Zit een kern van waarheid in maar als je dusdanig zo slecht ziet dat je vrijwel niks ziet heb je ook niks aan de hallucinaties/visuals.Als je wazig ziet heb je meer visuals. Je hersenen vullen namelijk zelf dingen in. Dit wordt vergroot bij wazig zien. Door mijn schommelingen in zicht en oog operatie heb ik dit ervaren.
En wat nou als je een nachtje door haalt ?Toen ik begon met trippen droeg ik nog geen lenzen (ook al was dat eigenlijk nodig), maar werd mijn zicht tijdens de trip (paddo's) automatisch scherp.Nu heb ik nachtlenzen. Ideaal die dingen. 's nachts in en overdag uit.
![]()
Doe ik nooit maar dan zou ik een stuk minder scherp zien. Eind van de dag zie ik ook al een beetje minder scherp dan 's ochtends.En wat nou als je een nachtje door haalt ?
Ik hanteer altijd dit als ik door haal. Lekker me lenzen inhouden en me ogen flink moe maken. Als ik dan na 24u+ aan de ket ga zie ik al meteen spikkels wat resulteert in sneller dingen zienDoe ik nooit maar dan zou ik een stuk minder scherp zien. Eind van de dag zie ik ook al een beetje minder scherp dan 's ochtends.
Maar die nachtlenzen kun je eventueel ook gerust overdag in doen en dan zie je ook scherp en worden je ogen tegelijkertijd weer "opgeladen".![]()