Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vrije Geest zei:Het heeft mij tot in het diepste van mijn onderbewust zijn laten kijken en ik heb mijzelf zoveel beter leren begrijpen ik kan mijzelf beter aan dan voor mijn "uitstapjes". Ook laat het mij dingen zien in een totaal andere invalshoek dan ik normaal gesproken zou hebben, wat ik als positief beschouw.
Eier zei:Je kunt ook in jezelf kijken zonder drugs.
Immo zei:Veel lol voor weinig geld.
Dumpy zei:Immo zei:Veel lol voor weinig geld.
Valt mee, geld gaat er best hard door moet ik zeggen... :P
robbert87 zei:nou echt voordelen heeft het niet. Ben vorige week maandag opgepakt tijdens het kopen van drugs tegelijk met de dealer waar de politie eigelijk voor kwam. maja ik stond erlangs. Dit heeft me behoorlijk aant nadenken gezet en heb dus ook besloten om te gaan stoppen met dit spul. Voor de liefhebber hier het krantenartikel van de gelderlander 10-10-07!
Cuijk - Na een maandenlang onderzoek naar drugshandel in Cuijk heeft de politie maandagavond vijf kopers en twee dealers aangehouden. De kopers, in de leeftijd van 20 tot 37 jaar uit Cuijk, Mill en Boxmeer, werden door een speciale aanhoudingseenheid van de politie aangehouden nadat zij een bezoek hadden gebracht aan de handelaars. Later werden de 19-jarige en een 20-jarige vermoedelijke dealers aangehouden. Beiden zijn afkomstig uit Cuijk.
De politie doorzocht met drugshonden twee woningen aan de Wegedoorn en een woning aan de Wilhelminastraat. Uiteindelijk werden totaal zo'n 25 bolletjes cocaïne in beslag genomen. Ook werd een verboden imitatie- en een alarmpistool aangetroffen. De aangehouden kopers zijn allen na verhoor in vrijheid gesteld. De vermoedelijke dealers zijn in verzekering gesteld. De politie doet verder onderzoek en sluit meer aanhoudingen niet uit.
Dus 1 tip Quit that shit
Jow Doperwt, goed dat je gestopt bentrobbert87 zei:nou echt voordelen heeft het niet. Ben vorige week maandag opgepakt tijdens het kopen van drugs tegelijk met de dealer waar de politie eigelijk voor kwam. maja ik stond erlangs. Dit heeft me behoorlijk aant nadenken gezet en heb dus ook besloten om te gaan stoppen met dit spul. Voor de liefhebber hier het krantenartikel van de gelderlander 10-10-07!
Cuijk - Na een maandenlang onderzoek naar drugshandel in Cuijk heeft de politie maandagavond vijf kopers en twee dealers aangehouden. De kopers, in de leeftijd van 20 tot 37 jaar uit Cuijk, Mill en Boxmeer, werden door een speciale aanhoudingseenheid van de politie aangehouden nadat zij een bezoek hadden gebracht aan de handelaars. Later werden de 19-jarige en een 20-jarige vermoedelijke dealers aangehouden. Beiden zijn afkomstig uit Cuijk.
De politie doorzocht met drugshonden twee woningen aan de Wegedoorn en een woning aan de Wilhelminastraat. Uiteindelijk werden totaal zo'n 25 bolletjes cocaïne in beslag genomen. Ook werd een verboden imitatie- en een alarmpistool aangetroffen. De aangehouden kopers zijn allen na verhoor in vrijheid gesteld. De vermoedelijke dealers zijn in verzekering gesteld. De politie doet verder onderzoek en sluit meer aanhoudingen niet uit.
Dus 1 tip Quit that shit
Madelief zei:... loskomen van beheers, controle - en bezitsdrang, van materie... !
al denk ik dat degenen die dit het meest kunnen gebruiken, hier nooit toe zullen komen.. ik wel eens geprobeerd me voor te stellen hoe een werkoverleg binnen een top van t zakenleven er onder invloed van wat mdma aan toe zou gaan..![]()