Voor het eerst weer xtc

AntiBenzo1312

Badass junkie
Eindelijk na die corona onzin eindelijk weer een technofeest heb nu 8maand geen xtc gedaan. Het is zolang geleden dat ik eigenlijk niet eens meer het gevoel kan terughalen hoe het is. Heb er enorm veel zin in om gewoon weer vreemde mensen te spreken en te zien. We hebben 5pillen ik ben met nog 1 iemand dus max 2.5pil per persoon

Nihilist88

Badass junkie
Eindelijk na die corona onzin eindelijk weer een technofeest heb nu 8maand geen xtc gedaan. Het is zolang geleden dat ik eigenlijk niet eens meer het gevoel kan terughalen hoe het is. Heb er enorm veel zin in om gewoon weer vreemde mensen te spreken en te zien. We hebben 5pillen ik ben met nog 1 iemand dus max 2.5pil per persoon
8 maand ook geen andere stims en serotonine slurpers? Dan ga der ferm van genieten 😜
Over welke dosis gaat het?

AntiBenzo1312

Badass junkie
Zijn jouw pillen getest? Met de meeste pillen is 2 en een halve snel 500mg MDMA. Ik zou een maximum van 1 of 1,5 per persoon doen. Zal je sowieso al een best mooie avond mee hebben.
Niet getest maar we hebben altijd dezelfde even kijken hoe het loopt het is van 14:00 tot 23:59

AntiBenzo1312

Badass junkie
Hier ook zo enorm van genoten de afgelopen weekeinden!!! Echt 1 grote extase allemaal, je hebt bijna geen M meer nodig haha (maar toch ook wel flink lekker hoor)! Have fun en gebruik niet te veel :innocent:
Heb de laatste keer 8maanden geleden dus 5pillen gehad omdat ik zo hoge tolerantie had opgebouwd daarom heb ik z’n lange pauze genomen. Denk je dat ik weer optimaal ervan kan genieten?

ljuv

DF-koningin
Heb de laatste keer 8maanden geleden dus 5pillen gehad omdat ik zo hoge tolerantie had opgebouwd daarom heb ik z’n lange pauze genomen. Denk je dat ik weer optimaal ervan kan genieten?
Oef ik zou het niet wéten want ik heb nog nooit 5 pillen op een avond gebruikt, ik bouw heel rustag op en dat zou ik iedereen aanraden... Ik vind 1,5 pil al heel veel eigenlijk. Maar 8 maanden is wel lang, dus klinkt alsof het goed moet komen. Niet te veel over nadenken of je lekker gaat gaan en gewoon genieten want ik meen het: high on life was mij nog nooit zo duidelijk als toen ik weer allemaal onbekende zweetlijven tegen me aan voelde en uren in de rokersruimten kon doorbrengen :tearsofjoy: Wel nadenken over hoeveel gram M je wilt/kan gebruiken. 2,5 en zeker 5 is veul...

Laatst bewerkt:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter

Met opnieuw 5pillen zit je meteen weer in het tolerantie gebied met meer schadelijkheid. Het feest duur sowieso langer dan dat XTC doet. Na 5 a 6 uur is de euforie er uit en ga je meer strak staan. Later starten met inname zou al wat kunnen doen.

Nihilist88

Badass junkie
Waarom neem je zo veel? Is extra schadelijk en totaal niet duurzaam.
Indd vind 'less is more' bij X echt wel toepasbaar. Té hoge dosis, geeft minimaal extra positief effect, maar des te meer heverige comedown en nadelige effecten. Las dat je ferme tolerantie had opgebouwd, doe deze 8 maand rust, nu niet meteen de das om😉 Geniet🤘

Laatst bewerkt:

MetalGuy

Badass junkie
5 pillen? You better be dat ze worden getest. Je weet nooit hoeveel MDMA erin zit en dan nog maar te zwijgen over (schadelijke) versnijdinkjes.

2,5 pil per persoon is dus, tenzij getest en het om lichte pillen gaat, heel onverstandig.

Ik weet niet wanneer dat feest is, maar mocht het op korte termijn zijn (dit weekend bijvoorbeeld), dan valt het aan te raden om de pillen op een ander feest/tijd te doen, of helemaal niet, blijken die vervuild te zijn.

Nihilist88

Badass junkie
Ik weet niet zeker of ik er 5 heb gehad maar we hadden 20 pillen en we waren met 4 en alles was op
Owké ze zijn er al door, ik dacht dat vr festje komend weekend was😜 Lol je denkt elk 5 n jij hebt deze dan nog eens met iemand gedeeld? Moest je toch sowieso 1 pil halveren of heb jij stiekem 3 nr binnen gespeeld?🙃 Hoeveel mg was elke pil? (Ontwijk je deze bewust?😉)

AntiBenzo1312

Badass junkie
Owké ze zijn er al door, ik dacht dat vr festje komend weekend was😜 Lol je denkt elk 5 n jij hebt deze dan nog eens met iemand gedeeld? Moest je toch sowieso 1 pil halveren of heb jij stiekem 3 nr binnen gespeeld?🙃 Hoeveel mg was elke pil? (Ontwijk je deze bewust?😉)
Heb nog niks opgemaakt heb het over de laatste keer xtc 8maand geleden. 2.5pil verdeeld over 14:00-23:59 lijkt me prima

Nihilist88

Badass junkie
Heb nog niks opgemaakt heb het over de laatste keer xtc 8maand geleden. 2.5pil verdeeld over 14:00-23:59 lijkt me prima
Ow ké, hadk ni volledig goe gelezen zeker, omdat je zé waren 20 pillen verdeeld door 4 n ze waren op. Dus dan kun je ze toch nog tellen🤷 É oftewel ben ik hier aant flippen of is mijn Vlaams vs Nederlands spelbreker🙃 Goh ja hangt af vd de dosis/pil, ik nam altijd 1 pil met dosis van 150-200mg (nooit bijnemen). Wat naderhand, echt hoge dosis is voor mijn postuur nl. 65kg 176cm en ja ik ging hard, was in golven zo wauuus n weg, maar de comedown en dip erna waren navenant en vr mij echt dé reden om X te laten vallen, ook omdat ik deze aanschafte via markets op darkweb en hier de ene na de andere verdween. Als je dan gelijkaardige stofjes zo easy kan kopen. En ook al heeft nog geen enkele rc, me de totale MDMA rush/trip gegeven, alleen al denkend aan die ferme voze depri comedown, mis ik X totaal niet.
Als jij pillen van rond de 200mg hebt, ga je met 2.5 pillen, 500mg nr binnen spelen 😱 Neem al enige tijd geen X meer, door rc's als 4-fa, 6-APB, 4-FMA, maar veronderstel dat hier nog steeds dezelfde waarden n dosissen gelden?

Laatst bewerkt:

AntiBenzo1312

Badass junkie
Xtc is wel gek 4uurtjes voel je je alsof je de geluk van je leven hebt gevonden dag erna voelt het alsof iemand je hart heeft gebroken. Die kater is zo zuur

• Sad
Waarderingen: ljuv

ljuv

DF-koningin
Diegene waarmee ik was heeft met 30vrouwen gezoend en hij mocht het ook nog filmen🤣 bizar
Interessante hobby...

Xtc is wel gek 4uurtjes voel je je alsof je de geluk van je leven hebt gevonden dag erna voelt het alsof iemand je hart heeft gebroken. Die kater is zo zuur
Kut dat je daar zo'n last van hebt joh... Ik ga gewoon altijd lekker bewegen en dingen doen, dan ben ik er niet zo mee bezig en merk ik niets... Hopelijk was het het waard! Klinkt als een heer-lijk feestje, ook zonder tongen🤷🏻‍♀️

AntiBenzo1312

Badass junkie
Interessante hobby...

Kut dat je daar zo'n last van hebt joh... Ik ga gewoon altijd lekker bewegen en dingen doen, dan ben ik er niet zo mee bezig en merk ik niets... Hopelijk was het het waard! Klinkt als een heer-lijk feestje, ook zonder tongen🤷🏻‍♀️

Ik ben best verlegen van mezelf ik ben niet lelijk maar ben niet iemand die snel op iemand afstapt ben ook meer opzoek naar een vaste relatie ben best volwassen op dat gebied. Ja ik heb juist dat ik nu lui ben wil lekker op bed liggen en chillen maar misschien ga ik vnv nog wel even de sportschool het scheelt dat het herfstvakantie is

• Like
Waarderingen: ljuv

ljuv

DF-koningin
Ik ben best verlegen van mezelf ik ben niet lelijk maar ben niet iemand die snel op iemand afstapt ben ook meer opzoek naar een vaste relatie ben best volwassen op dat gebied. Ja ik heb juist dat ik nu lui ben wil lekker op bed liggen en chillen maar misschien ga ik vnv nog wel even de sportschool het scheelt dat het herfstvakantie is
Hoeft ook allemaal niet altijd toch, maar je mag ook best opzoek zijn naar liefde als je volwassen bent hoor! Succes met je dip in elk geval vandaag, lekker doen waar je blij van wordt❤️

Bovenaan