Voor alle PLUGGERS van het forum

JanBert

Experimenterende gebruiker
Schiet me ineens te binnen.....
Als je testosteron wilt inbrengen of andere steroïde dan kan je dat toch ook gewoon pluggen in plaats van 2 tot 4 keer per week een naald in je lichaam steken. De kans op een infectie los je dan ook meteen op 🤔 hmmm ben benieuwd pluggers wat jullie meningen zijn

inner_search

Badass junkie
Als je testosteron wilt inbrengen of andere steroïde dan kan je dat toch ook gewoon pluggen in plaats van 2 tot 4 keer per week een naald in je lichaam steken. De kans op een infectie los je dan ook meteen op 🤔 hmmm ben benieuwd pluggers wat jullie meningen zijn
Neen , aas moete i.m geïnjecteerd worden (niet allemaal en tezien of je tabs gel of vails hebt.)
Maar pluggen werkt net.
Bij aas heb je verschillende esters bvb , acetaat (kortwerkend)
enanthate (langwerkend.) 1x per week prikken

Dan heb je ook nog waterbasis (winstrol bvb) en oliebasis producten en suspensions.

lees je maar in op dutch body , heb je meer aan als mijn uitleg , want op mijn Phune je een deftige uitleg geven over hoe en wat is nogal onoverzichtelijk 😂

inner_search

Badass junkie
Heeft trouwens niks met pluggen te maken , maar hoe de stof opgenomen word in je lichaam.
Met sommige producten zou het kunnen , met sommige niet.

JanBert

Experimenterende gebruiker
Enanthate 1x per week zorgt nog wel voor een drop in levels. Enanthate om de 3,5 dagen zorgt voor stabielste levels. Dus conclusie: geen anabolen pluggen gewoon injecteren🤗

inner_search

Badass junkie
Enanthate 1x per week zorgt nog wel voor een drop in levels. Enanthate om de 3,5 dagen zorgt voor stabielste levels. Dus conclusie: geen anabolen pluggen gewoon injecteren🤗
Tuurlijk krijg je een up en een down , na je 2de prik de 2de week zit je dan weer over je up zal ik maar zeggen..
maar als ik op een test only kuurtje zat was het Gwn 1x enenthate.

als je geen wedstrijd of pro builder bent merkt je er geen verschil van hoor van die kleine drop.

als je gaat beginnen stacken met andere producten bij (denk aan mast , pp , win , para) dan prik je zoWieso al meer dan eens per week.
Dan zou ik ook men enenthate 2x prikken in 2 doses.

Bovenaan