, of een kleine dosis.

tja en nu dan maar uitzoeken waar je zoiets vind,als iedereen hier alleen maar sos adresjes weten :wink:

melissa

Wijs gebruiker
Intoxicated zei:
hahaha das zo klote he...
maar wie zoekt zal vinden!

ikke ga mijn best doen.......
:wink: :wink: :wink:
als ik iets wil lukt t over t algemeen wel.
nah ja........behalve stoppen dan :flushed: :flushed: :flushed:

(stomme opmerking) :rolleyes: :rolleyes:

Intoxicated

Wijs gebruiker
als je echt wil stoppen kan je het vast wel. Maarja ik weet natuurlijk niks over coke, behalve dat k t 1 keer deed en er echt geen donder aan vond.
Maarja het is gewoon moeilijk want het zit gewoon in je hoofd, je denkt eraan, en als ook je omgeving dan nog gebruikt. maar als je het gevoel hebt dat stoppen niet lukt, kun je dan niet proberen om sterk te minderen? succes

Bollie

Bewuste gebruiker
sterk minderen is de ultieme manier om te stoppen, vind ik persoonlijk.
Heb dat met coke ook gedaan, zelfde als met speed.

Kheb nog weekend gehad van meer dan 1 gram op een avond. Mss vinden jullie dit totaal niet veel, maar ik vond het toch al de moeite, en ondervond dit ook sterk in m'n portefeulle.
Kheb me dan een tijdje beperkt tot 2 of 3 lijnen per avond en uiteindelijk tot 1tje als ik uitga. Met speed ben ik totaal gestopt, behalve als iemand het me zou aanbieden in de uitgang.
Coke durf ik wel nog een keer trekken, maar zoals ik al zei beperk ik me tot 1 lijntje. Wel een dikke dan :grin:

Wortel

Bewuste gebruiker
Mac... zei:
Das het probleem ja, je gaat je er ook over opfokken ipv dat je er gewoon vrede mee hebt dat het niet werkt. Maak je geen zorgen, ik vind het ook kut als het gebeurd. Heb het eens gehad dat ik 8 pillen had die geen van allen werkte. Vrienden van me hadden dezelfde en die gingen als een trein. Had ook nog wat sos en GHB gehad. Beetje lullig: ik nam net de GHB, omdat de pillen niet werkte, vertrokken we toen net vanuit Eindhoven (de gekste) naar La Rocca. Heb in de auto flink wazig lopen te wezen en eenmaal bij La Rocca aangekomen was ik weer broodnuchter. Overigens wel een eye-opener als je eens nuchter in zo'n tent komt waar veel wordt gebruikt. Als je wazig bent valt dat allemaal niet zo op, maar was best wel ff geschrokken van wat ik daar zag. Mja, week erop weer net zo hard slikken.
2 Weken achter elkaar? Foei :openmouth:

cunt

Wijs gebruiker
ik heb ook een aantal keer xtc en coke gebruikt door elkaar heen maar ik vond het echt geweldig hoor .. maar kan ook zo zijn omdat het in mijn begin dagen van de hd was :)

Jeller

Badass junkie
melissa zei:
maar vraagje.......

zever hoor, hij heeft wss een hogere tolerantie.. trouwnes voor 35e kan je sowieso wel wat harder stuiken dna dus die vergelijkign sucked maar imo

Psykaholik

Wijs gebruiker
Trip Unit zei:
Iedereen waar ik pillen van krijg of koop hebben het beste wat er is!
Ze zijn altijd zo sterk!
Eenmaal maar binnengewerkt blijkt dus vaak een fabeltje te zijn.
idd ook al zo een 100x meegemaakt
gelijk een tijdje terug (ikzelf pak maar HEEL soms eens speed)ging nog eens een gram speed kopen en het was jawel ZEER goeie (volgens de dealer toch)
2 dikke lijnen gepakt en 1 uurtje later was ik een frit aan het eten :mrgreen: :mrgreen: en zo een 3 uurtjes later was ik aan het slapen :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
was echt wel van goeie kwaliteit :angry: :angry: :angry:

HDA

Bewuste gebruiker
schranziewanzie zei:
Trip Unit zei:
Iedereen waar ik pillen van krijg of koop hebben het beste wat er is!
Ze zijn altijd zo sterk!
Eenmaal maar binnengewerkt blijkt dus vaak een fabeltje te zijn.
idd ook al zo een 100x meegemaakt
gelijk een tijdje terug (ikzelf pak maar HEEL soms eens speed)ging nog eens een gram speed kopen en het was jawel ZEER goeie (volgens de dealer toch)
2 dikke lijnen gepakt en 1 uurtje later was ik een frit aan het eten :mrgreen: :mrgreen: en zo een 3 uurtjes later was ik aan het slapen :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
was echt wel van goeie kwaliteit :angry: :angry: :angry:
Kun je die dealer niet eens verzoeken om je gratis een gram deftig spul te geven ter compensatie, en als hij/zij niet wil kun je altijd vertellen dat je je omgeving gaat op de hoogte brengen over hoe 'goed' zijn spul is ?
Ik weet niet of zoiets lukt, ik dacht daar ineens aan... :wave:

Bovenaan