Voor de eerste keer LSD?

Dreamy

Experimenterende gebruiker
Ik wil volgend weekend voor het eerst LSD gebruiken, dit natuurlijk wel op een veilige manier met mensen erbij die vaker gebruikt hebben.

Toch vraag ik nog een keertje, welke dosering? Welke omgeving etc?
Wat moet je vooraal doen, en wat niet?

Alvast bedankt. :)

azgaza

Badass junkie
Dreamy zei:
Ik wil volgend weekend voor het eerst LSD gebruiken, dit natuurlijk wel op een veilige manier met mensen erbij die vaker gebruikt hebben.

Toch vraag ik nog een keertje, welke dosering? Welke omgeving etc?
Wat moet je vooraal doen, en wat niet?

Alvast bedankt. :)

Het LSD handboek doorlezen, dat sticky topic dus is sowieso een idee, en buiten dat zal ik wel even uittypen wat ik dénk dat een goed idee is voor de eerste keer.

Belangrijk is dus om een paar goede vrienden te hebben met tenminste een met ervaring, maar je schrijft dat je het met ervarene mensen gaat doen, dus dat zit goed. Zorg wel dat je ze vertrouwd, want LSD versterkt je intuïtie nogal.
Verder, de dosis hangt af van of je wel of niet andere tripmiddelen hebt gedaan in het verleden, en of je daar goed tegen kan. In het geval dat je al redelijk wat ervaring zou hebben met bv. paddo's en er goed tegen kan kan je best beginnen met 100 ug, maar als je niet zo veel ervaring hebt of zelfs geen zou ik eerst 50 ug nemen (laat je zegels testen om te zien hoe veel zegel je daar voor nodig hebt), als je de 50 ug (+- een halfje) na 2-3 uur te slap vind kan je nog bij pakken.
Goede locaties zijn.. o.a. iemands huis, een kamer met veel comfortabele zitruimte en mooi licht, de ruimte om 's nachts naar buiten te gaan en rond te wandelen; overdag is een minder goed idee, want op LSD heb je vaak wel zin om even rond te lopen en 's nachts is het rustig op straat, dus dat is gewoon prettiger.
Zorg ook dat je de dag erna helemaal niks hoeft te doen, vooral als je het 's avonds neemt want sommige mensen hebben last van LSD-insomnia, een onvermogen om na een trip te slapen, en dan gewoon veel te wakker zijn op een idioot tijdstip. Het nare daarvan is, dat je lichaam vaak moe is, maar je hoofd niet zo, en dan is het aangenaam geen verplichtingen te hebben.
Leuke dingen om te doen zijn o.a.:
- praten
- lachen
- muziek luisteren
- wandelen
- tekenen
- om je heen kijken
Vaak kan je je ook door impuls laten leiden, meestal weet je wel waar je in de trip zin in hebt.

Veel plezier!

Bovenaan