Voorbereiding DMT

harry123

Bewuste gebruiker
Hey mensen zoals jullie zien ik ben nieuw hier, en ik had een vraagje.
Ik zou graag een keer dmt willen proberen, maar ik heb nog nooit echt psychedelische drugs gebruikt.. Alleen xtc, coke, 4FA, speed, hasj en wiet.. Hoe zou ik me het best kunnen voorbereiden? Bijvoorbeeld eerst keertje lsd/paddo's/truffels proberen? Of gewoon gelijk volle polle gaan, en dan zeg maar die verlichting van dmt krijgen waarna ik zo verlang?

Misschien zelfs nog voorbereiding met voeding of zo? En van te voren wat dingetjes klaarleggen?

Greetz

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Aangezien je nog geen echte psychedelische drugs gebruikt hebt, is DMT geen afrader hoor. Het is volgens sommige sterker dan LSD of paddo's ter vergelijking. Maar de korte duur ervan maakt het wel weer een stofje dat makkelijk is om zo kennis te maken met de psychedelische drugs. Wat wierook , mooie muziek vast uitkiezen, lekker drinken naast je en genieten maar!
Zorg wel voor een weegschaaltje en zou niet meer dan 25mg nemen de eerste keer. En afhangend van jou ervaring ermee volgende keer iets meer nemen.
Nog een tip, als je DMT rookt wacht dan een aantal uur voordat je weer wat neemt. Anders voel je er bijzonder weinig van waarschijnlijk. Ik neem meestal circa 3 uur ertussen voor een goed effect.

Op de vraag of je beter eerst paddo's/lsd/truffels kan nemen, zou (als je dat niet al gedaan hebt) je er over inlezen en dan je beslissing maken. Maar het voordeel is dus van DMT dat het 'slechts' een kwartiertje werkt maximaal. En na 3-4 uur weer op je baseline zit. (geen tolerantie meer)

Hopelijk heb je er wat aan, de eerste keren psychedelische drugs zeg ik altijd liever iets minder dan teveel tot je de stof zodanig goed kent dat je het kan opschroeven.

Greets :wink:

harry123

Bewuste gebruiker
Oke bedankt voor de reactie!

Ik zou wel graag zeg maar de breakthrough hebben, door zo'n kristallen poort en zo, reis in jezelf.

En hoorde ook iets over oraal nemen met zo'n drankje? Aya nogwat?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Voor een breakthrough zou ik ongeveer 40mg (of 50mg ergens in de buurt) nemen persoonlijk. Maar raad je aan eerste keer even rustig kennis te maken. Ayahuasca zit inderdaad ook DMT in verwerkt, echter is dit kwa werking niet echt te vergelijken met DMT.
Ayahuasca is de verzamelnaam voor een groep plantenbrouwsels die MAO-remmers bevattende planten combineren met planten die andere (meestal indole) alkaloïden bevatten. De naam ayahuasca is afkomstig uit de taal van de Quichua en kan vertaald worden als "slingerplant van de ziel" . In het Quechua betekent aya geest, dode, voorvader of ziel; huasca betekent touw of liaan, naar de lianensoort Banisteriopsis caapi, en hoofdbestanddeel in de meeste ayahuascabrouwsels.

Ayahuasca wordt door sommige indianenstammen ritueel gebruikt in de Amazone-regenwouden van Zuid-Amerika. Wanneer het gebruik is aangevangen weet men niet; de traditie is zeker honderden jaren oud. Inmiddels is het traditionele gebruik in Zuid-Amerika verspreid van Ecuador in het westen en de Orinoco in het noorden tot aan Paraguay in het zuidoosten.

De thee wordt over het algemeen gemaakt uit een plant (de Psychotria viridis, die de psychoactieve stof dimethyltryptamine (DMT) bevat) en een liaan (de Banisteriopsis caapi, die de MAO-remmer Harmine/Harmaline bevat). De combinatie van deze twee stoffen zorgt voor een zeer sterk psychoactief brouwsel met een hevige bewustzijnsveranderende werking.

Binnen de Santo Daime-kerk wordt het entheogeen Ayahuasca als sacrament beschouwd. Tijdens de diensten wordt in groepsverband ayahuasca gedronken.

Wiki
Erowid over Ayahuasca

Ayahuasca word in een ceromonie genomen met een shamaan als begeleider met een groep mensen. Bovenstaande links vind je alles wel over Ayahuasca wat je wilt weten denk ik.

Als je nog wat weten wil hoor ik het graag!
Veel plezier vast toegewenst zoiezo :sunglasses:

Vind DMT persoonlijk een prachtig goedje :hearteyes:

harry123

Bewuste gebruiker
Hm oke thanks! Ga eerst wel wat meer ervaring op doen met trip middelen, dan dat rustig proberen. Nogmaals bedankt!

Bovenaan