• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Volgend weekend eerste keer XTC. (16jaar oud)

ik heb afgelopen weekend t voor de eerste keer gebruikt en t was in 1 woord geweldig!! :grin: zou wel beetje rustig beginnen met halfje of kwartje...kan je later altijd nog een halfje of kwartje nemen! Heel veel plezier!

Cosmic Controler

Bewuste gebruiker
nee als ik jou was zou ik gewoon met een hele beginnen ik weet niet hoe groot jij bent of hoeveel jij weegt maar eigenlijk zou je de hoeveelheid kunnen aanpassen aan je gewicht.

geef anders is wat meer info
als ik weet wat voor pillen je hebt kan ik je denk ik wel vertellen hoeveel miligram er in zit

Kwalvis

Newbie
xtc junkie robert zei:
Ik ga dit weekend voor het eerst aan de XTC en ik zal dit weekend (zaterdagavond) een live triprreport geven van mijn eerste keer XTC. :openmouth:

Ga je dit op een feest doen, tijdens uitgaan of gewoon thuis?

Als je dit thuis doet, zou ik gewoon lekker vlotte muziek opzetten, ruime kleding (jogging broek en makkelijk t-shirt) en gewoon lekker gaan!

Mijn eerste keer was bij een maatje thuis, in het begin zat ik maar te wachten tot die klap kwam, maar dat moet je juist niet doen. Gewoon beetje praten je eigen bezig houden, je merkt vanzelf wel wanneer hij gaat inwerken.

Op de helft van de avond stonden we op de bank te springen omdat het zo chill was haha :P

Was een leuke ervaring!

Ook een aanrader is om tegen het einde van je trip een joint te smoken, dit verlengt bij mij soms de trip wel eens en het is gewoon chill bijkomen na zo'n stoot van energie die avond :wink:

Ik ga dit weekend thuis bij een maatje ook XTC doen, dus daar volgt a.s.a.p. een tripreport van :wink:

Veel plezier dit weekend!

Evalogic

Newbie
mijn eerste x, was blauwe diamandjes en begon met halfje en had uiteindelijk 3.5 op voor de eerste x LOL, van die blauwe nikes voel je niet zo heel erg veel.. dus die niet kopen, ::AANRADER- BLAUWE NIKES:: als je er daarvan al 1 heb, heb je kans dat je er wel flink raar van gaat lopen:P

Bovenaan