Voor de echte Coke kenners!!!

de GT

Bewuste gebruiker
kleine kanttekening,

waar ik tot voor kort nog blij was met 60-70% coke, heb ik sinds kort een sample laten testen op 81%.

Kijk, we gaan langzaam maar zeker de goede kant op. Het kost wat zoekwerk en knaken, maar dan heb je ook wat. Helaas is het niet zo makkelijk te vinden zulke kwaliteit. Ik denk dat het me in totaal met gemak 50-100 samples heeft gekost voordat ik dit ben tegen gekomen.

En ja, voor elke sample natuurlijk apart moeten betalen, zo gaat dat helaas in de coke wereld. Tenminste, dat deel ervan die ik ken.

ik doe mijn best

Bewuste gebruiker
alcoholist zei:
dat knarsen heb ik dus wel altijd,maar ik heb dus altijd dat ik me van de 1e paar nakkies echt kut voel,heel zenuwachtig,daarna ineens na een uurtje ofzo denk ik bij me eigen,hey wel flex,en dan doe ik heel rustig met het spul,af en toe een snuifje,rustig drankje drinken,en dan kan je een hele flexe avond hebben, goed combineren
Hier sluit ik mij bij aan.Alleen dat knarsen niet.Maar daarna,..zoals je het precies omschrijft. :P . En ik ken meer mensen die dat ook zo ervaren.

weyoun22

Bewuste gebruiker
W.F.L. zei:
labuser2010 zei:
In de basis is het gewoon een fucking plantje

Gewoon een fucking plantje? Hoor jezelf eens bezig man. En dat het natuurlijk is heeft er geen fuck mee te maken, dat is gewoon BULLSHIT.

Het heeft er alles mee te maken. Het is een perfecte illustratie van hoe krom het systeem is, dat het als taak van de overheid wordt gezien en geaccepteerd dat individuen vrijheidsbeperkingen opgelegd kunnen worden voor het bezit van extracten van bepaalde planten.

Zelfs als je de implicaties van het legaliseren van dergelijke drugs compleet buiten beschouwing laat, dan snap ik nog niet hoe het de taak van de overheid is om hierover actief in te grijpen in de levens van burgers en dus een beperking op hun persoonlijke vrijheid leggen. Ik zie geen verschil tussen het arresteren van een coke-junk en het arresteren en vervolgen van een aanhanger van een bepaald geloof. In beide situaties legt een overheid onnodige beperkingen op de vrijheden van burgers.

W.F.L.

Badass junkie
Ja, natuurlijk is het vrijheidsbeperking. Maar ik vind de wetgeving in Nederland niet geheel onbegrijpelijk. En een cokejunk wordt daar volgens mij niet gearresteerd, maar ik kan me vergissen. Maar ik vind cocaïne wel meer dan in de basis gewoon "een fucking plantje" het is geen krop sla ofzo.. De consequenties gaan ook een stuk verder. En ik zeg natuurlijk ook niet dat cokejunks of cokedealers gearresteerd moeten worden, of dat het systeem of de wetgeving daaromtrent niet krom is. Dat zul je mij niet horen ontkennen. Ik weet niet eens meer waarom ik dat postte, maar volgens mij leek het erop dat hij z'n gebruik probeerde goed te praten aan de hand van "het is maar een plant", en dat vind ik wel bullshit. Maakt voor mij niet echt uit of het van plantaardige oorsprong is of niet. Dat maakt het niet beter of slechter dan MDMA, vind ik. Maar goed, zo bedoelde ik het niet, ik ben ook een gebruikert, hé.

Ja, dat goedpraten van misbruik omdat het een plant is doe ik bij wiet ook wel eens op een ludieke manier. Maar bij cocaïne ligt het anders. Tenminste voor mij. Is very powerful plant zeg maar. :grin: Net als the weed :wave:

Ben je weer stoned ofzo? :grin: Fuck the system hé.. :mrgreen:

weyoun22

Bewuste gebruiker
W.F.L. zei:
Ja, natuurlijk is het vrijheidsbeperking. Maar ik vind de wetgeving in Nederland niet geheel onbegrijpelijk. En een cokejunk wordt daar volgens mij niet gearresteerd, maar ik kan me vergissen.

Niet puur voor het feit dat hij een junk is misschien, maar o wee als hij wat op zak heeft.

Maar ik vind cocaïne wel meer dan in de basis gewoon "een fucking plantje" het is geen krop sla ofzo.. De consequenties gaan ook een stuk verder. En ik zeg natuurlijk ook niet dat cokejunks of cokedealers gearresteerd moeten worden, of dat het systeem of de wetgeving daaromtrent niet krom is. Dat zul je mij niet horen ontkennen.

Ik weet niet eens meer waarom ik dat postte, maar volgens mij leek het erop dat hij z'n gebruik probeerde goed te praten aan de hand van "het is maar een plant", en dat vind ik wel bullshit. Maakt voor mij niet echt uit of het van plantaardige oorsprong is of niet. Dat maakt het niet beter of slechter dan MDMA, vind ik. Maar goed, zo bedoelde ik het niet, ik ben ook een gebruikert, hé.

Het is inderdaad wel een beetje omslachtig om over je gebruik te zeggen dat het geen kwaad kan omdat het maar een plantje is. :stoned: Dat ben ik het zeker met je eens.

En mijn excuses ik zag pas later dat de post van jou, waar ik een stukje uit heb gequote, een oude post was.

Ben je weer stoned ofzo? :grin: Fuck the system hé.. :mrgreen:

Eerder ongelukkig. Geen vriendin meer, altijd maar werken, schandalig veel belasting betalen. En waarvoor? Voor een maatschappij die me uitkotst voor wie ik ben, omdat ik als metalhead/drugsgebruiker altijd een stigma bij me draag kennelijk. Die eeuwige smerige blikken overal waar ik ga en sta. Kijk niet naar me of ik doe je iets aan godverdomme :P.

En een overheid die me hard zou straffen als ze me toevallig met een zak speed aantreffen. Of een kansloze agent die bij schemering terwijl het fucking hard sneeuwt bewust langs de weg gaat staan om mensen te boeten die zonder licht fietsen. Ik zeg krijg kanker allemaal.

Anarcho-capitalism is the way to go.

W.F.L.

Badass junkie
Halve gram en 5 plantjes is gedoogd, en die zak speed mag je thuis ook wel hebben. Zolang je niet zit te dealen en niemand er last van heeft gaan ze je wel met rust laten..? Zo'n moeilijke conclusie is dat niet hé? :P Ik vind het allemaal wel best zoals het nu is eigenlijk. :grin: En er zijn shops. Nu toch nog.

Tenzij je een kankerkop hebt werkt het niet, want daar houden ze niet van. :P En als metalhead is dat wel aannemelijk. Maar je hebt altijd nog dit:

dus

Zonder dat je hard moet werken en je platencollectie de deur uit gooit. En er is nog altijd de zonnebank voor de under cover junk. Ga studeren ofzo :P xD

weyoun22

Bewuste gebruiker
W.F.L. zei:
Halve gram en 5 plantjes is gedoogd, en die zak speed mag je thuis ook wel hebben. Zolang je niet zit te dealen en niemand er last van heeft gaan ze je wel met rust laten..? Zo'n moeilijke conclusie is dat niet hé? :P Ik vind het allemaal wel best zoals het nu is eigenlijk. :grin: En er zijn shops. Nu toch nog.

Het lukt de maatschappij/overheid dus aardig goed om jou tevreden te houden en je blik af te wenden van wat er allemaal niet deugt en welke rol je als staatsburger eigenlijk hebt in het grote geheel.

Tenzij je een kankerkop hebt werkt het niet, want daar houden ze niet van. :P En als metalhead is dat wel aannemelijk.

Net zoals het aannemelijk is dat mensen die een drug gebruiken bij voorbaat afgeschreven kunnen worden en het kwaad zelve zijn?

Maar je hebt altijd nog dit:

dus

Zonder dat je hard moet werken en je platencollectie de deur uit gooit. En er is nog altijd de zonnebank voor de under cover junk. Ga studeren ofzo :P xD

Ik heb een HBO diploma en een goede baan....
En tot slot:

W.F.L.

Badass junkie
Ja.. Iedereen die meer dan een halve gram coke op zak heeft gewoon de cel in! Huppakee yezzz dat zijn dan geen echte coke kenners meneer de agent maar neppe coke junks van chinese makelij.

de GT

Bewuste gebruiker
Its an art to be unique when profitable, and to fit in when necessary.
If you don't understand this art, you'll probably be an outlaw or a sheep.

W.F.L.

Badass junkie
de GT zei:

Jij hebt ook lang haar en rookt iedere avond pure weed in een perfecto jasje met een aviator op zeker zoals weyoun22? :stoned:

:P

weyoun22

Bewuste gebruiker
W.F.L. zei:
de GT zei:

Jij hebt ook lang haar en rookt iedere avond pure weed in een perfecto jasje met een aviator op zeker zoals weyoun22? :stoned:

:P

Heerlijk toch :P.

W.F.L.

Badass junkie
Haha ja heb hem ook liggen op 12" hield vroeger ook wel van metal nu alleen nog maar de oldschool heavy/thrash metal achtige zooi zoals Venom bijvoorbeeld of van die verwijfde ceuk glam uit 1989 L.A. :openmouth:

Aangezien dat nummer over een cokedealer gaat niet geheel offtopic lijkt mij dat waren echte coke kenners :P

de GT

Bewuste gebruiker
de GT zei:
kleine kanttekening,

waar ik tot voor kort nog blij was met 60-70% coke, heb ik sinds kort een sample laten testen op 81%.

Kijk, we gaan langzaam maar zeker de goede kant op. Het kost wat zoekwerk en knaken, maar dan heb je ook wat. Helaas is het niet zo makkelijk te vinden zulke kwaliteit. Ik denk dat het me in totaal met gemak 50-100 samples heeft gekost voordat ik dit ben tegen gekomen.

En ja, voor elke sample natuurlijk apart moeten betalen, zo gaat dat helaas in de coke wereld. Tenminste, dat deel ervan die ik ken.

toch lang niet verkeerd. Na bovenstaande tester heb ik een voorraadje gehaald. van die zak die ik haalde heb ik uitslagen terug gekregen varierend van 78 tot 85 %.
Dat komt toch akelig dicht in de buurt van waar we zijn moeten :smoke:
Dat dat mogelijk is in dit kikkerlandje. wat fijn wat fijn.

arjan1234

Experimenterende gebruiker
Dat klinkt als de coke wat ik ook heb op dit moment. Testwaardes van verschillende mensen waren ook zo tussen de 78% en de 86% en ikzelf had als testwaarde 82%. Toch raar dat het uit 1 en dezelfde brok komt en dat de waardes toch nog zo schommelen. Is dat normaal?
Ik betaal zelf 60eu per gram. Maar diegene waar ik het van heb haalt het ook weer ergens en ik weet dat hij 45eu per gram betaald. Dus ben wel jaloers op zijn contactje, maar ben allang blij dat ik zo puur kan krijgen.

alcoholist

Wijs gebruiker
arjan1234 zei:
Dat klinkt als de coke wat ik ook heb op dit moment. Testwaardes van verschillende mensen waren ook zo tussen de 78% en de 86% en ikzelf had als testwaarde 82%. Toch raar dat het uit 1 en dezelfde brok komt en dat de waardes toch nog zo schommelen. Is dat normaal?
Ik betaal zelf 60eu per gram. Maar diegene waar ik het van heb haalt het ook weer ergens en ik weet dat hij 45eu per gram betaald. Dus ben wel jaloers op zijn contactje, maar ben allang blij dat ik zo puur kan krijgen.

als je dat contactje zou hebben,dan hoef je echt niet met 45eu aan te komen hoor :P

HarryNak

Heb gister ook voor t eerst een uitslag van 86% te horen gekregen, vanavond of morgen maar eens proberen hoe dat voelt in de neus. Ben benieuwd!

alcoholist

Wijs gebruiker
HarryNak zei:
Heb gister ook voor t eerst een uitslag van 86% te horen gekregen, vanavond of morgen maar eens proberen hoe dat voelt in de neus. Ben benieuwd!

je voeld 't in je achterhoofd tintelen,en je neus laat de dagen erna wel wat van zich horen :wink:

HarryNak

alcoholist zei:
HarryNak zei:

je voeld 't in je achterhoofd tintelen,en je neus laat de dagen erna wel wat van zich horen :wink:

gister niet van gekomen maar vanavond gaat m wel worden! Heb denk ik nog nooit beter gehad dan 45%, dus ben erg benieuwd of ik dat nou veel meer ga waarderen.

SomsGebruiken

Als je me een afbeelding toont van de test geloof ik je, het hoogst gemeten gehalte is 51% in belgië dus jouw 88% zou way-over het hoogst gemeten gehalte moeten zijn, strange..

de GT

Bewuste gebruiker
als je het hebt over 'afbeeldingen van een test' dan weet je bij voorbaat niet waar je het over hebt...

heb je zelf wel eens je dope laten testen? krijg je dan afbeeldingen van je test te zien?

overigens is die topkwaliteit hier weer ff gone, en moeten we t doen met 50 tot 70%.

we blijven zoeken en proberen, als je eenmaal 80+ gewend bent, dan wil je liever niet minder...

LadySky

Newbie
partydrugs zei:
JE DEALER HEEFT GELIJK!!! Heb je de beste pure sossa... Dan ga je het ook zeker in je kaken voelen! Heel moeilijk om voor sommige mensen om aan te komen, maar het is toch echt wel zo!

Wat is jullie ervaring hiermee? Ik gebruik alleen pure, versneden troep hoef ik niet!
Hoe zie je het? Het is puur wit, dus niet gelig! Het is zo wit dat het net kristalletjes zijn.. Het schitterd jou tegenmoet!
hoe puur is de coke die jullie gebruiken?Zo puur, dat het inderdaad verslavend werkt.
wat zijn lichamelijk de bijwerkingen bij jullie, als jullie coke gebruiken? Van de echte goeie merk ik het aan me kaken en me spraakwater begint over te lopen. Ook is het zo "dat je nooit genoeg hebt". Heb jij het idee dat je binnen no-time een nieuwe lijn wilt of dat je niet meer op kan omdat je lichaam het niet trekt, maar jij nog wel wilt?? Zo goed dus! Is het zo dat je sossa om 04.00 op is, en je nog 3 uur belt om bij te halen? En kijkt wie nog wakker is? Dat is die shit ouwe!
Hebben jullie weleens de coke laten testen? Ik hoef het niet te testen want heb alleen te maken met grote dealers.

Helemaal waar hahaha!

karton

Is idd waar.
Heb coke altijd wel lekker gevonden, heb dan jaren in peru gewoond, 2 a 3 euro voor lekkere pure coke. Echt niet te vergelijken met wat je hier kan vinden. En o zo verslavend.
Heb al aardige contacjes gehad met lekkere, maar toch nog nooit iets dat in de buurt kwam van wat ik daar heb kunnen kopen.
Misschien maar best.......

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
LadySky zei:
partydrugs zei:
JE DEALER HEEFT GELIJK!!! Heb je de beste pure sossa... Dan ga je het ook zeker in je kaken voelen! Heel moeilijk om voor sommige mensen om aan te komen, maar het is toch echt wel zo!

Wat is jullie ervaring hiermee? Ik gebruik alleen pure, versneden troep hoef ik niet!
Hoe zie je het? Het is puur wit, dus niet gelig! Het is zo wit dat het net kristalletjes zijn.. Het schitterd jou tegenmoet!
hoe puur is de coke die jullie gebruiken?Zo puur, dat het inderdaad verslavend werkt.
wat zijn lichamelijk de bijwerkingen bij jullie, als jullie coke gebruiken? Van de echte goeie merk ik het aan me kaken en me spraakwater begint over te lopen. Ook is het zo "dat je nooit genoeg hebt". Heb jij het idee dat je binnen no-time een nieuwe lijn wilt of dat je niet meer op kan omdat je lichaam het niet trekt, maar jij nog wel wilt?? Zo goed dus! Is het zo dat je sossa om 04.00 op is, en je nog 3 uur belt om bij te halen? En kijkt wie nog wakker is? Dat is die shit ouwe!
Hebben jullie weleens de coke laten testen? Ik hoef het niet te testen want heb alleen te maken met grote dealers.

Helemaal waar hahaha!

Wel een hoop grote praat en stoere mannetjes in dit topic zeg... "Het is puur wit, dus niet gelig! Het is zo wit dat het net kristalletjes zijn.. Het schitterd jou tegenmoet!"... Er zijn genoeg andere dingen te noemen die er hetzelfde uitzien, maar die nog geen % coke bevatten... Gewoon lekker allemaal naar de testservice dus, is gratis en zit door bijna het hele land (drugs-test.nl).

Om gelijk even wat onwaarheden uit de wereld te helpen, 100% pure coke bestaat alleen in base-vorm. Het is niet mogelijk om 100% pure poedercoke te produceren. Het hoogste wat je kunt gaan is 89,6%. Als je dicht bij de importeur zit kun je dus die 88% zeker wel halen, het wordt alleen bijna altijd versneden hoe verder het raakt.

50 euro voor 1 gram is normaal, de grote praat van ik kan tientjes goedkoper kopen is dus pure onzin tenzij:

- Het spul heel veel versneden is waardoor er nog maar weinig coke in zit
- Je de importeur of de dealer daarna kent en die hele goede vriendjes met je is
- Je heel veel koopt

Om de oorspronkelijke vraag te beantwoorden:

Coke kan in zo'n hoge zuiverheid best wat bijwerkingen meebrengen als hartkloppingen, pijn aan de neus en spierspanningen. Dat is ook een reden waarom mensen het soms zelf versnijden. Iedereen weet dat je met een avondje aan de coke continue door wilt snuiven. Versnijden met onschadelijke stoffen is dan bijvoorbeeld een manier om je dosis onder controle te houden...

Bovenaan