voorgedraaide joint

private

Experimenterende gebruiker
Kan iemand mij vertellen wat er ongeveer aan inhoud in een voorgedraaide wietjoint zit? Ik haal ze bij mij op de hoek voor 3 euro's. Ik heb altijd zakjes gehaald, maar wilde weten hoe het zit met voorgedraaide.

no_obkiller

Voorgedraaide joints, tsja. Niet doen meestal. In mijn stad kan je bij een shop 2,50 hasj/wiet halen, beter geef je je geld daar aan uit, weet je ook wat je rookt. Ik ben nooit echt stoned geweest van voorgedraaide, en ze zijn meestal erg uitgedroogd of ben vieze shag/lichte sigaretten.

private

Ja, maar ik wilde het toch proberen of misschien ook niet. Het hele draaien en je eigen joint roken vind ik ook een hash ritueel:grin:

Maar was nieuwsgierig naar hoeveel ze nou eigenlijk in een voorgedraaide joint doen.

MDMC

Belezen gebruiker
Lekker je eigen wietje draaien en roken! Smaken toch uiteindelijk het beste..
In een voorgedraaide joint van de shop zit altijd weinig in, en meestal gebruiken ze restjes van alle wietjes om te draaien. :stoned:

persoon

Ik word nooit stoned van de voorgedraaide uit mijn omgeving.. Maar op koninginnedag in Amsterdam ben ik toch wel echt knetter stoned geworden van meerdere voorgedraaide van verschillende shops :stoned:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Vind het erg per shop verschillen.Soms waardeloos,andere zijn wel oke na wat zoeken. Maar haal ze zelden draai altijd gewoon zelf.

Bovenaan