Voor de echte Coke kenners!!!

Bad Boy

Newbie
Hallo allemaal,

Ik heb een paar vragen en hoop dat jullie mij wat wijzer kunnen maken.
Allereerst zal ik me voorstellen, ik ben 23 jaar oud en woonachtig in Amsterdam.
Pure coke, hoezeersommige ook twijfelen aan het feit of dit wel bestaat, is wel vindbaar in Nederland. Ik gebruik nu ongeveer 2 jaar cocaine en doe dit vooral in het weekend. Sinds 3 weken ben ik overgestapt naar een nieuwe dealer, de oude deed te weinig in de seals en de prijs was wel 50 eurie. Het probleem is het volgende:

Mijn vrienden klagen over het feit dat de coke van de nieuwe dealer volgens hen niet eens coke is. Ze krijgen last van hun kaak enz, terwijl ik hier geen last van krijg. Ik heb dit besproken met de dealer en hij zegt dat het goed mogelijk is dat mensen andere bijwerkingen krijgen omdat ze troep gewend zijn. De onversneden cocaine zou dus te sterk zijn. Ik geloofde hier geen bal van en heb dit laten testen en ingeleverd bij een testcentrum in de buurt en de puurheid bleek 88% te zijn. Wat vinden jullie hier nou van? Mijn vrienden vinden gemixed coke wel lekker, maar onversneden niet???

Wat is jullie ervaring hiermee?
hoe puur is de coke die jullie gebruiken?
wat zijn lichamelijk de bijwerkingen bij jullie, als jullie coke gebruiken?
Hebben jullie weleens de coke laten testen?

Vigilante

Wijs gebruiker
Ik kan ook wel eens gaan knarsen van coke maar dat is zelden.

Anders geef je je vrienden volgende keer spiet, stuk goedkoper en als ze fucking 88% pure coke niet lekker vinden... dan niet toch :wink:

Ps. Of ze moeten minder snuiven, heb wel eens van erg goede coke een lijn genomen die gewoon ff zwaar viel. Zat een half uur te zuchten, geen lulkick, megagoed gevoel maar twas ff een aanslag op mn lichaam en daar moest ik hard aan wennen.

blu

Bewuste gebruiker
Gooi er gewoon wat meel doorheen als je vrienden niet van 88% pure coke houden. Dan houd je ook nog eens meer over voor jezelf. Iedereen blij :)

Netjes trouwens dat je aan zulke goeie shit kan komen, hoeveel betaal je voor een grammetje?

Bad Boy

Newbie
blu zei:
Gooi er gewoon wat meel doorheen als je vrienden niet van 88% pure coke houden. Dan houd je ook nog eens meer over voor jezelf. Iedereen blij :)

Netjes trouwens dat je aan zulke goeie shit kan komen, hoeveel betaal je voor een grammetje?

Hahaha dat is een goed idee :tearsofjoy: . Ik betaal 50 euro (krijg 0,9g), die dealer heeft een goede reputatie hier in de omgeving (amsterdam/zaanstreek-waterland).

acidboy

Badass junkie
Het doet me denken aan de coke die ik ook in Amsterdam haalde een paar jaar geleden, voordat die gast werd opgepakt..

Leuke tijd was dat wel, denk ik.

Axxess

Bewuste gebruiker
vreemd krijg hier ook altijd 0,9 g voor 50 eur. kan er slecht tegen dat ze zelfs met die 10e gram winst maken.

pipo35

Experimenterende gebruiker
Ik sta te kijken dat je het hier zo puur kan vinden. Van de week nog in Arnhem geweest en daar struikel je over de dealers, maar het laatste jaar is mijn ervaring in Amsterdam heel slecht. Super man, goeie prijs ook.

atbboy

Bewuste gebruiker
Bad Boy zei:
blu zei:

Hahaha dat is een goed idee :tearsofjoy: . Ik betaal 50 euro (krijg 0,9g), die dealer heeft een goede reputatie hier in de omgeving (amsterdam/zaanstreek-waterland).

Dat zijn 3 halve 0,368 in een halve... , omg voor €50,- voor 88%%

aXXis

Mja ik denk er af en toe ook wel over na, ik denk dat te puur serieus niet goed is. Je bent gewend een lijntje te leggen, maar met goed spul gaat dit dus niet goed. Laat mij maar 35e betalen per gram waar ik mee kan doen wat ik wil, ipv 50e voor echt goeie shit waar ik spontaan van loop te flippen. Nederland is daar niet klaar voor en niet aan gewend :)

Bad Boy

Newbie
aXXis zei:
Mja ik denk er af en toe ook wel over na, ik denk dat te puur serieus niet goed is. Je bent gewend een lijntje te leggen, maar met goed spul gaat dit dus niet goed. Laat mij maar 35e betalen per gram waar ik mee kan doen wat ik wil, ipv 50e voor echt goeie shit waar ik spontaan van loop te flippen. Nederland is daar niet klaar voor en niet aan gewend :)

haha tja zo kan je het ook bekijken. Inderdaad als je dat voor 35 euro kan vinden ok :), maar als ze relatief veel versneden coke gaan verkopen voor 50 eurie per gram vind ik dat wel een beetje oplichting.

TrippleKX

Belezen gebruiker
Het kan zijn dat het nog te puur is om lekker van te kunnen snuiven. Pure coke kun je ook niet snuiven volgens mij.

yugoslaaf

hahahah ik geloof je verhaal niet dealers die aan snuivers verkopen mengen het zovizo. als het in Nederland is aangekomen is het meestal 85 % in het productieproces van coke is het volgens mij al 90% ofzo.

Koop volgende keer een gr weeg het na en kook het uit kijk hoeveel erover blijft dan weet je ook hoeveel rotzooi erin zit

Bad Boy

Newbie
yugoslaaf zei:
hahahah ik geloof je verhaal niet dealers die aan snuivers verkopen mengen het zovizo. als het in Nederland is aangekomen is het meestal 85 % in het productieproces van coke is het volgens mij al 90% ofzo.

Koop volgende keer een gr weeg het na en kook het uit kijk hoeveel erover blijft dan weet je ook hoeveel rotzooi erin zit

Hahaha dus jij bent een coke kenner? :mrgreen: Ik denk dat ze bij een drugstest-centrum wel over iets meer kennis beschikken dan jij. Ik zal zo syntetisch coke voor je kunnen regelen mag jij het koken en zal je op 0,9 uitkomen, volgens jou dus goeie coke? volgens mij dus ==> absoluut geen coke! Ik weet het niet ben geen professor op dit gebied, maar mag wel aannemen, dat ze bij een drugstest-centrum wel over de juiste kennis beschikken om mij te vertellen hoe puur de coke is??

De meeste dealers doen er absoluut wel wat doorheen, maar deze blijkbaar niet. Ik heb geen informatie over het productieproces in Colombia,Bolivia of Peru. Maar ik weet wel dat ik laatst coke heb gesnoven wat 88% puur was. :hearteyes:

W.F.L.

Badass junkie
Wat is dat voor gelul over synthetische coke?

Actual full synthesis of cocaine is rarely done. Formation of inactive enantiomers (cocaine has 4 chiral centres - 1R,2R,3S,5S - hence a total potential of 16 possible enantiomers and disteroisomers) plus synthetic by-products limits the yield and purity. Note, names like 'synthetic cocaine' and 'new cocaine' have been misapplied to phencyclidine (PCP) and various designer drugs.

Bad Boy

Newbie
W.F.L. zei:
Wat is dat voor gelul over synthetische coke?

Actual full synthesis of cocaine is rarely done. Formation of inactive enantiomers (cocaine has 4 chiral centres - 1R,2R,3S,5S - hence a total potential of 16 possible enantiomers and disteroisomers) plus synthetic by-products limits the yield and purity. Note, names like 'synthetic cocaine' and 'new cocaine' have been misapplied to phencyclidine (PCP) and various designer drugs.

synthetisch in de zin van, troep wat ook verdooft etc, maar wat helemaal niks met coke te maken heeft! Hebben we ook weleens gehad hier in de buurt!

Bxl

Sterk , dit leek mij zeldzaam en amper te vinden in de Benelux.

Ik ben aangenaam verrast en denk wel dat het drugs centrum je geen blaasjes wijs maakt.

W.F.L.

Badass junkie
Bad Boy zei:
synthetisch in de zin van, troep wat ook verdooft etc, maar wat helemaal niks met coke te maken heeft! Hebben we ook weleens gehad hier in de buurt!

Dat heet versneden, niet synthetisch. Maar coke is ook niet helemaal plantaardig (daarom dat het een harddrug is) het is dan wel plantaardig van oorsprong, het legt toch een klein wegje met o.a. diesel en ammoniak af voor het poeder wordt.

Beeeb

Bewuste gebruiker
88% Netjes hoor! Je vrienden moeten dan gewoon kleinere lijntjes snuiven! :wink: Hoe kan je nou klagen over te pure coke? :confused:

Beeeb

Milano

Newbie
100% pure bestaat zeker wel.
Als je deze gaat snuiven gaat je neus KAPOT! :openmouth:
88% is wel goed.
Jouw vrienden zijn troep gewend en alles wat daar buiten valt is voor hun niks.
Als je de 88% snuift en je voelt er niets van dan heb je goede coke. Je bent niet wazig in je hoofd, verdooft nauwelijks en geeft geen nasmaak.
Ik ben geen expert maar gebruik het wel lang genoeg om te weten wat wat is.

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
Milano zei:
100% pure bestaat zeker wel.
Als je deze gaat snuiven gaat je neus KAPOT! :openmouth:
88% is wel goed.
Jouw vrienden zijn troep gewend en alles wat daar buiten valt is voor hun niks.
Als je de 88% snuift en je voelt er niets van dan heb je goede coke. Je bent niet wazig in je hoofd, verdooft nauwelijks en geeft geen nasmaak.
Ik ben geen expert maar gebruik het wel lang genoeg om te weten wat wat is.

Wil de echte Tony Montana nu opstaan? :tearsofjoy:

Aquilta

Ik haal bij 2 verschillende gasten mijn sos hier in Amsterdam. beide zijn wel oke, maar niet super. Sinds een week heb ik een nieuwe kerel ontmoet en ik koop bij hem nu voor 40 euro geweldige coke. Ik had 'uiteraard' al vooroordelen omdat het 40 euro is. Ik ken niemand die dat koopt in amsterdam. Daarvoor moet je echt naar het zuiden, vanaf utrecht en lager.

maar die sos van 40 euro vind ik helemaal top. Ik doe er zelf een kleine schep inositol bij omdat ik 'm iets te heavy vind. Dus om even terug te komen op je verhaal, goede coke is zeker nog wel te scoren in amsterdam.

kangaroe

ik haal hier in utreg bij meerdere gasten , kwaliteit is k....In A dam is het beter maar duurder.

heb net gehaald ga nu genieten :stoned: :stoned:

Djogum

Newbie
ook wel ervaring mee gehad, vroeger voor 50 eu een 0.9 gewoon goed spul,
tegenwoordig 60 euro ( tja het is veel) voor 0.6 maar dat is wel "goeie poeier"
eerste kwartier tot half uur gewoon zitten, niks zeggen maar lekker genieten.
en dat had ik met die van 50 eu nooit..
de prijs is meer maar je krijgt er zeker meer voor terug!

westergas

Belezen gebruiker
Djogum zei:

Als dat in amsterdam is weet ik wie jij bedoelt :mrgreen:
Gewoon een vette naaistreek...hij verkoopt al jaren prima spul en nu ineens meer vragen voor minder. Kwalieit is ook iets achteruit gegaan imo.

Donantzone

westergas zei:
Djogum zei:

Als dat in amsterdam is weet ik wie jij bedoelt :mrgreen:
Gewoon een vette naaistreek...hij verkoopt al jaren prima spul en nu ineens meer vragen voor minder. Kwalieit is ook iets achteruit gegaan imo.

Haha die dealer die voor 60 verkoopt ken ik volgens mij ook. Hij verkoopt het echt als dikke hard brokken. Is wel super goede kwaliteit heb ik gehoord via vrienden.

fc

Bad Boy zei:
Hallo allemaal,

Ik heb een paar vragen en hoop dat jullie mij wat wijzer kunnen maken.
Allereerst zal ik me voorstellen, ik ben 23 jaar oud en woonachtig in Amsterdam.
Pure coke, hoezeersommige ook twijfelen aan het feit of dit wel bestaat, is wel vindbaar in Nederland. Ik gebruik nu ongeveer 2 jaar cocaine en doe dit vooral in het weekend. Sinds 3 weken ben ik overgestapt naar een nieuwe dealer, de oude deed te weinig in de seals en de prijs was wel 50 eurie. Het probleem is het volgende:

Mijn vrienden klagen over het feit dat de coke van de nieuwe dealer volgens hen niet eens coke is. Ze krijgen last van hun kaak enz, terwijl ik hier geen last van krijg. Ik heb dit besproken met de dealer en hij zegt dat het goed mogelijk is dat mensen andere bijwerkingen krijgen omdat ze troep gewend zijn. De onversneden cocaine zou dus te sterk zijn. Ik geloofde hier geen bal van en heb dit laten testen en ingeleverd bij een testcentrum in de buurt en de puurheid bleek 88% te zijn. Wat vinden jullie hier nou van? Mijn vrienden vinden gemixed coke wel lekker, maar onversneden niet???

Wat is jullie ervaring hiermee?
hoe puur is de coke die jullie gebruiken?
wat zijn lichamelijk de bijwerkingen bij jullie, als jullie coke gebruiken?
Hebben jullie weleens de coke laten testen?

Eerst en vooral kan je in de smartshops zo een tester kopen , kost ongeveer 20a 25 euro , je doet een druppel op een glas en legt er een stukje coke op .Hoe blauwer het kleurt des te zuiverder de coke is.Zelfs de politie gebruikt die methode.Wat coke is komt blauw wat versnden is blijft wit.Ik heb 1 maand geleden ook redelijke pure coke kunne kopen % weet ik niet exact , ik denk toch een 70% of iets minder.Zoals u kunt zien gebruik ik al een tijdje, want ik ben hier al lang lid ...Toch moet ik bad boy gelijk geven want a&ls ik goeie zuivere coke heb en ik deel met mijn vriendin die coke niet zo gewoon is, moet ik altijd aflangen of ze komt ze te high, dus voor bepaalde mensen kan ik begrijpen dat ie niet te sterk mag zijn .De enige reden dat ik zo zuivere coke mogelijk wil kopen is dat ik dan zelf weet wat ik bijvoeg om hem wat minder sterk te maken ,want als je al te versnden coke koop weet je niet wat een troep ze allemaal bijgevoegd hebben.Ook vind ik als ik te pure coke niet aflang hij te sterk mijn neus belast ...Veel vlugger irritatie in de neus en als je er erg veel neemt kan je erge pijn hebben aan je 2 voorste tanden wat ook niet zo leuk is .Dus mijn advies is koop zo zuiver mogelijk en bepaal dan voor jezelf hoever je hem kunt versnijden om het beste effect te hebben .Je kan natuurlijk met pure minder lijnen nemen maar ik vind toch als je te stoned wordt van coke het niet zo leuk meer is om te sexen etc......my 2 cents

JE DEALER HEEFT GELIJK!!! Heb je de beste pure sossa... Dan ga je het ook zeker in je kaken voelen! Heel moeilijk om voor sommige mensen om aan te komen, maar het is toch echt wel zo!

Wat is jullie ervaring hiermee? Ik gebruik alleen pure, versneden troep hoef ik niet!
Hoe zie je het? Het is puur wit, dus niet gelig! Het is zo wit dat het net kristalletjes zijn.. Het schitterd jou tegenmoet!
hoe puur is de coke die jullie gebruiken?Zo puur, dat het inderdaad verslavend werkt.
wat zijn lichamelijk de bijwerkingen bij jullie, als jullie coke gebruiken? Van de echte goeie merk ik het aan me kaken en me spraakwater begint over te lopen. Ook is het zo "dat je nooit genoeg hebt". Heb jij het idee dat je binnen no-time een nieuwe lijn wilt of dat je niet meer op kan omdat je lichaam het niet trekt, maar jij nog wel wilt?? Zo goed dus! Is het zo dat je sossa om 04.00 op is, en je nog 3 uur belt om bij te halen? En kijkt wie nog wakker is? Dat is die shit ouwe!
Hebben jullie weleens de coke laten testen? Ik hoef het niet te testen want heb alleen te maken met grote dealers.

Owja nog één ding.

50 euro voor 1 gram is de prijs voor mensen die er geen verstand van hebben of die net beginnen.

Zeg maar eens dat je het teveel vind en dat je er verstand van hebt.. En dat je het alleen overneemt om te verkopen en zodoende er winst op wilt maken...

Je krijgt het voor tientjes goedkoper, want een dealer heeft neus voor een amateur
:wink:

Drientje

DF-koning
Gast....

De straatwaarde van een kilo coke is 30 duizend eu. Als jij het tientjes goedkoper kan krijgen zit je of met bolletjes in je hol of jij snuift versneden rommel. 30 euro voor een gram onversneden ga jij nergens krijgen want dan verdient niemand wat aan je.

Oom Klaas

Badass junkie
Wel weer heel typisch dat dit soort verhalen allemaal altijd in dit stukje van het forum opduiken :grin:

Maar toch, op de juiste manier en hoeveelheid gebruikt kan het heel leuk zijn.

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik heb tien strepen, m'n broer haalt het zelf uit Colombia, en kent de neef van Escobar. Jwz, ik betaal 10 eu/gram en zit de hele dag als een gorilla in m'n boom, om vervolgens eraf te klimmen en een lijn te snuiven van m'n banaan.

:rockband: :rock: :rockband: :rock: :rockband:

Bovenaan